Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45]Informacje na temat modelu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Sob Sty 15, 2011 18:33
[R45]Informacje na temat modelu
Autor Wiadomość
Paul119 



Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 29
Skąd: Skopanie



Wysłany: Pią Sty 14, 2011 22:44   [R45]Informacje na temat modelu
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Mam pytanie odnośnie Rover 45 roczniki ponad 2000. Mój tato planuje zakup tegoż auta i interesuje go, czy silnik 2.0 tdi jest typu common rail, oraz czy blachy się w nim trzymają w miarę dobrze. Interesują mnie również typowe usterki tego samochodu, oraz na co zwracać uwagę przy jego kupnie. Chce go kupić za granicą i ma do dyspozycji od 3000-max 4000 euro.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sty 14, 2011 22:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
magneto 




Pomógł: 80 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Sob Sty 15, 2011 00:37   

Paul119 napisał/a:
czy silnik 2.0 tdi jest typu common rail,

TDi są w vw a to jest silnik iDT- i w nim jest pompa wtryskowa
Paul119 napisał/a:
czy blachy się w nim trzymają w miarę dobrze.

u mnie brak oznak korozji
Paul119 napisał/a:
typowe usterki tego samochodu

przepływomierz powietrza
Paul119 napisał/a:
na co zwracać uwagę przy jego kupnie.

generalnie na wszystko co przy kupnie innego auta
 
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2124
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 15, 2011 15:07   

Zdaje sie, ze takie pytania zadajemy w dziale chce kupic...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Paul119 



Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 29
Skąd: Skopanie



Wysłany: Sob Sty 15, 2011 16:00   

faecd mi raczej chodzi o sprawy techniczne tego samochodu, dlatego zadałem go w tym dziale. Jeśli moderator uzna, że nie w tym dziale, to sorry i wtedy prosze o przesunięcie go w odpowiedni dział. W tym wątku nie proszę o konkretne oferty, tylko raczej o porady techniczne.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Sty 15, 2011 16:27   

Paul119, Z jakiego kraju chcesz go ścigać ?? :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 15, 2011 16:33   

Remi55 napisał/a:
ścigać

raczej ściągać :wink:
 
 
Paul119 



Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 29
Skąd: Skopanie



Wysłany: Sob Sty 15, 2011 16:44   

Belgia, Holandia(chociaż nie jestem tego kraju pewien, bo gorzej kombinują z autami, niż u nas), Niemcy, busem z jakąś firmą sprowadzającą auta.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Sty 15, 2011 16:49   

szoso420, A coś mi źle poprawiło błąd hahaha.. :mrgreen:

Paul119, Z Niemiec bym nie ściągał już auta, starsze niż max 3-4 lata :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Paul119 



Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 29
Skąd: Skopanie



Wysłany: Sob Sty 15, 2011 16:51   

A dlaczego Niemcy odpadają? Na stronie mobile.de nieźle się cenią.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Sty 15, 2011 17:01   

Paul119, Bo Niemcy maja ten plus ze nie maja limitu na autostradzie i tam mało kto wolno jeździ jak może jechać szybko. Jakosz szybciej te auta są wyeksploatowane jak kupujesz np 10 latka.

A mobile to już w ogolę historia dla siebie bo tam są niektóre cenny brane chyba z bajki i ludzie co za niektóre Roverki chcą żyją w utopi. Wiem tylko tyle z niemieckiego forum Rovera ze mało co wartych zakupu Roverkow jest na mobile, większość to szrot :neutral: Dlatego bym z tym portalem tez uważał :wink:

Ja bym szukał np z Francji, Austrii Holandii, Belgi :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Paul119 



Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 29
Skąd: Skopanie



Wysłany: Sob Sty 15, 2011 17:09   

Remi55 dzięki wielkie za pomoc. Rozmawiałem z tatą i przekazałem mu wszystkie informacje z tego tematu. Tata dzwonił do gości z ogłoszeń internetowych o wyjeździe za granicę po auta i okazało się, że goście nie jeżdżą po żadnych giełdach, tylko po komisach i po prywatnych osobach. Do Holandii raczej nie chcą jechać. Raczej Belgia i Niemcy. Widziałem w twoim profilu niezłą 45 i kupioną po okazyjnej cenie. Ja w przyszłości także planuję kupno Rovera 45 2.0 diesel, tylko nie wiem, czy kupię go do 10000zł w Polsce, lub z wszystkimi kosztami za 10000zł za granicą.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Sty 15, 2011 17:21   

Paul119, Na komisy bym tez nie jechał, jakoś nie wiem jak pamietam jak szukałem swojego pierwszego Roverka to to co wciskali mi na komisach w Austrii to szok i cenny kosmos :evil:

Dlatego jakoś najlepiej się wychodzi z ogłoszenia prywatnego :wink: BO jak był to np. pierwszy właściciel to można się więcej dowiedzieć jak auto było traktowane niż w komisie.

Jedyny plus w komisie czy Austria lub Niemcy jest to ze masz możliwość oddana auta w ciągu chyba pol roku jak były jakieś ukryte usterki i handlarz ciebie o tym nie powiadomił. Np walnięta uszczelka pod głowicą.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Paul119 



Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 29
Skąd: Skopanie



Wysłany: Sob Sty 15, 2011 17:27   

Remi55 a te ogłoszenia prywatne, to gdzie mogę znaleźć? Czy masz może jakieś stronki, czy coś, gdzie można szukać?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Sty 15, 2011 17:43   

Ja znam te portale:

to jest gazeta akurat:
http://www.bazar.at/

http://www.autoscout24.at/
http://car4you.at/Gebrauchtwagen
http://www.gebrauchtwagen.at/

Tam są w miarę ok ogłoszenia :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
magneto 




Pomógł: 80 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Sob Sty 15, 2011 19:19   

Remi55 napisał/a:
mało co wartych zakupu Roverkow jest na mobile, większość to szrot

ja mojego kupiłem na mobile.de i jestem zadowolony
Paul119 napisał/a:
ogłoszenia prywatne, to gdzie mogę znaleźć?

na mobile.de też są prywatne ogloszenia.Nie mam zadnego interesu w tym aby bronić tą stronę ale ja się nie zawiodłem.
Gdziekolwiek byś nie kupował to musisz uważać co kupujesz bo różnie to bywa
 
 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Pon Sty 17, 2011 11:28   

Blachy wytrzymują 15lat, silnik diesla nie do zajechania. Wadliwą częścią są tzw. cukierki w zawieszeniu i przepływomierz, ale to małe koszty. Poza tym silnik podatny na tuning, ale skrzynia biegów już nie. Dlatego jak chcesz z tego robić 150km to sobie odpuść i nie kupuj samochodu po tuningu bo będzie się psuć. Nie kupiłbym z przed 98 roku ponieważ tam psuły się połączenia przewodów (kostki śniedziały, itp.) Co do silników benzynowych 1.4 i 1.6. Uszczelka pod głowicą do wymiany co jakieś 110kkm podobnie alternator (jakieś 130kkm wytrzymuje). Poza tym są to auta niezawodne i mimo wymienionych wad są samochodami tanimi w eksploatacji. Koszty części zamiennych są dużo niższe niż do samochodów innych marek, choćby rozrząd. Żeby wymienić większość części nie potrzeba skomplikowanych narzędzi. Wiele części pokrywa się z hondą i są łatwo dostępne. Problem jest taki, że często części są w sklepie ale w katalogu nie widnieją jako zamienniki do rovera. Np pasują do civica, ale sprzedawca nie ma ich w katalogu dla rovera.

Przepływomierz sprawdzisz odłączając kostkę od niego, jeżeli samochód będzie dużo lepiej przyspieszać tzn. że przepływomierz do czyszczenia, lub wymiany.

Jeżeli chodzi o zakup, to ja bym szukał samochodu z rocznika 2004, 2005. Są to samochody dopracowane, o małych przebiegach, z dobrym wyposażeniem, a tylko kilka tys droższe.

Nie kupuj diesla ze skórzanymi fotelami bez podgrzewania bo w zimę Ci tyłek zamarznie. Przebiegi rzędu 160kkm można między bajki włożyć bo to jest loteria. Mało jest samochodów w ogłoszeniach z przebiegiem większym niż 200kkm bo takich samochodów szukają ludzie, dla Polaka przebieg 160kkm-170kkm jest najbardziej "zaufany".
 
 
 
Paul119 



Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 29
Skąd: Skopanie



Wysłany: Wto Sty 18, 2011 11:14   

Dzięki wszystkim za pomoc. Będę w wolnym czasie przeglądał ogłoszenia ze stronek podanych przez Remi55. pgrad dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Wszystkie informacje przekazałem tacie. Teraz będzie miał większą wiedzę na temat tego Roverka.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Prośba o informacje na temat serwisów w pobliżu ciechanowa
Kudlaty1980 Chcę kupić ROVERka 2 Sob Kwi 03, 2010 14:43
Gość
Brak nowych postów [MG ZT-T] Ocena, informacje o aucie
Rojter990 Chcę kupić ROVERka 9 Pią Gru 07, 2018 02:01
martinsc
Brak nowych postów Rover 75 - zakup, proszę o informacje
klonu1988 Chcę kupić ROVERka 5 Sob Sie 15, 2015 11:34
longer86
Brak nowych postów Rover 618 Białystok. Prośba o informacje-opinie
adamek.o2 Chcę kupić ROVERka 2 Sro Sie 31, 2011 15:42
leszczu
Brak nowych postów [R45] co myślicie o tym modelu
thorgal Chcę kupić ROVERka 1 Sro Mar 23, 2011 13:53
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink