Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2009 Posty: 242 Skąd: warszawa
Wysłany: Sob Kwi 09, 2011 12:37
skrzynia na dobrych poduchach i z dobrym olejem pewnie wytrzyma.
Ogólnie bardzo mi się podoba ten projekt.
Uważam, że może tu być sporo problemów i że może mieć rację Bumelant, że nie będzie wytrzymywać ale..
no właśnie. Jak się chcę rajdówkę gotową to kupujesz Seja albo np. Astrę GSI jak chcesz wyżej, masz know-how, wszystko p&p i lecisz. To jak po prostu chcesz mieć narzędzie a zajawką jest sama jazda po punkty.
Tu chyba jak widzimy Tomi ma zajawkę na samochód i chwała mu za to. Temat i fura będą wizytówką forum i klubu czego nie można powiedzieć np. o tutorialu jak urwać wycieraczkę w hatchbacku.
Idea jest zacna choć na pewno nie jest drogą na skróty i łatwo lekko przyjemnie może nie być. Ale gdyby nie tacy uparci ludzie to hothecze sprowadzałyby się do civiców 4 generacji z nowymi silnikami i zawiasem a w kjsach wszyscy mieli by cc i sc.
Osobiście to mam największe wątpliwości co do tego, że jak to się złoży razem tak jak Tomi to widzi to może wyjść.. takie cacko, że upalanie na ka jot esowych dziurach będzie jak mecz rugby w garniaczku szytym na miarę.
Mimo to trzymam kciuki!
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 09, 2011 12:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
dlatego miniakiem nie jezdze w kjs tylko w roznych supersprintach - asfalt i tyle bez wyrypu
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Nie Kwi 10, 2011 00:41
Moj cycek glownie ruch uliczny - asfalty - lato - stan "kolekcjonerski" jak to Pan Pawel Midowicz stwierdzil - wiec mi szkoda. Jedna rzecz - z kazdym przebytym kilometrem - banan na twarzy wzrasta Nie mozna odmowic rasowosci i "tego czegos" tym autkom. Robilem auto od podstaw praktycznie i tez uparlem sie konkretnie na ZR bo mi sie podobalo bardzo to autko - ciagnie sie sprawa 3 lata - przy odpowiednim wkladzie pasji mozna rzecz powstalo auto bezusterkowe - odkupac a eksploatacja ogranicza sie wkoncu do serwisowych rzeczy. Polecam rowniez autorowi - nie mowilismy jeszcze o tym - porzadny grounding kit - warto poprawic stabilnosc elektryki w tych autkach - czasami bywa humorzasta.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 22:35
Trochę przybyło w międzyczasie...a i wybór się zrobił.
W kwestii wydechu (pewniki):
- Kolektor Janspeed (owinięty bandażem),
- łącznik elastyczny ze sportowym katalizatorem,
W kwestii wydechu (zagadka):
- środkowa część przelotowa (bez tłumika), taka przyjdzie z Anglii,
- tłumik środkowy Janspeeda (używany, tylko jeszcze nie wiem w jakim stanie),
- tłumik końcowy Janspeed'a
- tłumik końcowy z XPower'a na części. Jak go oglądałem to puszka jest podobna do tego Janspeed'a ale jeszcze nie zdemontowany.
Dolot:
- aluminiowa przepustnica 52mm.,
- filtr gąbkowy (stożek) Pipercross (w miarę odizolowany),
Hamulce:
- Zaciski ZR160,
Liczę, że w ciągu tygodnia auto wyjedzie od lakiernika. Miały być progi od Seata Ibizy, jednak udało się dziś nabyć oryginały MG wraz z blendą.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Wto Kwi 19, 2011 08:57
Najprawdopodobniej niedługo będzie do sprzedania A-grupa:
ZTCP skrzynia 6-biegowa, sekwencyjna sterowana elektrohydraulicznie (wajcha przy kierownicy), szpera Quaife'a, profi halda, kilka kompletów felg i opon, zapasowa skrzynia kłowa MG Sport i trochę innych części.
I co nie bez znaczenia, wszystko ma chyba jeszcze homologacje.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2009 Posty: 242 Skąd: warszawa
Wysłany: Sro Kwi 20, 2011 17:15
Tomi napisał/a:
Generalnie auto ma być takie, że 2 rajdy powinno się przejechać bez inwestycji.
nie ma takich samochodów!
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Pon Kwi 25, 2011 21:23
Są ale nie made in EU Wracając do tematu - sądzę, że autor może pominąć kwestię katalizatora - zbędny diwajs w tego typu aucie. Lepiej będzie z dołu wstawał bez - przynajmniej u mnie tak było w obu silnikach. Ta A - grupa - robi wrażenie - kłówka? to ile tam jest w tej motorowni?
od 6:12 więcej o tym nieudanym - aczkolwiek bardzo ładnym, rasowym i rzadkim aucie - zawodził jak zwykle - źle dobrany silnik i parę innych bolączek wieku młodzieńczego - pepik chyba coś bardziej sensownego wymodził - jedzie mocno trzeba przyznać
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Wto Kwi 26, 2011 06:19
6R4 - V6 + 4x4
4R2 - R4 + 4x2
Z wyglądu podobny, jednak skoro jeździ w klasie 1.4 nie ma pod maską nic innego jak 14K4.
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Wto Kwi 26, 2011 08:23
Ładnie to zakindża - pewnie waga jak pudełka od zapałek - piękny klasyk
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Wto Kwi 26, 2011 19:03
Bumelant napisał/a:
Ładnie to zakindża - pewnie waga jak pudełka od zapałek - piękny klasyk
To nie klasyk a replika. W Anglii wiele firm produkuje pełne bodykity do 6R4.
Ładnie to zakindża - pewnie waga jak pudełka od zapałek - piękny klasyk
ladne i zasuwa niezle, niby zwykle 1,4 ale jak znam przeszlosc wlasciciela to motor podlubany konkretnie
co do replika/jangtajmer - to jest to zwykla wariacja nt. metro, ktore w serii jest conajmniej kontrowersyjnie piekne a w wersji 6r4 po prostu oszalamiajace, a takiej wersji 4r2 nie bylo, to wymysl tego pepika tylko
i nie zgodze sie z tomiego opinia ze to byla nieudana konstrukcja (6r4), po prostu pokazala sie za pozno, i za szybko z niej zrezygnowano
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Nie Maj 01, 2011 17:38
flapjck1 napisał/a:
co do replika/jangtajmer - to jest to zwykla wariacja nt. metro, ktore w serii jest conajmniej kontrowersyjnie piekne a w wersji 6r4 po prostu oszalamiajace, a takiej wersji 4r2 nie bylo, to wymysl tego pepika tylko
ZTCP w czasach 6R4 bardzo modne było oznaczanie (prywatnie przez właścicieli) cywilnych wersji symbolem 4R2
flapjck1 napisał/a:
i nie zgodze sie z tomiego opinia ze to byla nieudana konstrukcja (6r4), po prostu pokazala sie za pozno, i za szybko z niej zrezygnowano
Doczytaj, bo to nie jest moja opinia. Bardzo mi się to auto podoba i podobnie jak Ty uważam, że pojawiło się za późno. Była to chyba jedyna B-grupa N/A i pomimo wielu lokalnych sukcesów (n.p. Rajdowe Mistrzostwo Francji z 1986 w samochodzie prowadzonym przez Didier Auriol, czy 3 miejsce w rajdzie RAC), nie zdążyła przejść wieku chorób wieku dziecięcego (choć nie było zbyt wiele problemów) i Austin Rover nie zdążył wziąć udziału w ani jednym, pełnym cyklu Mistrzostw Świata, gdyż w 1986 (w trakcie sezonu) zakazano używania samochodów B-grupowych w Rajdowych Mistrzostwach Świata.
W kwestii możliwości auta, Didier Auriol po pełnym sezonie Mistrzostw Francji (zdobył mistrzostwo) powiedział, że w ciągu całego sezonu ani razu nie wykorzystał 100% możliwości samochodu... czym strasznie zdenerwował konkurentów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum