Każdy czujnik ma swoją charakterystykę i odpowiednio zmienia swe parametry elektryczne względem wielkości fizycznej, czy innego bodźca mechanicznego, który dany czujnik stymuluje.
Generalnie, nie za mocno da się zmienić charakterystyki czujników, gdyż są to urządzenia nieregulowane. Można za to "kombinować" ich wskazaniami albo reakcją komputera na ich wskazania. Pierwsze jest mało raczej sensowne, bardziej stosuje się to drugie, czyli nic innego, jak modyfikacje funkcjonowania komputera silnika, tj. zmiany jego charakterystyk pomiędzy wskazaniem danego czujnika silnika a działaniem danego elementu wykonawczego silnika. Czujników jest trochę i elementów wykonawczych silnika również i jest się czym bawić.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 09, 2009 12:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Sie 2009 Posty: 13 Skąd: Sieradz
Wysłany: Sro Wrz 30, 2009 20:14
Oprawco czy Ty masz jakiś warsztat, w którym masz możliwość sprawdzenia takich błędów np. tego czujnika położenia wału? Ja po wymianie tych wszystkich podstawowych elementów osprzętu silnika i czytaniu forum już dłuższy czas stwierdzam, że ten czujnik właśnie mi pada/padł. do Zgierza mam krótką w miarę droge. Zadziwiają mnie twoje wypowiedzi i chciałbym żebyś obejrzal moje autko. Podaj jakiś namiar:)
przy okazji jakie są objawy padu czujnika położenia wału?
silnik nie działa.
W zasadzie tak, ale nie w taki sposób, że całkiem nie działa i koniec. Ja miałem czujnik uszkodzony, to gasł mi jak przygazowałem, albo jak wjechałem w dziurę. Wtedy komputer -> diagnoza -> wymiana czujnika -> miód
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum