Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witajcie
kupilem sobie dzisiaj kabel ELM327 i chcialem sobie podlaczyc komputer samochodu do laptopa i zobaczyc co sie dzieje w silniku itp. Jednak jest pewien problem, po wsadzeniu wtyczki do gniazda (pasuje) nie ma wogole polaczenia. Nie wiem co jest nie tak?? Na aukcji koles pisze ze kabel pasuje do rovera 600, 800 jak i do hondy wiec myslalem ze bedzie w porzadku, a jednak nie jest. Sciagnalem sobie oprogramowanie scantool, ktorego to producent pisze ze pasuje do roverow.
Powiedzcie czy da sie cos zrobic zeby kabel dzialal?? Czy poprostu ten kabel to jeden wielki pic??
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 26, 2011 19:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ostatnie pytanie niech będzie zaraz odpowiedzią
często gęsto się nie łączy, gdyż powinieneś mieć laptopa z interfejsem RS-232 a nie kablem na USB
poza tym T4 to T4 i nie ma lypy... trzeba na testbooka jeździć.
w mim mieście nikt nie chciał mi mojej 600ki podłączyć, nawet nie chcieli spróbować (co uważam za żałosne) w sąsiednim 2ch chociaż spróbowało, ale mieli słaby sprzęt (słaby oznacza uniwersalny pewnie opla czy fiata by podłączyli) znalazłem w końcu magika który zrobił to bez problemu, co więcej nasze auta mają sterownik Bosha taki jak większość aut różnych marek w Polsce, komputer tak samo - tylko problem polega na tym, że mechanicy robią to czego jest masa, sprzęt do tego dostosowują dlatego w ich urządzeniach często gęsto nie ma marki rover nawet...
jedz do zakładu gdzie mają zwykłego KTS'a boshowksiego, koszt 50zł, bo t4 to pewnie 150 i nie wszędzie jest, choć może coś więcej pokaże? pisałem już kiedyś co maxymalnie może pokazać komp, i wątpię czy t4 pokaż więcej, to nie nowe auto...
myślałem o tym elm kiedyś na początku, ale pewnie bo ściema jak widać
No to mowice ze nie da rary, trudno wiec po co oni pisze ze to dziala w roverach jak nie dziala. Czegos tutaj nie rozumiem.
Jezeli chodzi o wystukanie kodow bledow to ja mam pewien problem z nimi. Gdyz kiedys probowalem cos wystukac, jednak caly czas wyswietlal sie kod zaczynania testu. Nawet jak odpialem EGR, przeplywomierz to zadnego takiego bledu nie pokazywalo. Wiec nie wiem czy cos jest nie tak czy poprostu tak ma byc
skoro błyska 12 to znaczy że diagnostyka działa poprawnie, ale dlaczego po odpięciu przepływki nie pokazuje to już dziwne, na włączonym zapłonie/silniku odpinasz?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum