Ale wiesz tomi83 że wymiana przepustnicy mocy Ci nie doda ?
Hehe, myślę, że doda W tej chwili jest w moim roverku seryjna czyli 48mm + mikser LPG 44 mm. Pomyślałem sobie, że wrzucę większej średnicy przepustnicę i większej mikser, co by dolot był jak najbliżej średnicy fabrycznej a może i nawet 48mm Your turn Adi-mistrzu
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Więc osoby które zmieniają przepustnice zazwyczaj zapominają sprawdzić czy cały dolot ma co najmniej taką średnicę.
Więc jeśli ktoś twierdzi że po zmianie przepustnicy ma więcej mocy (a zazwyczaj nie robi nic z tą zwężką) to można się po prostu uśmiechnąć
Bo jak wiadomo, wytrzymałość łańcucha zależy od najsłabszego ogniwa, tak samo tutaj, przepustowość zależy od najwęższego miejsca Tak więc co z tego że przepustnica ma 52mm jak dolot 48mm
Your turn!
[ Dodano: Nie Sie 28, 2011 18:55 ]
Więc tak jak piszę, przyrost mocy jest złudzeniem bo przepustnica po prostu szybciej się otwiera w stosunku do mniejszej.
Dam dodatkowo:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=70355
Więc osoby które zmieniają przepustnice zazwyczaj zapominają sprawdzić czy cały dolot ma co najmniej taką średnicę.
Więc jeśli ktoś twierdzi że po zmianie przepustnicy ma więcej mocy (a zazwyczaj nie robi nic z tą zwężką) to można się po prostu uśmiechnąć
Bo jak wiadomo, wytrzymałość łańcucha zależy od najsłabszego ogniwa, tak samo tutaj, przepustowość zależy od najwęższego miejsca Tak więc co z tego że przepustnica ma 52mm jak dolot 48mm
Your turn!
[ Dodano: Nie Sie 28, 2011 18:55 ]
Więc tak jak piszę, przyrost mocy jest złudzeniem bo przepustnica po prostu szybciej się otwiera w stosunku do mniejszej.
Dam dodatkowo:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=70355
Czyli osiągnę przyrost mocy, bo dolot będzie miał nominalne 48mm a nie jak w tej chwili 44mm
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Chyba tylko wewnętrzną, otwory na śruby (jeśli o to Ci chodzi) są chyba takie same.
Gdzie ty masz tak w ogóle ten mikser przykręcony? Między kolektorem a przepustnicą czy przez przepustnicą?
Chyba tylko wewnętrzną, otwory na śruby (jeśli o to Ci chodzi) są chyba takie same.
Gdzie ty masz tak w ogóle ten mikser przykręcony? Między kolektorem a przepustnicą czy przez przepustnicą?
Przed przepustnicą . . .
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Czyli wymiana przepustnicy jest bez sensu, musisz znaleźć mikser o większej średnicy, nic innego się nie wyduma
trzeba sprawdzić jaką średnice wewnętrzną ma mikser. Ale wg mnie jeśli w silniku 1,8 przepustnica nic nie dała a nawet odwrotnie to wątpię czy coś da w 1,4
ADI-mistrzu, wiem że w instalacjach gazowych podciśnieniowych nawet specjalnie zaklejają połowę dolotu żeby auto jechało. Nie było wskazane żeby jeszcze powiększać dolot. Jeśli jest dobrze to ja bym sobie problemów nie szukał. Skoro jedzie, nie strzela itp, może się okazać że się narobisz a efekt będzie odwrotny niż pierwotnie zakładany.
Zmień instalację na sekwencję wtedy możesz sobie kombinować z przepustnicami itd.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum