Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420 D] Zimny silnik, ciężko odpala :(
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420 D] Zimny silnik, ciężko odpala :(
Autor Wiadomość
harpagon83 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 39
Skąd: Grunberg

Rover 400

  Wysłany: Czw Wrz 01, 2011 07:07   [R420 D] Zimny silnik, ciężko odpala :(
Typ: D Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam!
Problem pojawił się o zgrozo po wymianie rozrządu. Zgodnie z zaleceniem mechanika, dodaliśmy nawet zaworek zwrotny do przewodu pompy wtryskowej i niestety nic to nie dało :( Po dłuższym staniu odpala po 5-6 sek. Dodam, iż wcześniej kręcił na "pyk". A więc cofające się paliwo nie jest powodem trudnego odpalanie, a więc co teraz? Świece żarowe, kąt wtrysku? Pomóżcie! Dzięki z góry ;)
_________________
Naucz się gnoju maszynę obsługiwać!
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Wrz 01, 2011 07:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Wrz 01, 2011 08:57   

http://www.roverki.pl/por...jest-zimny.html :wink:
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Czw Wrz 01, 2011 09:02   

Informacja z linku jest niekompletna, gdyż w tym przypadku mowa jest o Roverze 420D, w którym zastosowana jest pompa wtryskowa sterowana mechanicznie. Komputerem nie sprawdzi się kąta wtrysku.
 
 
harpagon83 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 39
Skąd: Grunberg

Rover 400

Wysłany: Czw Wrz 01, 2011 09:47   

W takim razie jak kąt można sprawdzić w pompie mechanicznej? Mój znajomy mechanik, który zmieniał rozrząd twierdzi, że paski są założone "dobrze" :neutral: Dodam, iż wystarczy pojeździć chwilę, zgasić i wtedy zapala na jeden pyk, po postoju całonocnym natomiast sa dopiero problemy...sprawdzimy świece.
_________________
Naucz się gnoju maszynę obsługiwać!
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Wrz 01, 2011 09:48   

harpagon83, Sprawdź czy rozrząd jest ustawiony na znaki oraz czy pompa jest na znakach fabrycznych :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
harpagon83 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 39
Skąd: Grunberg

Rover 400

Wysłany: Czw Wrz 01, 2011 10:03   

Remi55 No własnie niby jest, a jak samemu da się to sprawdzić? :neutral:
_________________
Naucz się gnoju maszynę obsługiwać!
 
 
zdenek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 121
Skąd: Gliwice



Wysłany: Czw Wrz 01, 2011 10:05   

harpagon83 napisał/a:
Dodam, iż wystarczy pojeździć chwilę, zgasić i wtedy zapala na jeden pyk, po postoju całonocnym natomiast sa dopiero problemy

Miałem identycznie, przy filtrze paliwa minimalnie dostawało się powietrze na zacisku przewodu paliwa.
 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Sro Wrz 07, 2011 20:46   

Powodów może być kilka, np zużyty akumulator, przekaźnik świec,świece żarowe, oberwany kabel,usterka pompy, nieszczelność w ukł. paliwowym. Ale skoro to się dzieje po wymianie rozrządu to:
1. zmień mechanika
2. Kąt wtrysku do ustawienia przy pomocy komputera.
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 06:31   

pgrad napisał/a:
2. Kąt wtrysku do ustawienia przy pomocy komputera.

Tomi napisał/a:
w tym przypadku mowa jest o Roverze 420D, w którym zastosowana jest pompa wtryskowa sterowana mechanicznie. Komputerem nie sprawdzi się kąta wtrysku.

pgrad, nie czytasz co piszą inni :wink:
Ostatnio zmieniony przez szoso Pią Wrz 09, 2011 06:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 17:12   

Nie czytam, ponieważ bardzo często zanim odpiszę lub sprostuję admin zamyka temat lub odsyła do odpowiedniego linku. Nie jestem adminem, moderatorem czy też osobą funkcyjną. Dlatego nie widzę potrzeby wychodzić przed szereg :)
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Wrz 09, 2011 06:38   

Tomi, ale to nie było do Ciebie
na cytat pgrad odpowiedziałem twoim cytatem :wink:
 
 
ukasz0109 



Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 28
Skąd: Chojna



Wysłany: Pią Wrz 09, 2011 19:03   

mam ten sam problem...z tego co mowisz, to zostało mi sprawdzenie rozrrządu... masakra wymieniłem juz wszystko i nawet załozyłem zaworek zwrotny...
 
 
rtworek 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 423
Skąd: Brzeg Dolny



Wysłany: Sob Wrz 10, 2011 18:04   

Ja stawiam na kąt wtrysku, mi też cieżko palił na zimnym po ustawieniu jest OK.
 
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sob Wrz 10, 2011 18:05   

to jak się ten kąt wtrysku reguluje? skoro kompem byle jakim nie można, to jak to zrobić? Bo zauważyłem że po nocy pod chmurką mój R420 SDi też kręci dość mozolnie
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Wrz 10, 2011 18:16   

pelson91, przecież ty masz sdi i u ciebie można komputerem a temat jest o d/sd
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sob Wrz 10, 2011 18:22   

a, ok, nie wiedziałem ;) dzięki za info.

Wejście jest OBD czy jakieś inne?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Wrz 10, 2011 18:57   

takie
 
 
rtworek 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 423
Skąd: Brzeg Dolny



Wysłany: Nie Wrz 11, 2011 20:40   

w jakim SDi można ustawić kont wtrysku ? bo ja niewiem. A miałem ustawiane u Gawina.

[ Dodano: Nie Wrz 11, 2011 21:40 ]
W iTD można.
_________________
ROVER 420 SDi zmienił właściciela 28.07.2012r.
Mazda 6 sport kombi
 
 
 
harpagon83 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 39
Skąd: Grunberg

Rover 400

Wysłany: Czw Wrz 15, 2011 13:40   

Witam! Auto odebrane i zapala ok, mam nadzieję że tak będzie przez zimę :D
Powodem słabego rozruchu były zaśniedziałe bezpieczniki (przekaźniki świec?) od grzania, to te duże grube przy aku. Kąt wtrysku i świece żarowe okazały się niewinne :)
Pozdrawiam!
_________________
Naucz się gnoju maszynę obsługiwać!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Zimny silnik ciężko odpala
iwanicki07 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 19 Czw Lut 14, 2008 22:13
Senn
Brak nowych postów [R420] Na zimny silnik odpala zawsze za 2 razem ?!?
chrupol Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Sro Sie 29, 2007 08:41
morris
Brak nowych postów [R420] Zimny silnik po przejechaniu 150km
chrupol Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Sro Sty 21, 2009 10:29
sTERYD
Brak nowych postów [R45] ciężko pali zimny od 3 dni /solved/
Wilkoak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Czw Lip 13, 2017 16:08
Wilkoak
Brak nowych postów [R416Si + LPG] zimny silnik
lleewwyy Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Paź 31, 2012 20:35
truten23



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink