Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Lepsza jazda z odpiętym przepływomierzem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Lepsza jazda z odpiętym przepływomierzem
Autor Wiadomość
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Czw Lip 07, 2011 20:38   

witam,
ja dwa dni temu oddalem auto do warsztatu i rozkladaja rece, nie wiedza o co chodzi z przyspieszeniem w moim aucie, nie moga podlaczyc sie pod kompa i nie moga wyszukac usterki, przeplywka nowa filtry i cala reszta, nikt nie wie, nie wiem co mam zrobic, jestem ze szczecina :(
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 07, 2011 20:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
mathew 



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 67
Skąd: poland



Wysłany: Czw Lip 07, 2011 23:07   

Koju napisał/a:
mathew napisał/a:
I nie ma sposobu na delikatne podciągnięcie dołu?

Pisałem wyżej,kąt wtrysku ma bardzo duże znaczenie na dolny zakres obrotów.
Zmieniając kąt możesz uzyskać bardzo dobry rozruch auta i kiepski dół obrotów lub cięższy rozruch auta a lepsze odejście.
Wiec trzeba sprawdzić ustawienia ewentualnie skorygować najbardziej optymalne ustawienia między 2 a 4 stopnie.


Sprawdze to oczywiście, ale już po ogarnięciu osobistego podłączenia się pod kompa.
Ciekawie napisałeś. . być może coś w tym jest bo czy zima czy zimny silnik bardzo dobrze pali i zgasł mi tylko jeden jedyny raz i to na klimie, bo tak to jakbym nie puścił sprzęgło tak pociągnie tylko później do kompresji turba nie jedzie. Jakbyście mieli temat do podłączenia się do kompa to proszę o linki ;)
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pią Lip 08, 2011 08:45   

karooo napisał/a:
nie moga podlaczyc sie pod kompa i nie moga wyszukac usterki


Żeby się połączyć, potrzebny jest T4.
 
 
mathew 



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 67
Skąd: poland



Wysłany: Pią Lip 08, 2011 10:55   

Co oznacza t4?
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pią Lip 08, 2011 11:21   

Komputer diagnostyczny http://www.omitec.com/us/...gnostic-system/
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Pią Lip 08, 2011 13:54   

panowie znacie jakis dobry warsztat tak max do 100km od szczecina?
ktos cos kiedys mi mowil z eniby jest w gorzowie, dobrze kojarze? w sz-n jest tragedia nikt nie wie o co chodzi...
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Nie Lip 10, 2011 10:00   

W samym Szczecinie masz sześć warsztatów polecanych przez posiadaczy R.
http://www.roverki.pl/czc...y.html?catid=49
Może jeszcze coś z okolic wyszperasz:
http://www.roverki.pl/index.php/czci-i-warsztaty
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
mathew 



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 67
Skąd: poland



Wysłany: Pon Lip 11, 2011 21:10   

Zatkałem dziś EGR :lol: . Nie żeby jakaś kolosalna różnica, ale jest lepiej. Przede wszystkim to jest bardziej elastycznie na biegach, także i spalanie powinno delikatnie zejść bo nie trzeba już tak redukować i kręcić. Co pewnie przełoży się na szybszą jazdę a nie niższe spalanie :lol: .
Wymienie filtr powietrza jeszcze bo troche przybrudzony to może coś jeszcze pomoże.

Jeszcze taka uwaga. Przewiozłem kolegę, który jeździ Roverkirm 620 SDi i mówi, że jego jedzie podobnie, także usterek nie będę już szukał. Jeszcze sprawdzę ten kąt wtrysku, ale to już nie na dniach.

Czy wyjęcie kata będzie opłacalne ? Bardziej będzie kopcić? Jak się to ma do przyrostu Nm ?
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Sob Lip 16, 2011 16:51   

witam,
panowie odebralem dzis auto z warsztatu zaplacilem 150zl
gosciu mi wszystko ssprawdzil i mowi ze na 99% obstawia przeplywke, trudno kupilem nowa oddam na gwarancje
ale zaciekawilo mnie jedno, wsadzil druga przeplywke oplowska i bylo to samo, wiec o co tu chodzi? mowi ze egr jest dobry dolot tez jest szczelny, turbina ponoc jest w b.dobrym stanie, daje cisnienie 1.7 bara,
mowil cos o katalizatorze, jak myslicie czy to moze byc przyczyna? podjade w pon do gosci i powiem by go zdemontowali z ciekawosci i zobacze co i jak.
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Sob Lip 16, 2011 18:02   

karooo napisał/a:
turbina ponoc jest w b.dobrym stanie, daje cisnienie 1.7 bara,

:shock: może 0,7 ?

[ Dodano: Sob Lip 16, 2011 18:02 ]
mathew napisał/a:
Jeszcze taka uwaga. Przewiozłem kolegę, który jeździ Roverkirm 620 SDi i mówi, że jego jedzie podobnie

mathew różnica między tymi dwoma silnikami jest spora jeśli chodzi o dynamikę ;)
Nie słuchaj się jak sam nie siedziałeś za sterami R z IC -pompa elektroniczna a mechaniczna bez IC
Jak to określił kolega "podobnie" robi wielką różnice ;)
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Lip 16, 2011 18:17   

w iDT 0.9 bara powinno byc
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sob Lip 16, 2011 18:25   

karooo napisał/a:
daje cisnienie 1.7 bara,


Dobry mechanik, albo masz mega turbałkę :mrgreen:
 
 
madmips
[Usunięty]






Wysłany: Sro Sie 17, 2016 09:06   [r45][2.0 iDT]

Hej, podczepię się bo nie znalazłem do końca odpowiedzi na pytanie zadane w temacie. Może ktoś mi napisać, jakie są skutki jazdy z odpiętym przepływomierzem? Ja w swoim R45 na to obstawiałem, więc kupiłem płyt do czyszczenia przepływek i ją nim potraktowałem. Efekt znikomy się okazał, jednak po przejechaniu się z odpiętą samochód chodzi tak jak w momencie gdy go kupowałem. Pytanie jest właśnie co się stanie jak tak sobie będę jeździł z odpiętym przepływomierzem w moim iDT? Nowy parę groszy kosztuje.

P.S. Na odpiętym pokazuje mi błędy P0102 i P0113 ale to chyba normalne, jednak skutki tego mnie właśnie zastanawiają.

[ Dodano: Sro Sie 17, 2016 09:06 ]
Zlituje się ktoś?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Sie 17, 2016 23:16   

Stać sie nix nie stanie. Odcinka będzie przy 4k RPM itrochę większe spalanie.

Możesz mapy mafless zapodać sobie.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Uszczelka która lepsza?
klozub Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sob Mar 22, 2008 19:05
Sachar
Brak nowych postów [R400] Pompa paliwa-lepsza używana czy zamiennik?
potrzebuje pompy paliwa do Rovera 400, kupic uzywke czy zamiennik?
kuba81 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Wto Sie 21, 2007 09:17
kuba81
Brak nowych postów [R45] szukam pomocy z przepływomierzem
Rachalko Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Lip 24, 2012 01:19
Remigiusz
Brak nowych postów [R45 idt]problem z przepływomierzem (prawdopodobnie)
marcin731 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 21 Czw Sty 30, 2014 13:54
slaaneesh
Brak nowych postów [R45] Jazda autem z HGF
Rov45 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Maj 24, 2018 22:29
Markzo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink