pisałem wcześniej: mam wstawiony 5-cio amperowy a poza tym, nie zacznie mi wyć alarm czy nie wybuchną mi puduszki, kiedy zmienie ten bezpiecznik ? Czy muszę go wymienić na odłączonych klemach ?
chodzi o to, że nie wiem po co ten żółty plastik tam jest ?
jak widać kolega Robertus74 (to jest jego obrazek), też ma 5 amperów pod bezpiecznikiem srs i taki również jest u mnie... Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i pokazuje mi, że mam stały pobór prądu 190 mA, jednak kiedy wyciągnę bezpiecznik nr. 3 (to jest z zegar, radio, oświetlenie wnętrza) to wtedy pobór prądu spada do 60 mA. Również kiedy odłącze napinacz pasów pod siedzeniem pasażera to pobór prądu spada z 190 mA do 160 mA. Co mam robić dalej, aby się tego poboru pozbyć ?
EDIT: znalazłem przebicie: radio przebuja Ale problem jest mimo to skomplikowany... Bo od radia idą dwie wiązki kabli (wiązka głośników i wiązka zasilania). przebicie robi wiązka zasilania - czyli tam jest massa, plus i minus. myślałem że nie ma massy, więc podłączyłem osobny kabel od massy do karoserii samochodu ale przebicie nadal istnieje. Jak wam się wydaje - mogą to być poprzecierane kabelki w wiązce radia od auta ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum