Dostali produkt roku 2008, z tego co wiem to są to homologowane żarówki
[ Dodano: Wto Sty 04, 2011 13:17 ]
sorry, ja mam inne niz na tej aukcji, bardzo podobne ale u mnie pisze HOMOLOGATION
Mad o to chodzi że w polsce dopuszczone są żarówki max 55/60W a te mają 100W ja osobiście też mam bosmy tylko 95/100W wcześniej miałem firmowe philipsy ale jedna sie zjarała a te setki świecą lepiej i od 3 lat z nimi jestem światła są dobrze ustawione i nie oślepiają innych dlatego też policja nigdy nawet nei wspomniała o żarówkach. A długie 100W są kozak musiał byś zobaczyć. A i nie można zapomnieć że lampy na DEPO zmieniłem, co do świateł nie jeździłem autem bez soczewy i z takimi kloszami co by tak oświetlały jak mój R
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Jeśli ktoś chce sobie załatwić odbłyśniki to jak najbardziej żarówki o mocy 100W się do tego nadają Mówię o rzeczywistej mocy, bo ta podawana przez producentów często nie ma z rzeczywistą wiele wspólnego (w produktach niemarkowych). Wielokrotnie pisane było też, że tanie żarówki z filtrem (niebieskie) świecą słabiej niż przezroczyste.
bonus89, musiałbyś zmierzyć moc pobieraną przez żarówki. Jeśli pobierają one 2x więcej niż standardowe, to wewnątrz reflektora będzie panowała znacznie wyższa temperatura niż na serii. Można tutaj użyć już mocno oklepanego sformułowania "fizyki nie oszukasz" Ta podwyższona temperatura może łatwo powodować matowienie odbłyśnika a w przypadku reflektorów z plastikowym "szkłem" nawet wypaczenie tegoż szkła.
Nie wiem jak jest w R200, ale u mnie przewody zasilające poszczególne żarówki są dosyć cienkie (mówię o tych wewnątrz reflektora) i nie miał bym "odwagi" aby powierzyć im transport 2x większego prądu.
Widzę sporą różnicę w świeceniu myślę że mogą mieć przynajmniej przybliżoną moc do podanej są firmy BOSMA, może lampy DEPO są troszke solidniejsze i dlatego nic się nie dzieje, zewnętrzny klosz jest ciepły ale nie gorący i nie na tyle żeby mogło mu się coś stać a odbłyśniki od 3 lat wporządku dlatego zostaje przy tych żarówkach ale masz racje że to nie jest do końca bezpieczne rozwiązanie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
U ciebie jest napisane, wybacz że sie czepiam ale mam skrzywienie, używaj poprawnej polszczyzny. Pozdrawiam.
Obie formy są od pewnego czasu uznawane za poprawne. Jeśli nie masz nic konstruktywnego do powiedzenia, nie mów nic - znasz to?
W wielu wypadkach słownik dopuszcza coś, co wczesniej było błędem (na zasadach uzusu), jednak dla mnie, poza normą a słowniką jest jeszcze ważna "wrażliwość językowego ucha".
Dlatego używam tylko zwrotu "jest napisane". Pamiętam dość znaną wypowiedź jakiegoś profesora (z góry przepraszam, za niecenzuralne słowa, ale tak było w oryginale) :
Idziesz po ulicy, patrzysz, a tam leży g*wno. To sra, czy jest nasrane?
Tym powiedzeniem łatwo można wbić do głowy ludziom, według mnie jedyną poprawną opcję, czyli "jest napisane".
bonus89, pozwól że Cię trochę ostudzę, przeczytaj sobie mój temat
http://forum.roverki.eu/v...ghlight=#524784 Mad, u mnie też było napisane HOMOLOGATION i co z tego, żarówki tej samej firmy, widziałeś mój temat?
bonus89, pozwól że Cię trochę ostudzę, przeczytaj sobie mój temat
http://forum.roverki.eu/v...ghlight=#524784 Mad, u mnie też było napisane HOMOLOGATION i co z tego, żarówki tej samej firmy, widziałeś mój temat?
Szoso ale ja mam tak już 3 lata i nic się nie dzieje robiłem autem trasy po 5h na ciągle włączonych światłach kilka razy i nic, gdyby się coś działo napewno bym je wyciągnął nie musisz mnie studzić u mnie nic złego się nie dzieje a świecą bardzo ładnie, jakiej firmy miałeś lampy?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ja mam BOSMA i z tego co wyczytałem to dobre zarowki, z tego co wiem to są one na licencji czy cos na tej zasadzie - Philips Blue Vision bodajże. Ponaddo te które ja mam 55W z homologacją dostały nagrodę produktu roku więc myślę że to nie jest nic niebezpiecznego, jak cos sie bedzie działo dam znać :) Moj znajomy też zakupił bodaj H4 do Civic wiec bedziemy Wam mowic gdyby coś się działo
Wielu użytkowników, którzy wybierają "tuningowe" żarówki jest nieświadomych konsekwencji jakie się z tym mogą wiązać (oślepianie innych kierowców, pogorszenie mocy świetlnej czy wzrost temperatury wewnątrz reflektora). Wielu jest też takich, którzy decydują się na tego typu produkty świadomie i zdając sobie sprawę z ryzyka i tym wszelkiego rodzaju tłumaczenie nic nie pomoże jeśli u nich takie rozwiązanie się sprawdza. Pierwszych trzeba edukować w tej kwestii, drugim tłumaczenia nic nie pomogą dopóki nie spotka ich jakaś przykra sytuacja związana z żarówkami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum