dzis w korku w miescie mialam 102-103 a jak z trasy zjechalam na CPN i stanelam to skoczylo do 110 , tyle ze juz wody nie wywala.....to dobrze czy zle ?
[ Dodano: Sro Lip 06, 2011 17:14 ]
dodam ze jak w korku bylo 102-103 to po chwili schladzalo sie do 98-99 ....
_________________ lovelek jest tylko jeden
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 06, 2011 16:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
te 102-103 raczej oki, sprawdz sobie odpowietrznik, ja mialem dzis chore jazdy z temp: skakala nawet do 116 stopni... idiota ukrecil odpowietrznik i auto nie odpowietrzone do konca gubilo plyn i cisnienie w ukladzie, poprawilem to i jest cymesik, jutro wrzuce foty bo wywalam to kiczowate gumowe mocowanie z rury i bedzie po Bożemu, btw udało mi sie tam zalozyc odpowietrznik z grzejnika i jest pelna kulturka teraz
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
To juz ok skoro nie wywala wody, widac wlasciwie malutkie pobryzganie ale takie ze moge powiedziec ze ich nie ma ...
jesli chodzi o moj odpowietrznik no to wydaje sie mi w porzadku bo nim woda nie ucieka...chyba ze znowy gdzies mam dziurke na wezach, gubi płyn i stad podnosi sie temperatura ? no dzis dopiero po 150 km zaczal skakac na postoju az do 110...tak to bylo wporzo.
Sprawdzilam wiatrak na klimie i sie wlacza, wylacze klime to i on rowniez sie wyłącza.
trojnik, do tego 2 przedlozki, 2 opaski i odpowietrznik z grzejnika nooo i to działa Niezawodny jak zawsze Zukowaty poradził jak odpowietrzyc bestyje i teraz sprawa ma się tak:
-bez klimki
160km/h na kilkukilometrowej prostej - 94/95 stopni,
normalna jazda tak ok 100km/h to 82-90
w miescie i na postosju do 102/103 stopni i odraz wiatrak zbija do 95
z klimą (wiatrak caly czas dziala) do 97/98 stopni nawet w miescie
takze jestem meeeega zawodolony polecam ten patent.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Dobrze, a w takim razie jesli u mnie pojawia sie temperatura przy jezdzie :
ok. 100 km/h 95-98 stopni
przy około 140-150 km/h 93-98
a jesli stane na dluzszej trasie jadąc ok 100 km/h to automatycznie temperatura skacze mi do nawet 110-113 stopni ....
Prawidlowe zachowanie ?
[ Dodano: Czw Lip 07, 2011 17:52 ]
dodam ze w miescie kiedy osiagnie temp 102-103 stopnie to wiatrak zbija do 98-99 stopni...
[ Dodano: Czw Lip 07, 2011 17:57 ]
moj odpowietrznik byl juz wymieniany razem z przewodem gumowym ktory przebił mi mechanik i tez nie raczył się przyznać...więc jak patrze to jest wokol niego raczej sucho...
witam wszystkich i prosze o pomoc przeczytalem niektore wasze wypowiedzi na temat przegzewania sie silnika w roverze 75(z instalacja gazowa) i mam nieco podobny problem , otoz po przjechaniu kilku kilometrow wskazowka pomiaru temperatury silnika wzrasta bardzo powoli po czym gwaltownie sie unosi i zaraz pozniej osiaga stan ponad przecietna , pozneij wskazowka sie wacha raz opoada raz rosnie poczym wraca do wlasciwej pozycji i juz tak pozostaje , zajzalem pod maskei probowalem odkrecic korek od zborniczka z plynem chlodzacym woda zaczelo syczej oraz kipic wiedzialem ze ze woda moze byc zbyt goraca nie odkrecilem do konca woda zaczela delikatnie saczy sie z wezyka z boku zbiorniczka sprubowale jej dotknac i jak sie okazalo woda nie byla nawet ciepla niewiem o co chodzi mysle ze mozemiec to cos wspolnego albo z pompaalbo z termostatem prosze o jakie wskazowki z gory d ziekuje
Radze Ci wymienic termostat wraz z korkiem dla bezpieczenstwa. Mialam identyczne objawy rok temu. Termostat zamow u Tommiego około 200 zł z rurkami plastikowymi...za robote powinni ci wziasc okolo 150 zł.
No jeśli przyjąć wariant, ze to spaliny to przez uszczelkę pod głowicą. Może rzeczywiście to nie to ale brałbym to pod uwagę. BTW. nie napisałeś jaki silnik masz w R.
Termostat wymieniała reniatka266 a nie ja nota bene termostat do 1.8 tyle to on nie kosztuje.
1.8 czyli silnik K .... no to mimo wszystko przyjrzałbym się poziomowi płynu i czy nie ma osadu w zbiorniczku wyrównawczym.
W taką pogodę jak teraz (ciepło) sprawdź płyn przed pierwszym uruchomieniem rano.
Chciałam zwrócić honor że uparłąm się od razu przy tym ze to nie uszczelka pod głowicą. Nie wiedziałąm ze to seria silników K a nie V.
Zatem.
z tego co ja juz przeszłam i z K i z V , mając w K mianowicie rover 416 Si , ogrzewanie mi siadało zanim wywaliło mi uszczelkę. Nawet po przypomnieniu sobie jezdzilam 2 tygodnie z prawie nie działąjącym ogrzewaniem ( bylo lato wiec czasami wieczorem bylo potrzebne)
Zrob jednak test na spaliny w układzie, sprawdz czy nie ucieka Ci płynu ze zbiorniczka wyrównawczego, sprawdz również czy w oleju nie ma wody z układu i odwrotnie, czy w układzie nie ma oleju.
Sprawdz rowniez czy pod korkiem od zbiorniczka wyrownawczego wody nie ma oleju oraz czy pod korkiem od wlewu oleju silnika tez nie ma oleju tzw Budyniu.
Wysłany: Sob Lis 05, 2011 21:58 [mg zt-t]uklad chlodzenia
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2002
witam wszystkich=jestem szczesliwym posiadaczem mg zt-t,zauwazylem ostatnio problem z ukladem chlodzenia-autko szybko sie nagrzewa do polowy wskaznika i niezmienia polozenia wskazuwki temperatury tzn caly czas jest na srodku wskazznika temperatury,wentylator wlancza sie i wylancza ale wskaznik stoi na srodu,ostatnio odkrecilem zbiornik wyrownawczy i nie bylo wogole plynu,odpalilem auto i po chwili pokazal sie plyn w zbiorniku i zaczal sie wylewac,po zgaszeniu znika i slychac tylko bulgotanie wiec dolalem plynu i dalej jest tak samo!!!co to moze oznaczac?czy moze to byc uszczelka pod glowica a moze cos innego-z gory dziekuje za podpowiedzi i pozdrawiam wszystkich forumowiczow
sebampower, dzieki za podpowiedz!odpowietrzac nie odpowietrzalem bo tak naprawde niemam pojecia jak to zrobic!!!moglbym poprosic o podpowiedz jak i czy moge sam to zrobic???bo niestety w mojej okolicy niema zadnego mechanika a jak jest to zacznie wymyslac a na koncu stwierdzi ze silnik do wymiany
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum