Witam posiadam roverka 420 sdi 105KM z lutego 2000r (koncowka produkcji) w bardzo dobrym stanie technicznym z ksiazka serwisowa z niemiec przebieg 217 tys AUTENTYK ! ostatnio meczy mnie ochota na zmiane oprogramowania komputera.Przecientnie mozna bez dymienia wycisnac okolo 125 KM i 260 NM, chcialbym sie zapytac osob wtajemniczonych, ktore maja z takowymi rzeczami doczynienia czy gra jest warta zachodu, jakie sa osiagi po chipie oraz spalanie i zachowanie silnika.Chcialbym dostac konkretne rozumne doswiadczone odpowiedzi najlepiej od ludzi posiadajacych takowy chip.Mam obecnie wybity KATalizator zostala sama obudowa dla swietego spokoju ( bebechy poszly za 200zł w skupie) w tym tygodniu zaslepie EGR. Dodam iz ta usluge chipowanie prowadzi profesjonalna firma z chamownia i doswiadczeniem za cene 1000zł oto link http://www.c-tronic.pl/ch...mod=39&lang=_pl
prosze o konkretne odpowiedzi z opisem POZDRAWIAM nygus1986
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 21, 2010 00:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jasne, że warto
Ja mam iDT coprawda, a nie SDi, ale silniki prawie te same.
Niektórzy wolą rezystor dawać na pompie, ale to druciarstwo.
Tak jak mówisz, spokojnie zrobisz te 125 KM, nic się dla silnika, ani układu napędowego nie stanie.
Mi po samym chipie spalanie nawet spadło w trasie o litr. Teraz mam jeszcze wtryski i nie mierzyłem spalania
dobrze ale ja chcialbym otrzymac konkretny opis to znaczy jezeli ktos ma wykres z hamowni z chipem to bardzo bym prosil oraz o konkretny opis o osiagach spalaniu - same konkrety- nie 10 stronicowy temat gdzie ludzie sie wyklucaja robiac ze wszystkiego mydlo i powidlo tak jak to jest w tym linku powyzej ja chcialbym opis najlepiej od osoby posiadajacej te autko z chipem. Dojezdzam roverkiem do pracy i na codzien go uzytkuje nie spalil mi jeszcze 6 litrow zawsze ponizej.Nie chce namieszac sobie z autem to wszystko kosztuje dlatego chcialbym o konkretny opis z doswiadczeniami !!!!!!!!!!!!
Po pierwsze wykrzyknik Ci się zaciął? Po drugie po co zakładać nowy temat skoro można było zapytać w istniejącym? Po trzecie jak by ktoś miał wykres to już dawno by się pochwalił w istniejących tematach, a że na tym forum większość modyfikacji silnika kończy się na dyskusji to też są może ze 3 wykresy na forum...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
nygus1986, toż scanikwwo wstawił wykres na 125 KM w tamtym temacie.
Jest mój z iDT ze 101 KM na 126 KM. Dzisiaj będe miał drugi, już końcowy 135 KM.
Mi po chipie samym mniej spalił jak sprawdzałem w trasie. Po trasie 125 km, jadąc koło 120 km/h i wyprzedzając tiry wyszło mi magiczne 4,3 litra/100 km. Mało mi gałki wtedy na wierzch nie wyszły
Samochód staje się elastyczniejszy, więc nie trzeba go wtedy pałować i szybciej rozpędza się do nominalnej prędkości z którą chcesz jechać. Przy pałowaniu oczywiście spalanie Ci wzrośnie, bo ta moc właśnie bierze się z większej dawki paliwa i po części z większego ciśnienia doładowania.
Przy normalnej jeździe powinien palić tyle samo, czasem więcej niż w serii, czasem mniej
Chcialbym sie zapytac jeszcze do tego jakie sa wrazenia z jazdy czy skora jest warta wyprawki czy jest bardzo odczuwalny wzrost mocy itp seria ma 11,2 do setki moze ktos mierzyl po chipie ile zyskal. 1 sekunde moze 2 poprostu chcialbym sie dowiedziec szkoda 100zl wydawac na delikatna poprawe ale gdyby do setki rozpedzal sie troszke ponizej 10 sek. to juz by bylo zadowalajace. POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH KLUBOWICZOW
ok masz racje ciekaw jestem tego chipa raczej sie na niego zdecyduje. bo sdi do 2500 obr jest mulowate a jak jedziesz z ludzmi to juz w ogole trzeba troszeczke go pokrecic i spalanie leci na leb. Zadzwonie do goscia i ugadam sie co do szczegolow jak by to wygladalo.Zalezy mi zeby silnik ciagnal od najnizszych obrotow i rownomiernie przyspieszal.
[ Dodano: Pon Paź 04, 2010 19:32 ]
Mam jeszcze jedno pytanko a mianowicie czy moglbym lekko podkrecic turbo sruba rzymska z kontra? Czy da to jakis efekt? wieksza moc? czytalem ze odczyt czujnikow bedzie bledny i komputer poda wieksza dawke paliwa.Napiszcie z waszego doswiadczenie jaki daje efekt zwiekszenie cisnienia oraz jak to dokladnie zrbic.Mile widziane zdjecia z opisem !
nygus1986, zwiększenie ciśnienia doładowania na westegate bez chipa niewiele da.
Tylko żebyś podkręcał ze wskaźnikiem, bo podkręcisz do 1,5 bara i szybko padnie Ci turbo.
Podkręć do 1,25 bara około jak chcesz.
Witam posiadam rovera 420 SDI marzec 2000 koncowka produkcji.Autko sprowadzone rok temu z niemiec od 50 letniej kobiety (dane z BRIEF) wszystkie papiery ksiazka serwisowa przebieg udokumentowany 211 tys. Ale do rzeczy we wtorek jade na chipa do C-TRONIC w Żernikach Wrocławskich cena promocyjna do konca marca 700zl na ten typ komputera sterujacego wiec jade bo od dawna sie przymierzalem oto ich stronka http://www.c-tronic.pl/ po wtorku 15.03.2011 napisze co i jak wyszlo jakie efekty itp dodam ze silnik zdrowy nie kopci ani grama spalanie do teraz okolo 5,7 - 6 litrow nie wiecej olej LIQUI MOLY 10W40 SUPERLICHLAUF (150zl) polecam zadne tam castrole rozlewane w rumunii LIQUI jest czysto niemiecki tam prodikowany tam rozlewany.A wiec do wtorku PANOWIE POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH
Witam posiadam rovera 420 SDI marzec 2000 koncowka produkcji.Autko sprowadzone rok temu z niemiec od 50 letniej kobiety (dane z BRIEF) wszystkie papiery ksiazka serwisowa przebieg udokumentowany 211 tys. Ale do rzeczy we wtorek jade na chipa do C-TRONIC w Żernikach Wrocławskich cena promocyjna do konca marca 700zl na ten typ komputera sterujacego wiec jade bo od dawna sie przymierzalem oto ich stronka http://www.c-tronic.pl/ po wtorku 15.03.2011 napisze co i jak wyszlo jakie efekty itp dodam ze silnik zdrowy nie kopci ani grama spalanie do teraz okolo 5,7 - 6 litrow nie wiecej olej LIQUI MOLY 10W40 SUPERLICHLAUF (150zl) polecam zadne tam castrole rozlewane w rumunii LIQUI jest czysto niemiecki tam prodikowany tam rozlewany.A wiec do wtorku PANOWIE POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH
Ja właśnie sprzedałem R200 SDI z "chipem" A ten "Chip" to był zwykły opornik wlutowany w wiązke idąca do pompy wtryskowej. Zastanów sie czy warto wywalić 700 zł.
_________________ --== "Z mądrym człowiekiem to i pogadać ciekawie." ==-- Fiodor Dostojewski
oczywiscie ze warto chip to zmiana oprogramowania sterowania silnikiem, cisnienia wtrysku, kata wtrysku, dawki itp to poprostu inny program a opornik to lamerstwo robi zwarcie i pompa podaje wieksza dawke paliwa. chip to tak jakby nowy soft silnika wszystko zmierzone na hamowni pisane indywidualnie dla kazdego auta przez ludzi znajacych sie na rzeczy i dają gwarancje autko jest mierzone kilka razy wprowadzane sa poprawki korekty w tym rzecz ! a jak tam wrazenia z tym opornikiem przyspieszenie spalanie i tak dalej opisz swoje doswiadczenie jak to wyglada.
przyspieszenie z opornikiem o niebo lepsze, spalanie może trochę wyższe i by było, ja mam odłączany więc korzystam z niego "jak trzeba", ale warto czy chipa czy nawet opornik
oki dzieki wielkie czyli rozumiem robiles czipa ale okazalo sie ze sprzeglo niewyrabia i zrezygnowales tak to zrozumialem wsumie jest to ciekawe ze w SDI 105KM i momencie 210 NM podnoszac moc tylko o 15 koni mozna uzyskac az 50/60 NM chyba wlasnie taki potencjal drzemie w tym silniku nie moc a moment bo ogolnie diesle rovera maja dobra opinie sa wytrzymale jezeli masz jakas wieksza wiedze i doswiadczenie z tym czipem prosze napisz jestem ciekaw bo we wtorek jade robic program.
to napisz ktora masz optymalna to znaczy zrownowazona moc i moment obrotowy w sumie to nawet wykresik z hamowni mile widziany abym mial jakies zyczenia odnosnie prgramu gdy beda go tworzyc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum