Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 620 Sdi] SPRYSKIWACZE MGŁOWE
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 620 Sdi] SPRYSKIWACZE MGŁOWE
Autor Wiadomość
fenomen1717 




Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 107
Skąd: Brzeszcze

Rover 600

  Wysłany: Nie Kwi 10, 2011 09:59   [Rover 620 Sdi] SPRYSKIWACZE MGŁOWE
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam!

co sądzicie,spasują do Roverków???

http://moto.allegro.pl/sp...1543929865.html

bo mam już dość jeżdżenia wycieraczkami po suchej szybie :/
_________________
Roverek sprzedany, miał Go zastąpić 25, ale...wyszło inaczej.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 10, 2011 09:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 10, 2011 10:44   

był już temat wałkowany tysiąc razy.
najlepiej jest kupić spryskiwacze od C3, wraz z pompką i wymienić wężyki.
_________________
Driving is believing !
 
 
 
fenomen1717 




Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 107
Skąd: Brzeszcze

Rover 600

Wysłany: Nie Kwi 10, 2011 10:50   

wiem wiem,czytałem...
pewnie to z lenistwa-dlatego pytam o te konkretne bo chce juz zamówić :roll:
a "firmowych" do C3 nie znalazłem :shock:
_________________
Roverek sprzedany, miał Go zastąpić 25, ale...wyszło inaczej.
 
 
tomason 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 156
Skąd: Lublin



Wysłany: Nie Kwi 10, 2011 11:04   

Te beda pasowac sa identyczne :) Ale taniej Cie wyjdzie jak pojedziesz do aso cytryny :D
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 10, 2011 11:05   

bez wymiany pompki, weżyków, zaworka zwrotnego oraz trójnika bez sensu się brać za to...
_________________
Driving is believing !
 
 
 
tomason 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 156
Skąd: Lublin



Wysłany: Nie Kwi 10, 2011 11:06   

U mnie w r600 nie musialem nic wymieniac i pieknie tryska :D
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Wto Kwi 12, 2011 01:13   

Ja wrzucilem same dysze i hulalo, a potem dodalem zaworek przeciwzwrotny z akwarium i bylo juz jak ta lala. Jezeli zmienisz pompke i weze to proponuje rowniez zmienic zbiornik na wiele wiekszy, bo po kilku trysnieciach nic Ci w nim nie zostanie.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
kampel 




Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 51
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Kwi 13, 2011 18:08   

ja takie mam założone i działają tak jak powinny ;) i pasują a kupiłem takie uniwersalne
 
 
olek997 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 516
Skąd: Legnica



Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 16:50   

zaworek zwrotny montujemy po co? bez niego cieknie z dysz? czy że po naciśnięciu wlacznika spryskiwaczy od razu leci plyn?

[ Dodano: Czw Kwi 14, 2011 16:50 ]
i czemu sugerujecie zmiane pompki?
_________________
moja 600-tka "ślicznotka"
http://www.autocentrum.pl...rover-600-1998/
 
 
 
tomason 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 156
Skąd: Lublin



Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 17:28   

Zaworek raczej po to zeby od razu lecial plyn :)
 
 
R.E.D. 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 311
Skąd: silesia



Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 09:52   

fenomen1717 napisał/a:
i czemu sugerujecie zmiane pompki?

pewnie dlatego, ze ma wieksze cisnienie. tylko nie wiem czy bedzie az taka roznica + seryjny z c3 ma dwa wyloty (przod/tyl), wiec chyba gra nie warta swieczki. mocowanie tez jest boczne, a nie dolne jak w roverku.

swoje rowniez kupilem w aso cytryny bodajze za 27zl komplet

co do zwrotnego, to osobiscie wyciagam - przynajmniej zima nie ma problemu jak nie zdazy sie wymienic plynu :wink:
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 20:42   

Jezeli chodzi o pompke to jest o wiele mocniejsza, ale zuzywa mase plynu. Remi montowal u siebie i jak plyn uderzal w szybe to od razu opryskiwal dwa auta po bokach :P
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Sro Kwi 20, 2011 19:26   

tomason napisał/a:
U mnie w r600 nie musialem nic wymieniac i pieknie tryska

U mnie też :]
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R620] Spryskiwacze
Kilers Rover serii 600, Honda Accord 1 Pon Gru 10, 2012 14:23
szoso
Brak nowych postów [R620] Spryskiwacze
mati54 Rover serii 600, Honda Accord 0 Wto Sty 17, 2012 22:32
mati54
Brak nowych postów [R620] Spryskiwacze
tomason Rover serii 600, Honda Accord 1 Pon Sty 10, 2011 21:09
Perez
Brak nowych postów [R600] Spryskiwacze - awaria?
Vader Rover serii 600, Honda Accord 13 Pią Gru 05, 2014 15:56
maly2001
Brak nowych postów [R620] Nie działają spryskiwacze.........
irecki26 Rover serii 600, Honda Accord 4 Pon Maj 25, 2009 17:36
irecki26



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink