Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam wszystkich klubowiczów oraz sympatyków tej znakomitej marki.Otóż mój problem jest jak bumerang i juz kończą mi się siły aby z nim walczyć.Wyskakują mi błędy 17 i 34 i sugerując się poradami na forum wziąłem się za dokładną kontrolę okablowania pompy wtryskowej,okazało się że kostka łącząca nie jest w najlepszej kondycji jak i kable które do niej dochodzą .Postanowiłem ją wyciąć i połączyć kable na stałe i mimo obaw wszystko się udalo auto odpala nawet zrobilo się zrywniejsze lecz niestety kontrolka dalej mnie preśladuje.W związku z tym mam pytanie czy mozna samemu wykonać wymianę cewki czasu wtrysku bo czujnik temperatury znalazłem czy wymienic pompę???Proszę o poważne sugestie
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lip 22, 2011 12:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
najczęściej 34 wyskakuje przy uszkodzonej wiązce, chociaż u mnie wyskoczył jak miałem lipny filtr paliwa, w pompie sam nie grzeb no chyba że się znasz
17 to czujnik temperatury paliwa jak już wiesz, wymiana nie jest trudna, jest gdzieś opis na forum
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Kwi 2008 Posty: 63 Skąd: WWE
Wysłany: Pią Lip 22, 2011 20:27
szoso napisał/a:
nie ma takiej opcji, błąd co prawda zostaje w pamięci komputera ale już bez zapalania check
W R25 był padnięty przepływomierz po wymianie na nowy wraz kontrolka się paliła aż do momentu wykasowania błędu więc jest taka opcja najlepiej wykasować błąd no chyba że w R200 czy R400 jest inaczej?
W Sdi jest samodiagnostyka czyli jest wsio ok (lub zostało naprawione kod błędu sie zapamiętuje ale) czek sie nie świeci. Natomiast jesli cos jest popsute to świeci sie czek
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio byłem na diagnostyce w jednym z warsztatów ze strony klubowej który ma same dobre opinie i Pan mechanik nie stwierdził w moim aucie żadnych błędów. Spytałem jak to możliwe, skoro wybłyskałem sobie jakiś czas temu błędy i były. Odpowiedź była prosta: po pięćdziesięciu przekręceniach stacyjki błędy się kasują z pamięci i jeżeli nie występują nadal to ich po prostu nie ma
najczęściej 34 wyskakuje przy uszkodzonej wiązce, chociaż u mnie wyskoczył jak miałem lipny filtr paliwa
to też może być że filtr jest już trochę zajechany?bo jeszcze został i jeden kabel do obejrzenia który idzie pod pompę bo wiązkę naprwilem i że chyba to on bo nie wiem , a z drugiej strony nie znacie jakiegoś linku do sklepu boscha żeby kupić czujnik temp. paliwa?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum