Forum Klubu ROVERki.pl :: [620 Sdi ] Brak mocy przy gazowaniu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[620 Sdi ] Brak mocy przy gazowaniu
Autor Wiadomość
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Sob Wrz 17, 2011 15:50   [620 Sdi ] Brak mocy przy gazowaniu
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Tak jak w temacie w momencie kiedy chce przygazować np na 4 biegu auto traci moc i zapala się check engine wtedy wystarczy puścić gaz i znowu nacisnąć i problem znika. Bardzo często też check engine zapala się kiedy jadę dłuższy czas np 100km/h wtedy też wystarczy odpuścić lekko gaz i problem znika. Czy ktoś się orientuje co to może być???

Dodam tylko że auto jest świeżo po wymianie rozrządu, wiązka kabli została dokładnie sprawdzona, auto nie przerywa nie myszkuje poprostu chwilowo traci moc.

ps.: czasami przy odpaleniu delikatnie puści biały dymek ( nie ma katalizatora ) oraz zawsze czy zimny czy ciepły trzeba go kręcić ok 3 sekund ale to pewnie wina malego lecz jak najbardziej sprawnego akumulatora - ma tylko 45A :(

Panowie pomóżcie :) , wieczorem spróbuje odczytać błędy według instrukcji na owej stronie internetowej :)

Wiem że takie tematy były już poruszane ale ja naprawdę nie mam czasu na szukanie także po prostu help me
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Wrz 17, 2011 15:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Sob Wrz 17, 2011 16:06   

A filtr paliwa wymieniany ?
 
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Sob Wrz 17, 2011 20:13   

no nie wymieniałem ale auto po odpuszczeniu gazu jedzie już bardzo dobrze i ciągnie ładnie tylko jak się check engine włączy to auto traci moc ktoś ma jakieś pomysły ?
 
 
R.E.D. 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 311
Skąd: silesia



Wysłany: Sob Wrz 17, 2011 20:27   

odczytaj bledy

sprawdz czy po dluzszym trzymaniu na wyzszych obrotach nie zaciska gruszki :wink:

jesli nie wymieniales filtra - zrob to profilaktycznie :cool:
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Nie Wrz 18, 2011 08:20   

a jak będzie zaciskać gruszkę to co to oznacza?

[ Dodano: Nie Wrz 18, 2011 09:20 ]
zauważyłem że przy niskich obrotach auto jakby mniej ciągneło przy ok 2tyś dostaje buta poczym zapala się ta kontrolka i nie ma mocy aż do odpuszczenia gazu. Może to żle ustawiony kąt wtrysku ??
 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Nie Wrz 18, 2011 08:53   

Balas87 napisał/a:
a jak będzie zaciskać gruszkę to co to oznacza?


że gruszka do wymian....albo zaworek włożyć.

Jak jest zły kąt wtrysku to powinien słabo odpalać i więcej palić ale się mogę mylić.

[ Dodano: Nie Wrz 18, 2011 09:53 ]
Balas87 napisał/a:
zauważyłem że przy niskich obrotach auto jakby mniej ciągneło przy ok 2tyś dostaje buta


Bo turbina zaczyna mocno dmuchać, poniżej 1800 jest słabo.
 
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Nie Wrz 18, 2011 09:29   

Balas87 napisał/a:
zauważyłem że przy niskich obrotach auto jakby mniej ciągneło przy ok 2tyś dostaje buta poczym zapala się ta kontrolka i nie ma mocy aż do odpuszczenia gazu. Może to żle ustawiony kąt wtrysku ??

Pierwsza sprawa odczytaj błędy,wygląda mi to na MAP Sensor - czujnik doładowania.
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Nie Wrz 18, 2011 10:12   

Cholera jasna nie mogę znaleść tej kostki do odczytania błędów nad pedałami napewno jej nie ma :( ((((( przeszukałem wszystko.... ps gdzie jest ten map sensor może poprostu trzeba go przeczyścić.....
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Nie Wrz 18, 2011 12:02   

Kość znajdziesz na wysokości prawego kolana pasażera a map sensor prawdopodobnie na ścianie grodziowej szukaj po cienkim wężyku od turbiny (być może właśnie masz ten przewód walnięty)
W pierwszej kolejności wybłyskaj błędy.
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Nie Wrz 18, 2011 12:28   

No więc tak wywaliłem schowek pasażera oraz boczną okładzinę i prócz białej podłużnej kostki z bodaj 5 podłużnymi wejściami nie znalazłem nic..... no chyba że to o tą kostkę chodzi....
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Nie Wrz 18, 2011 12:55   

Złącze posiada 16 pinów jak na załączonym obrazku :

Ostatnio szukałem usterki w R600 i złącze znajdowało się tak jak już pisałem (pasażer prawa strona,coś w stylu schowka to wyglądało)
Poszukaj jeszcze raz w tych okolicach.
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
rami1000 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 147
Skąd: sierpc



Wysłany: Nie Wrz 18, 2011 16:06   

w moim złącze jest nad pedałami u kierowcy, a jesli chodzi o usterkę to podejrzewam filtr paliwa albo problemy z nastawnikiem(może trzeba wyczyscić) ale to pokaże diagnostyka
 
 
mariuszlol23 




Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 186
Skąd: Orzesze



Wysłany: Nie Wrz 18, 2011 16:55   

Złączę jest z prawej strony od pasażera za taką plastikową osłonką pod schowkiem. Będziesz widział bo dużo kabli z tam tond wychodzi :P
_________________
ROVER TO 3 SŁOWA:KLASA, STYL I WYGODA
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Nie Wrz 18, 2011 17:03   

Panowie zobaczę w nocy tak dokładnie gdzie jest to złącze bo teraz nie mam czasu, jechałem bez filtra powietrza ok 1km - bez zmian, zostało sprawdzić filtr paliwa no i wypstrykać te błędy.

Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły, zastanawawiam się jeszcze nad tą wiązka kabli,może ona takie problemy robi.... ale nie wydaje mi się raczej by szarpał silnikiem a tu chodzi płynnie
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Nie Wrz 18, 2011 17:24   

rami1000 napisał/a:
w moim złącze jest nad pedałami u kierowcy

Wszystko zależy od rocznika auta,jeśli jej nie ma pod kierownicą to musi być po prawej stronie pasażera,trzecia opcja ktoś upitolił :P
mariuszlol23 napisał/a:
z tam tond

:?: :P

Balas87 po co szukasz dziury w całym i wypytujesz to tamto ? w taki sposób będziesz musiał wymienić pół silnika za nim znajdziesz usterkę ;)
Wybłyskaj te błędy lub podjedź na kompa z pewnością ułatwi to zdiagnozowanie gdzie szukać usterki.
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
R.E.D. 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 311
Skąd: silesia



Wysłany: Pon Wrz 19, 2011 07:45   

plemaster napisał/a:
Balas87 napisał/a:
a jak będzie zaciskać gruszkę to co to oznacza?


że gruszka do wymian....albo zaworek włożyć.


niekoniecznie - winne moga byc tez przewody :wink:

ale skoro temat nie zostal podtrzymany wnioskuje, ze nie zaciska gruszki :wink:

u mnie rowniez jest gniazdo nad pedalami chyba nawet dokladnie po srodku zaraz za plastikiem konsoli, wiec trzeba sie mocno pochylic :wink:
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Pon Wrz 19, 2011 15:25   

Panowie mam w końcu błąd no wiec mam standardowo 12 i 34 Cewka czasu wtrysku paliwa Przerwa w obwodzie, brak zasilania, uszkodzenie ECM

Czy ktoś wie o co chodzi ??
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Pon Wrz 19, 2011 15:37   

Wiązka pompy do przeglądu,przewody (na osłonie rozrządu też sprawdź) i dobrze styki wyczyścić.
Skasuj ten błąd stacyjką i sprawdź czy wyskoczy ponownie.
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Pią Wrz 23, 2011 20:37   

kasowałem stacyjką jeszcze raz posprawdzałem wiązkę każdą kostkę zapuściłem środkiem kontakt.... błąd jest dalej zauważyłem że auto delikatnie cały czas dymi na szaro ( wycięty kat ) olejów żadnych nie ubywa ani nie przybywa. Może to kąt wtrysku ?? da to zrobić samemu ??
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Pią Wrz 23, 2011 20:43   

Balas87 napisał/a:
Może to kąt wtrysku ?? da to zrobić samemu ??

Da radę pod warunkiem że masz trochę pojęcia o mechanice i kompa pod ręką żeby odczytać ustawienie kąta wtrysku.
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620s] Brak mocy przy niskich obrotach
szags Rover serii 600, Honda Accord 5 Nie Maj 31, 2009 20:35
szags
Brak nowych postów [R620si] Brak mocy
qlug Rover serii 600, Honda Accord 0 Czw Wrz 06, 2012 10:04
qlug
Brak nowych postów [R620]brak mocy
kiwi Rover serii 600, Honda Accord 33 Wto Kwi 23, 2013 16:58
Balas87
Brak nowych postów [R600] Brak mocy
do 2000 obrotów brak mocy
artur_514 Rover serii 600, Honda Accord 5 Sob Kwi 24, 2010 10:13
szoso
Brak nowych postów [R600] Brak mocy
Asmodeusz Rover serii 600, Honda Accord 18 Pią Lip 29, 2011 19:31
woziak



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink