Ok, dziękuję. A mógłby mnie ktoś naprowadzić gdzie znajdę te kody do silnika benzynowego 2.0 115KM? Auto dość dużo pali i zastanawiam się czy to czasem nie jest wina sondy lambdy...
Jak jeżdżę delikatnie, staram się nie przekraczać 2000 obr/min to 11 l. na 100 km po mieście.
Wystarczy trochę dynamicznie i na pełnym baku (ok. 60 litrów) zrobiłem 480 km (ale nie wykluczone, że paliwo na tej stacji było kiepskie).
Chyba, że ja za dużo wymagam od 2. litrowego benzyniaka?
[ Dodano: Sob Sie 27, 2011 23:54 ]
marthinez napisał/a:
aquaro napisał/a:
A mógłby mnie ktoś naprowadzić gdzie znajdę te kody do silnika benzynowego 2.0 115KM?
Spalanie masz w normie, szczególnie, że masz wersję 115KM. Te 131KM troszeczkę mniej palą. Jeżeli chcesz wybłyskać kody skorzystaj z podanego linka. Kody błyska się (chyba) tak samo jak w dieslu, ale kody usterek są inne.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
siema,mi to spalanie trochę jednak nie pasuje, ja mam motor 1.8 czyli też 15 koni, a spalanie mam na poziomie 8 litrów, a na forum accorda wyczytałem, że ten motor potrafi spalić i ok 7 litrów. Ja zaczął bym od wyczyszczenia zaworu EGR, on bardzo czeto w tych silnikach jest przyczyną dużego spalania, zobacz też w jakim stanie są świece i przewody WN.
slax, właśnie dlatego w 96 roku wersję 620i zastąpiono wersią 618, bo silniki 1.8 mniej palą. Moje 620i było dopieszczone, silnik igła, wszystko wyczyszczone, zaworki regulowane własnoręcznie na czas, a i tak palił swoje.
[ Dodano: Nie Wrz 04, 2011 15:29 ]
Pamiętam jeszcze jak przyjechałem pierwszy raz na spot warszawski właśnie R620i i ktoś rzucił tekst: "o to ta 600 co idzie jak 1.8, a pali jak 2.3!"
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Chłopaki wszystkim dziękuję za odpowiedzi.
slax, dzięki za poradę, spróbuję wyczyścić EGR. A świece to mam czteroelektrodowe z Bosha, ale mają już trochę ponad 40,000 km. Mam w zapasie NGK. Przewody były wymieniane też coś jak świece. Czy taki "przebieg" dla przewodów to już nie za dużo? Autko też ma czasami problem przy odpaleniu, tzn. tak jakby się krztusi, głównie jak jest chłodno. Ma na to wpływ, któraś z wymienionych części?
Świece, kable, palec rozdzielacza, kopułka aparatu zapłonowego, regulacja zaworów. W tej kolejności i powinno pomóc. Szczególnie jeżeli objawy nasilają się podczas wilgoci to kable i kopułka. W 620i często jak jest mało paliwa to nie wiem czemu, ale długo zapala.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
No to trochę rzeczy przede mną. Jedynie mam pewność co do regulacji zaworów, bo były nastawiane, Co do tej wilgoci to dokładnie w takich warunkach mam problemy i tak samo z tym bakiem... Gdy pali się rezerwa i paliwa jest na dnie to dłużej odpala. Widzę, że to ogólny problem akurat tego modelu... Dzięki PREZES za odpowiedź
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum