bonus89, Czyli po przelozeniu czujnika z plastikowej przepustnicy do polonezowskiej daje dobry efekt Wszystko jest normalnie Obroty się nie wieszają ani nie falują Bo na czujniku polonezowskim - tragedia
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 09, 2011 23:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
bonus89, Czyli po przelozeniu czujnika z plastikowej przepustnicy do polonezowskiej daje dobry efekt Wszystko jest normalnie Obroty się nie wieszają ani nie falują Bo na czujniku polonezowskim - tragedia
Jeśli jest dobry polonezowski to nie ma tragedii ale taki trafia się jeden na milion
Mi przestały się wieszać obroty, nie falują na jałowym, jedynie troszke rzeźby bo plastikowa przepustnica będzie do wyrzucenia, ja odkręciłem to co trzyma czujnik wraz z tym w środku otwierającym przepływ powietrza i odciąłem tą część która wchodzi do czujnika a potem troszke wyginania piłowania przykręcania i spasowałem z tą łopatką trzymającą czujnik polonezowski, tyle że nie wiem czy to od tego ale po tej zmianie strzela ogniem ostro, ale to pewnie wina wtrysków, chyba od 1.4 spowrotem musze załadować
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
No to pewnie w piątek się z tym pobawie Byle by nie było gorzej jak teraz jest Bo teraz jest idealnie hehe Jedyne co mnie zastanawia czy warta jest tej pracy ta rzeźba
wachu990, jak ja zakładałem do swojego 1,4 16V polonezowską przepustnicę to za każdym razem przy ruszaniu zrywał przyczepność, do VVC jeszcze nie próbowałem
najprawdopodobniej padł czujnik ecu. bo odłączam go i jest wszystko ok.
nie powraca na 850 ale na niecały 1 tys. jedyny mankament to to że nie ma ssania
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
To i ja dołącze się do tematu apropo polonezowskiej przepustnicy... Widze np Kozik, ma cos takiego. Rzeczywiście jest różnica na przepustnicy od poloneza?
Rzeczywiście jest różnica na przepustnicy od poloneza?
Tak autko szybciej się zrywa do jazdy. Do vvc jeszcze nie zamontowałem bo nie mam czasu a przepustnicę z poldona sprzedałem teraz mam drugą i będę ją przerabiał
wlodi893 napisał/a:
Rzeczywiście jest różnica na przepustnicy od poloneza?
Tak autko szybciej się zrywa do jazdy.
Wlodi, generalnie chodzi o to że polonezowska ma mniejszy skok troszkę obrotu i sprawia wrażenie że auto się lepiej zbiera, a to po prostu powietrza więcej dostaje na mniej wciśniętym pedale gazu. Zmiana przepustnicy bez jakiegoś przynajmniej dolotu konkretnego nie da za dużo ale wrażenie sprawi takie że dała
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dokładnie, ja mam wlot z przodu, wkładke K&Na i przepustnice z poldka ale z tym dolotem to mało dało, mam tylko średnice na 75mm zwiększoną ale musze zaspawać to i zrobić konkretny od dołu na jednym kolanku o małym kącie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum