Forum Klubu ROVERki.pl :: [kv6] Problem z obrotami powyzej 4tys.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[kv6] Problem z obrotami powyzej 4tys.
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lip 27, 2011 13:31   

czyli trafiłem ;) to raczej nic skomplikowanego, obejzyj przewody, moze gdzie sie przetarły? albo wymien czujnik i po sprawie ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lip 27, 2011 13:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kruszon 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 683
Skąd: /dev/urandom



Wysłany: Sro Lip 27, 2011 14:06   

Juz jestem umowiony na wymiane czujnika razem z wiazka.

Pozdrawiam
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Lip 27, 2011 14:08   

Cieszę się że udało się pomóc
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
kruszon 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 683
Skąd: /dev/urandom



Wysłany: Sro Lip 27, 2011 20:43   

Nie do konca :P
Czujnik wymieniony, ale poprawy brak. Co wiecej objawy jeszcze przed wymiana sie rozszerzyly do odcinki jak na filmiku, tyle ze przy ok 2700. Cos Wam to mowi? :) Czekam na zapasowy kolektor. Wymienimy i sie zobaczy. Poki co dziekuje wszystkim za wielka pomoc.

Pozdrawiam
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Lip 28, 2011 07:50   

A komp tobie błędów VIS nie zgłaszał?
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 28, 2011 07:59   

T4 pokazało błąd balance i butterfly'ów, zobaczymy co pokaze po kolektorze z bliźniaka ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Lip 28, 2011 08:24   

Markzo napisał/a:
T4 pokazało błąd balance i butterfly'ów, zobaczymy co pokaze po kolektorze z bliźniaka ;)

Czyli oba VISy do d..y, a do tego grzechoce, ech.. pewnie się połamały wodziki od zaworów Power w kolektorze
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
kruszon 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 683
Skąd: /dev/urandom



Wysłany: Czw Lip 28, 2011 08:41   

Zdejme ten kolektor jak przyjdzie od Markzo zastepczy (Dziekuje!!). Wtedy sie okaze.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 28, 2011 15:45   

Kolektor jutro powinien być u CIebie, u mnie działał oki, błędów nie było, oby to było to ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
kruszon 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 683
Skąd: /dev/urandom



Wysłany: Czw Sie 04, 2011 16:09   

Niestety jak juz chyba pisalem dopiero w poniedzialek bede mogl to sprawdzic i dam znac.

Jeszcze raz wielkie dzieki.

[ Dodano: Czw Sie 04, 2011 17:09 ]
Diagnoza: czujnik położenia wału korbowego (nie wiem czy ELM sie nie pomylil - moze rzeczywiscie kwestia firmware'u albo blad w sofcie) + wymieniona sonda lambda.

Dziekuje wszystkim za pomoc po raz kolejny.

Ale sie ciesze :D
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Sie 04, 2011 16:24   

Ale to w końcu VIS'y, czy lambda, bo się zgubiłem?

Bo wcześniej pisałeś, że wymiana czujnika nie pomogła.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
kruszon 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 683
Skąd: /dev/urandom



Wysłany: Pią Sie 05, 2011 18:34   

Nie pomogła wymiana czujnika położenia wałka rozrządu. A okazało się, że walnięty był wału korbowego. VISy sa ok. Lambda wyszła na kompie podobno i stąd mogło być spalanie większe o którym sknerko wspominał. Możliwe też, że się przyczyniła do objawów. Jutro, mam nadzieję, odbieram autko to się od Mariusza wszystkiego dowiem :)

Pozdrawiam

[ Dodano: Pią Sie 05, 2011 19:34 ]
Dzisiaj odebrałem autko. :jupi: Mariusz wspomniał, że problem mógł wynikać z tłumaczenia w sofcie którego używałem, więc przestroga - nie używać polskich tłumaczeń. Możliwe, że ktoś pomylił crankshaft z camshaftem i mamy rozwiązanie zagadki ;)

A już ZSika chciałem ochrzcić Złamana Strzała - Broken Arrow :twisted:

Pozdrawiam
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Sie 07, 2011 08:11   

no i cacy ;) niech smiga zacnie :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Nie Sie 07, 2011 21:01   

kruszon napisał/a:
Nie pomogła wymiana czujnika położenia wałka rozrządu.
i nie mogła pomóc , bo ten czujnik nie wpływa na pracę uruchomionego silnika . ECM potrzebuje go tylko do uruchomienia silnika.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
tomek92k2 



Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 50



Wysłany: Sro Paź 07, 2015 18:35   

Witam nie chcial bym zakladac nowego tematu gdzie dokladnie znajduje sie czujnik cisnienia na listwie Bo jakos go nie moge znalesc I czujnik wysokiego cisnienia ..?Rover 75 2.0V6

[ Dodano: Sro Paź 07, 2015 19:35 ]
.??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Problem z butlą LPG
Romeciarz351 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 11 Wto Lut 04, 2014 18:46
Romeciarz351
Brak nowych postów [R All] Problem z żarówką h7
Alexi Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Nie Sty 16, 2011 11:17
SyntaX
Brak nowych postów [all] Pilot problem
Rabitt Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 4 Sob Lip 10, 2010 16:27
pajda
Brak nowych postów [All 2.0 iDT] Problem z turbiną...
...a w zasadzie z przyspieszeniem
Mix Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 36 Czw Cze 17, 2010 18:29
damiansz
Brak nowych postów [R all] Problem z lakierem:(
SopelTomcat Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Wto Kwi 17, 2007 21:48
PHJOWI



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink