Typ: wszystkie Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
hoi
1. małe pytanie, od czego może być taka wolna wtyczka? znajduje się przy zbiorniczku od płynu do spryskiwaczy ?!
2. planuje montaż halogenów, mam instalacje z lewej strony auta (od kierowcy) ale w prawej już nie mam, albo jeszcze nie wydobyłem kabli (choć już szukałem pobieżnie) czy mogę puścić bezpośrednio z lewego halogenu na prawy + i -
pozdrawiam
_________________ Rover 600 2.0 SDi 99'
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 08:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
1. małe pytanie, od czego może być taka wolna wtyczka? znajduje się przy zbiorniczku od płynu do spryskiwaczy ?!
szczerze mówiąc też chciałbym wiedzieć, z tym że u mnie ona jest zjarana na maxa i tylko węgiel z niej został... miałem pytać o to na forum ale zapomniałem... poczekajmy
Fabrycznie jest pociagnieta instalacja tylko na jeden halogen jezeli nie masz halogenow.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Fabrycznie jest pociagnieta instalacja tylko na jeden halogen jezeli nie masz halogenow.
czyli wszystko mam w normie, dorobię kable do 2giego i będzie
ale ta 1wsza wtyczka to mnie zastanawia, spryskiwacze leflektorów, fajna rzecz jak ktoś ma ksenki, ale nigdy jeszcze nie widziałem 600ki z jakimikolwiek spryskiwaczami
1. małe pytanie, od czego może być taka wolna wtyczka? znajduje się przy zbiorniczku od płynu do spryskiwaczy ?!
Jedna wtyczka jest do pompki spryskiwaczy szyby, druga do pompki spryskiwaczy reflektorów.
Wszystko jest w manualu accorda:
kruszan napisał/a:
2. planuje montaż halogenów, mam instalacje z lewej strony auta (od kierowcy) ale w prawej już nie mam, albo jeszcze nie wydobyłem kabli (choć już szukałem pobieżnie) czy mogę puścić bezpośrednio z lewego halogenu na prawy + i -
Wiązka halogenów przeciwmgłowych. Na drugą stronę przeciągamy własne przewody lub jeśli mamy to oryginały, które powinny być razem z halogenami.
Do tego potrzebny jest jeszcze włącznik w kabinie (po lewej stronie nad włącznikiem przeciwmgielnych tylnych) oraz przekaźnik i bezpiecznik nr 33 pod maską.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum