Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam serdecznie!
Kupiłem ok. 2 miesiące temu Rovera 620Si w okazyjnej cenie i sobie go tak powoli naprawiam.
Jeszcze do naprawy zostało mi: wymiana rozrządu, pozbycie się małego wycieku oleju, uszczelnienie tylnej szyby i zrobienie czegoś z nieutrzymywaniem obrotów.
I drugie pytanie - Nie zawsze, ale czasami, kiedy się zatrzymam i stoję na biegu jałowym, auto nie utrzymuje mi obrotów, lata wskaźnik pomiędzy 800 a 900 obrotów. Jak otworzyłem maskę to zobaczyłem, że silnik się tak "przydusza" i nagle odskakuje. Już nawet nie patrząc na to, że jest to pewnie niezbyt oszczędne i niezbyt komfortowe (cały samochód szarpie, dodaję wtedy lekko gazu do 1000 obrotów i wszystko działa jak należy), to pewnie może być też niebezpieczne dla silnika.
Czym to może być spowodowane? Liczę na to, że jest to jakaś ogólna wada Roverów
Z góry dziękuję za odpowiedzi!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Lut 25, 2011 20:05, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 15, 2010 13:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W sumie nie wiem. W dowodzie mam napisane 620Di, na Wikipedii z Diesli jest tylko 620TD, a w rozrządach jest napisane 620Si... To jakaś różnica? Chyba Diesla tylko jeden model z serii 600 był, ale nie wiem
A co do przyduszania to sprawdź wiązkę kabli które idą po lewej stronie obok silnika czy nie ma tam jakiegoś przerwanego. Ja miałem kabel przerwany i też falowały obroty. Jak połączyłem kabel falowanie zniknęło i do dzisiaj mam z tym spokój.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum