20T2N to oznaczenie silnika a nie paska. W sklepiej ak podasz modela auta, to Ci dobiorą pasek i rolki. Zawsze oznaczenia można sobie sprawdzić w sklepach internetowych. Ich spis znajdziesz w Technicznym FAQ
_________________ Pozdrawiam - Brt
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 29, 2008 08:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Maj 2007 Posty: 131 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Cze 11, 2009 23:30
Podepnę się do tematu.
Czy w przypadku zablokowania silnika, znak na kole rozrządu powinien idealnie pokryć się ze znakiem na obudowie, czy może znajdować się o 1 ząb dalej ?
U siebie mam taki przypadek (silnik zablokowany) :
i zastanawiam sie, czy tak być powinno czy moze komuś coś się "przestawiło" ....
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 130 Skąd: Elbląg
Wysłany: Sro Mar 17, 2010 17:37
Troche sie zgubilem szukajac otworu do zablokowania silnika nad zlym przegubem W opisie chodzi o prawy z perspektywy kierowcy, a nie mechanika (moze dla prawdziwego mechanika byloby to oczywiste). Zalaczylem fotke dla potomnosci.. patrzac na ten przegub widac tylko drugi otwor, wlasciwy jest troche nizej i trzeba go wymacac
Jeszcze z takich przemyslen z wymiany to fakt, ze nie dalbym rady sam odkrecic srub mocujacych kola na wale rozrzadu (wymienialem uszczelniacze).
W sumie jeszcze auto nie uruchomione.. jedna rolka miala wade i musialem odeslac
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum