Forum Klubu ROVERki.pl :: [618] Przegub wewnętrzny, jaki?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[618] Przegub wewnętrzny, jaki?
Autor Wiadomość
Gulag 




Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 38
Skąd: Wlkp



Wysłany: Czw Mar 24, 2011 09:13   [618] Przegub wewnętrzny, jaki?
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1997

Stuka mi przegub wewnętrzny po lewej stronie. Znalazłem na allegro z informacją że po obu stronach są różne, po pytaniu do sprzedawcy otrzymałem dwie aukcje:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1476746020
http://allegro.pl/show_item.php?item=1489168050

i info: " różnie była montowana półoś w tych autach
Trzeba sprawdzić który przegub jest po której stronie w Pana aucie". Czy ktoś orientuje się który przegub będzie ok?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 24, 2011 09:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
_papa_ 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 424
Skąd: Płock

Rover 600

Wysłany: Czw Mar 24, 2011 11:08   

Jeśli mówisz o lewym przegubie siedząc za kierownicą to będzie ten z pierwszej aukcji. Jest on połączony z wałkiem pośrednim więc musi mieć "otwór" na tenże wałek.
 
 
 
carlo 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 72
Skąd: Kraków

Rover 600

Wysłany: Czw Mar 24, 2011 18:42   

Jeśli chodzi o przeguby nie kupuj żadnego badziewia.
Lepiej zapłacić trochę więcej i kupić coś porządnego.

Zmieniałem przeguby ZEWNĘTRZNE i czeka mnie kolejna wymiana, bo już się jeden z nich tłucze. Tak właśnie chciałem zaoszczędzić. Sprzedawca zarzekał się, że są dobrej, jakości
a ja pojeżdziłem na nich zaledwie rok.

pozdro
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Czw Mar 24, 2011 22:10   

carlo, tylko że wewn sprzedaje tylko jeden gościu na allegro, żaden sklep tego nie ma tak że nie ma w czym wybierać.
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Czw Mar 24, 2011 23:27   

bastek napisał/a:
carlo, tylko że wewn sprzedaje tylko jeden gościu na allegro, żaden sklep tego nie ma tak że nie ma w czym wybierać.


Z przegubami wewnętrznymi do 'hondowskich 6-setek" nie ma chyba takiego problemu.
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Czw Mar 24, 2011 23:31   

Ja jakiś czas temu szukałem do sdi i była katastrofa, do benzyny też jest ciężko niestety
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Czw Mar 24, 2011 23:36   

bastek napisał/a:
Ja jakiś czas temu szukałem do sdi i była katastrofa, do benzyny też jest ciężko niestety


Do klekota jest faktycznie trudno. Do benzyny wystarczyło zadzwonić do 2-3 hurtowni i nie było problemu. Jedyny problem był taki, że jedna strona była dostępna w tańszych i droższych wersjach. Druga natomiast tylko w droższej, bardziej renomowanej wersji.
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pią Mar 25, 2011 01:42   

Tomi napisał/a:
Druga natomiast tylko w droższej, bardziej renomowanej wersji.

Bo "podobno się nie psują", ale jak życie pokazuje coraz częściej się sypią.
Ja u siebie zmieniałem, ale wrzucałem używki. Jak napisał _papa_ siedząc za kierownicą po lewej stronie masz długą półoś, a po prawej krótką.
Jest jeszcze jedno pytanie. Czy to na pewno przegub? Rozumiem, że przy puszczaniu sprzęgła na 1 słyszysz lekkie puknięcie? Ja tak miałem i po zmianie przegubu nic się nie zmieniło, kolega tak ma w Accordzie i też się nie zmieniło, pukało dalej. Potem koledze wysypała się skrzynia i po wymianie skrzyni problem ustał.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Pią Mar 25, 2011 01:44   

Perez napisał/a:
Rozumiem, że przy puszczaniu sprzęgła na 1 słyszysz lekkie puknięcie? Ja tak miałem i po zmianie przegubu nic się nie zmieniło, kolega tak ma w Accordzie i też się nie zmieniło, pukało dalej. Potem koledze wysypała się skrzynia i po wymianie skrzyni problem ustał.

bo to różnicówka tyka, przerabiałem ten problem w Crxie
 
 
Gulag 




Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 38
Skąd: Wlkp



Wysłany: Pią Mar 25, 2011 07:38   

Perez napisał/a:
Jest jeszcze jedno pytanie. Czy to na pewno przegub? Rozumiem, że przy puszczaniu sprzęgła na 1 słyszysz lekkie puknięcie?


U mnie obiaw jest inny przy kręceniu kierownicą tak przy 45 stopniach słychać stuknięcie, jak złapię za pół oś i poruszam od i do koła jest luz i słychać to samo stuknięcie. Na początku wymieniłem przegub zewnętrzny ale nic się nie poprawiło, pojechałem do mechanika który wymieniał i stwierdził że trzeba jeszcze wewnętrzny zmienić.
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Pią Mar 25, 2011 12:58   

Gulag napisał/a:
jak złapię za pół oś i poruszam od i do koła jest luz

tam zawsze jest luz, normalna sprawa

Jak stuka to w którą stronę kręcisz? Ruszaj półosią przy przegubie wewn przy skręconych kołach. powinieneś wyczuć ten luz.
 
 
_papa_ 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 424
Skąd: Płock

Rover 600

Wysłany: Pią Mar 25, 2011 14:09   

Perez napisał/a:
Ja tak miałem i po zmianie przegubu nic się nie zmieniło, kolega tak ma w Accordzie i też się nie zmieniło, pukało dalej
Przy bardziej intensywnym eksploatowaniu wyrabia się mechanizm różnicowy. podobno tworzą się luzy gdzieś na łożyskach (a przynajmniej tak twierdzi mój mechanik) Nie wpływa to na eksploatację poza wiadomym stukaniem podczas ruszania.
 
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Pią Mar 25, 2011 14:34   

_papa_ napisał/a:
podobno tworzą się luzy gdzieś na łożyskach

zgadza się

_papa_ napisał/a:
Nie wpływa to na eksploatację poza wiadomym stukaniem podczas ruszania.

Oj ma i to niestety spore, może zrobić akuku i po skrzynce tak jak niżej na foto w skrzyni L3 z crxa

 
 
_papa_ 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 424
Skąd: Płock

Rover 600

Wysłany: Pią Mar 25, 2011 19:06   

bastek napisał/a:
Oj ma i to niestety spore, może zrobić akuku i po skrzynce tak jak niżej na foto w skrzyni L3 z crxa

No ale to była skrzynia od crx'a w N2C4 nie musi nic takiego się stać. Ja tak jeżdżę już trzeci rok i nic negatywnego poza lekkimi stukami nie ma. Wiadomo z czasem trzeba będzie to naprawić/wymienić.
 
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Pią Mar 25, 2011 20:17   

_papa_, może masz racje, nie znam tej skrzyni na tyle ale wolę dmuchać na zimne
 
 
tomason 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 156
Skąd: Lublin



Wysłany: Pią Mar 25, 2011 23:25   

no a ja wlasnie sie zastanawialem dlaczego mi tak puka przy ruszaniu czasami :D Jaki koszt takiej naprawy?
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sob Mar 26, 2011 10:45   

_papa_, w moim aucie pukało 5 lat, auto zazwyczaj jeździło z pedałem w podłodze z samych świateł od 1 zaczynając, więc skrzynia dostawała po pupsku i nic się nie działo, auto sprzedałem i następny właściciel też tak jeździ i nic się nie dzieje, ale koledze w Accordzie zaczęło pukać i niedługo po tym wymieniał skrzynię, ale nie wiem czy to od tego padła skrzynka, a kolega jeździ baaaaardzo spokojnie.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Lukas91 



Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 3



  Wysłany: Sob Cze 30, 2012 10:13   Re: [618] Przegub wewnętrzny, jaki?

Witam ..poszukuję przegub wewnętrzny do Rover 400 poj.2.0l benzyna :sad: rok prod.1998 o wymiarach :
od strony półosi: 25
od strony skrzyni 29
uszczelniacz 40

jeśli ktoś posiada jakieś kontakty do firm zajmujących się sprzedażą takich przegubów to prosiłbym o wysyłanie na gg nr:7500220
...po prostu nigdzie nie mogę dostać takiego przegubu...bynajmniej do benzyniaka ...z góry dzięki :D
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sob Cze 30, 2012 10:49   

polecam toma team
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Lukas91 



Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 3



Wysłany: Sob Cze 30, 2012 11:50   

ok dzięki ...lecz jak widać po wymiarach przegubu jest on trudny do zdobycia ...obdzwoniłem większość firm a jak mają to tylko do TDI ...także do benzyniaka trudno o taki przegub..ale nic bede próbował w toma team....jeszcze raz dzieki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r620]przegub wewnętrzny nie mam pojecia co i jak... jaki ?
dry1987 Rover serii 600, Honda Accord 6 Pią Lis 08, 2013 09:00
Remigiusz
Brak nowych postów [620 Sdi] przegub wewnętrzny
Staniol Rover serii 600, Honda Accord 0 Pią Lis 28, 2014 22:36
Staniol
Brak nowych postów [R620] Przegub wewnętrzny
blessschild Rover serii 600, Honda Accord 4 Sob Lut 26, 2011 10:16
blessschild
Brak nowych postów [R620] Przegub wewnętrzny
zaq Rover serii 600, Honda Accord 0 Czw Sie 16, 2012 16:07
zaq
Brak nowych postów [R620] Przegub wewnętrzny
michal_s. Rover serii 600, Honda Accord 9 Sro Cze 06, 2012 04:14
Zubek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink