Witam Mam podobny problem ze swoim autem najprawdopodobniej na jednym z cylindrów nie ma ciśnienia...i źle chodzi auto głośno i na 3 gary....szczególy będę znał wieczorem...dam znać ale raczej bez podnoszenia głowicy się nie obejdzie.
A co dalej nie wiem pewnie sprawdzenie cylindra...plus docieranie zaworów gniazd zaworowych...a poźniej uszczelka, szpilki. olej, filtr, płukanie całego układu, odpowietrzenie plus zalanie nowym płynem. uszcelke kolektora itp pompa wody i to chyba wszystko czyli załamka....
Ja chyba będę robił swój co z tego ze kupisz nowy niby silnik i co po roku albo krócej znowu coś siądzie i rób od nowa wole zrobic ten co mam chociaż będę wiedział co mam w środku i będę wiedział że pojeździ trochę...
Ale decyzja należy do Ciebie....
_________________ Porażka jest gorsza niż śmierć, bo z porażką trzeba żyć...
c'mon ARSENAL
Silnik ten to ja już kupiłem i mam założony i jest w dobrej kondycji, nie bierze grama oleju kompresja jest na wszystkich garach i tak zapobiegawczo zmieniłem jeszcze uszczelniacze w głowicy, po prostu przy wymianie paska nie mogłem zgrać rozrządu na znaki i zrobiłem to po swojemu i wyraźnie jest dobrze skoro chodzi. Wiem tylko jedno że na kole od rozrządu nie ma żadnych znaków, jest tylko te na kole pasowym a ono w ogóle się ze znakiem nie pokrywa.
[ Dodano: Pią Cze 24, 2011 23:13 ]
Musze jeszcze zwrócić uwagę na to jutro, bo ten silnik co ja kupiłem był w samochodzie bez klimy tzn że miał zupełnie inną przystawkę na pompę wody i resztę osprzętu, to ta wersja z termostatem w obudowie i tam było koło pasowe dużo węższe i ja zmieniałem ja na swoje, być może ono się nie zgrywa i dlatego ten znak oszukuje. Jutro to sprawdzę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum