Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 57 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Nie Sty 09, 2011 11:46
hmm nie pamietam ale kolo 6-8 srub na klucz 13 ja to robilem nasadka z elastyczna przedluzka inaczej sie nie da mozna sie meczyc kluczem plaskim ale sruby mialem dosc mocno dokrecone troche zabawy jest a uszczelka jest wcisnieta w kolektor
koledzy wczoraj wymieniłem ta uszczelkę. zasyfiony był cały układ . uszczelka delikatnie była przygięta w okolicach kanału wodnego . morze to jednak będzie to i z tego powodu pojawiał się syf zbiorniczku . układ czyściłem pod ciśnieniem wody . ale nie wyczyściłęm go całkowicie i nie miałem pod ręką zadnej chemi wiec syf napewno mi się pojawi znowu bo nie zdołałem wyczyścić całkowicie tego będę teraz obserwował czy ubywa mi płybu jeśli nie ubędzie problem rozwiązany i układ wyczyszcze jakąś chemią i po problemie bądzimy dobej myśli:)
ale wczesniej wymieniałem juz płyn przed tym jak pojawił się olej w zbiorniczku . więc od pojawienia nazbierało się go tyle ze masakra wiec tak spusciłem i wymieniłem na nowy a oco chodzi? coś zrobiłem nie tak? wlasnei przy spuszczaniu okazało się że jest strasznie zabrudzony układ
Uszczelka kolektora dolotowego nie powoduje pojawianie sie oleju w zbiorniczku wyrownawczym bo nie ma jak olej w tym miejscu sie zmieszac, moze tylko plyn przedostac sie do komory spalania lub powodowac zewn. wyciek .Wiec nie ma sie co oszukiwac w tym wypadku. Tak, jesli silnik traci plyn nie wiadomo gdzie, lub nawet lekko przerywa przy zapalaniu w ekstremalnym przypadku bedzie widac duzo pary z wydechu.
czy to jest ten kolektor dolotowy w ktorym wymienia sie uszczelke jak robi sie maslo w zbiorniczku wyrownawczym?? ja mam rover 75 CDT czy u mnie tez podobna uszczelka sprawia ze maslo znajduje sie w zbiorniczku wyrownawczym
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum