Luzujesz skrajne nakrętki, kręcisz środkową w celu rozparcia następnie kontrujesz skrajnymi nakrętkami (jedna ma lewy gwint, druga prawy), co by się samo nie poluzowało
to teraz trzeba skołować drugi lewarek i majstrować
w ogóle zmieniłem kapcie z 195/50 R15 na 185/60 R15 i auto chodzi o niebo lepiej (niestety felga gorzej wygląda na tym kapcioszku) ale komfort jazdy na duuży +
a oponki zarzuciłem zimowe nokian wr g2 czy jakoś tak : ) na wiosne miałem toyo proxes t1r no i te nokiany dają większy komfort niż te toyo : ) aż żal rozpórkę zakładać
[ Dodano: Pią Paź 22, 2010 14:13 ]
tylko lipa bo toyo mialy rant ochronny a te ni, i wszystkie podrapania rantów wyszły na światło dzienne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum