Wysłany: Sro Cze 08, 2011 23:50 [Rover 220 coupe]Różnica w silnikach 220turbo a 620 turbo
Typ: T Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994
Czy ktoś robił przekładke silnika z 620ti do coupe 220 turbo ?
interesuje mnie różnica w budowie silnika.
Problem jest bo chodził bezbłędnie w 620 a nie chce chodzić w 220.
odpala bez problemu, ale kopci na czarno co oznacza że nie spala poprawnie i po kilku minutach gaśnie. Nie chce wejść na obroty. Bije w tłumik tak jakby zapłon był za późny.
_________________ desperado67
Ostatnio zmieniony przez desperado67 Czw Cze 09, 2011 23:57, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 08, 2011 23:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Cze 12, 2011 20:05
W jakim zakresie był wykonany swap? Cały silnik kompletny? z jakiego rocznika był R620 (dokładniej chodzi czy miał kopułkę czy był już na zapłonie elektronicznym) - napisz coś więcej...
Silniki generalnie różniły się detalami (jeśli chodzi o mechanikę), inna miska i pompa olejowa, inna łapa mocowania silnika od strony rozrządu, silnik R220 występował tylko w wersji z kopułka a w R620 był i z kopułką (starsze) i z zapłonem bezrozdzielaczowym (nowsze), było to związane z wymianą MEMS-a z wersji 1.6 na 1.9 i dodatkowo skutkowało zmianami w wtryskach (zmiana z w pełni sekwencyjnego wtrysku paliwa na system półsekwencyjny), kole zamachowym i eliminacją czujnika wałka rozrządu (identyfikującego cylindry). Dodatkowo nowsze silniki miały inną uszczelkę pod głowicą (wielowarstwową), inne zawory wydechowe i inne uszczelniacze zaworowe.
Jak dopiszesz więcej informacji na temat silnika jaki zamontowałeś coś się może rozjaśni - możesz okrasić swoją wypowiedź zdjęciami - zawsze to lepiej wygląda i więcej ludzi zajrzy
Zdjęcia zbyteczne ponieważ silniki niczym się nie różnią .
Silnik z 620ti z kopułką 1998r.
Przekładka tylko bloku z głowicą(kompletny).
Myśle że problem robi koło zamachowe, którego w pośpiechu zapomniano przełożyć ze starego silnika. I albo zapłon się gubi albo dostaje za dużo paliwa. Ale nie jestem pewien
dlatego tu jestem żeby znaleź prawdziwy powód i nie robić czegoś 10 razy.
Chcesz cytować regułki i dane z wiki czy pomóc rozwiązać problem ?
Co mają zawory inne iszczelki itp. wspólnego z tematem ?
Silnik z kopułką , najlepszy model.
Interesuje mnie gdzie jest problem. Co musze zmienić/przełożyć z poprzedniego żeby chodził jak należy.
Jeszcze raz powtórze silnik z 620 ti (z kopułką). Budowa zewnętrzna identyczna jak poprzedniego silnika z 220 turbo(coupe). Odpala ale z małym problemem i nie pracuje jak powinien tak jakby za późny zapłon lub za bogata mieszanka. Lekko kopci na czarno jak diesel.Gdzie moze być problem?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum