Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 220 coupe]Różnica w silnikach 220turbo a 620 turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: szoso
Sob Cze 18, 2011 06:59
[Rover 220 coupe]Różnica w silnikach 220turbo a 620 turbo
Autor Wiadomość
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Sro Cze 08, 2011 23:50   [Rover 220 coupe]Różnica w silnikach 220turbo a 620 turbo
Typ: T Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994

Czy ktoś robił przekładke silnika z 620ti do coupe 220 turbo ?
interesuje mnie różnica w budowie silnika.
Problem jest bo chodził bezbłędnie w 620 a nie chce chodzić w 220.
odpala bez problemu, ale kopci na czarno co oznacza że nie spala poprawnie i po kilku minutach gaśnie. Nie chce wejść na obroty. Bije w tłumik tak jakby zapłon był za późny.
_________________
desperado67
Ostatnio zmieniony przez desperado67 Czw Cze 09, 2011 23:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Cze 08, 2011 23:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Pią Cze 10, 2011 00:06   

widze ze odpowiedzi tu nie znajde.
_________________
desperado67
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Cze 12, 2011 20:05   

W jakim zakresie był wykonany swap? Cały silnik kompletny? z jakiego rocznika był R620 (dokładniej chodzi czy miał kopułkę czy był już na zapłonie elektronicznym) - napisz coś więcej...

Silniki generalnie różniły się detalami (jeśli chodzi o mechanikę), inna miska i pompa olejowa, inna łapa mocowania silnika od strony rozrządu, silnik R220 występował tylko w wersji z kopułka a w R620 był i z kopułką (starsze) i z zapłonem bezrozdzielaczowym (nowsze), było to związane z wymianą MEMS-a z wersji 1.6 na 1.9 i dodatkowo skutkowało zmianami w wtryskach (zmiana z w pełni sekwencyjnego wtrysku paliwa na system półsekwencyjny), kole zamachowym i eliminacją czujnika wałka rozrządu (identyfikującego cylindry). Dodatkowo nowsze silniki miały inną uszczelkę pod głowicą (wielowarstwową), inne zawory wydechowe i inne uszczelniacze zaworowe.

Jak dopiszesz więcej informacji na temat silnika jaki zamontowałeś coś się może rozjaśni - możesz okrasić swoją wypowiedź zdjęciami - zawsze to lepiej wygląda i więcej ludzi zajrzy :D
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Nie Cze 12, 2011 22:24   

Zdjęcia zbyteczne ponieważ silniki niczym się nie różnią .
Silnik z 620ti z kopułką 1998r.
Przekładka tylko bloku z głowicą(kompletny).
Myśle że problem robi koło zamachowe, którego w pośpiechu zapomniano przełożyć ze starego silnika. I albo zapłon się gubi albo dostaje za dużo paliwa. Ale nie jestem pewien
dlatego tu jestem żeby znaleź prawdziwy powód i nie robić czegoś 10 razy.
_________________
desperado67
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Cze 13, 2011 20:34   

Coś tu nie pasuje - od 1996 (chyba w kwietniu) wszystkie silniki 20T4 występowały wyłącznie w wersji bez kopułki...
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Wto Cze 14, 2011 01:01   

Chcesz cytować regułki i dane z wiki czy pomóc rozwiązać problem ?
Co mają zawory inne iszczelki itp. wspólnego z tematem ?
Silnik z kopułką , najlepszy model.
Interesuje mnie gdzie jest problem. Co musze zmienić/przełożyć z poprzedniego żeby chodził jak należy.
_________________
desperado67
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sro Cze 15, 2011 19:12   

desperado67 napisał/a:
Chcesz cytować regułki i dane z wiki cz


Ale to nie są z wiki tylko z życia wzięte dane...
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Czw Cze 16, 2011 01:36   

Jeszcze raz powtórze silnik z 620 ti (z kopułką). Budowa zewnętrzna identyczna jak poprzedniego silnika z 220 turbo(coupe). Odpala ale z małym problemem i nie pracuje jak powinien tak jakby za późny zapłon lub za bogata mieszanka. Lekko kopci na czarno jak diesel.Gdzie moze być problem?
_________________
desperado67
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Cze 17, 2011 14:13   

desperado67, jak dalej będziesz taki nie miły to nikt ci nie będzie odpisywał
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Sob Cze 18, 2011 00:38   

Dzięki wielkie. Pełną pomoc otrzymałem na brytyjskim forum. Temat zamknięty.
_________________
desperado67
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: [r216] kupie zderzak coupe
filipo1992 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
13 Czw Mar 02, 2017 12:10
filipo1992
Brak nowych postów [R216 Coupe & R416GSi] Sprężyny coupe a sedan, różnica?
Wojtek88 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
0 Pią Paź 05, 2012 20:27
Wojtek88
Brak nowych postów [Rover 220 Coupe Turbo] Przekładka
Kapussta23 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
48 Wto Lut 21, 2012 01:40
Borowa
Brak nowych postów [R 200 Turbo Coupe] Kilka pytań odośnie silnika z Turbo
Vesper416 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
14 Nie Gru 12, 2010 18:19
Pawkaz
Brak nowych postów [R 220 turbo coupe] Problem z hamulcami
Pyros Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Nie Wrz 12, 2010 11:48
Pyros



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink