Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220 Coupe] Jakie wieksze hamulce?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220 Coupe] Jakie wieksze hamulce?
Autor Wiadomość
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Czw Paź 20, 2011 00:26   

Na tej stronie masz nowe i pewność że działają jak się obawiasz o używki. 285mm z jednym tłoczkiem ale wystarczające w zupełności i bez żadnych kombinacji.

http://www.moto-build.com/mainsite/roverturbo.html
_________________
desperado67
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Paź 20, 2011 00:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Paź 20, 2011 08:33   

Honda ATR, NSX i Legend Coupe 3.2 V6 miały zaciski dwutłoczkowe.
Reszta to jeden tłoczek.
Ostatnio widziałem komplet zaciski dwutłoczkowe, tarcze i klocki za 800zł na forum civicklub.pl
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Paź 20, 2011 10:04   

Rhos napisał/a:
bo typ ma 19 negatywow i 5 neutrali?
nie wiem skad wniosek ze chodza,jak ich nie ma na allegro prawie wcale:P
a z tej starszej nie podejda?ktos sie orientuje czy tam byl 1-tloczek czy wiecej?


po tyle chodzą na allegro oraz na forach Hondy nie mówiąc o tym ze powoli się to staje się to towar ekskluzywny :) tak jak widzisz na allegro reszta to 1 tłoczkowe… wiec równie dobrze możesz kupić od Rovera 620, accorda lub preludy 2,2 za połowę ceny…
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Rhos 




Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 201
Skąd: Warszawa

Rover Coupe

Wysłany: Czw Paź 20, 2011 22:10   

Alez dylemat,co teraz zrobic:P?
bede w dupie jak typ wykorzysta fakt ze to towar ekskluzywny i dam 2x tyle hajsu na darmo...

greg-si, masz namiar na te civicklubu?w sedanie nie bylo 2-tloczkowych?
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 21, 2011 14:55   

Rhos napisał/a:
greg-si, masz namiar na te civicklubu?w sedanie nie bylo 2-tloczkowych?

Ufff... Udało się:
http://www.civicklub.pl/f...tarcze-rozpurka
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Paź 27, 2011 19:01   

i co wreszcie wybrałeś?
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Rhos 




Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 201
Skąd: Warszawa

Rover Coupe

Wysłany: Czw Paź 27, 2011 19:18   

na razie odebralem auto od znajomego ktory mial naprawic blacharke...i wybitnie mi sie nei podoba efekt,zastanawiam sie czy w ogole bede w niego dalej inwestowal.no i rozwalilem opone wiec przyspieszyl mi sie zakup zimowek,wlasnie szukam,wiec 800mi sie nie usmiecha na te mega hamulce,chyba ze po wyplacie,na poczatku listopada.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Paź 27, 2011 19:27   

no cóż niestety w Polsce o specjalistę w zakresie mechaniczno blacharskim nie ma co liczyć już to dawno odkryłem...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Rhos 




Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 201
Skąd: Warszawa

Rover Coupe

Wysłany: Czw Paź 27, 2011 20:22   

true.dlatego wiesz,wkladac kolejne pieniadze w krzywego zardzewialca to mimo szczerych checi chyba srednio jest sens...chyba po prostuy lepiej zostawic sobie go na czesci.zastanawiam sie - na ile rozni sie 2.0 turbo od innych coupe mechanicznie?slabsze tez maja torsena?bo jakby kupic ladnei utrzymane w slabszej budzie to "tylko silnik" przerzucic i ogien:)

[ Dodano: Czw Paź 27, 2011 21:22 ]
http://otomoto.pl/rover-2...-C21099358.html
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Paź 27, 2011 22:09   

oj jest trochę zmian zaczynając od mocowań silnika...szczerze nie polecam wyjdzie cie to drożej plus ktoś musi to przełożyć...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: [r216] kupie zderzak coupe
filipo1992 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
13 Czw Mar 02, 2017 12:10
filipo1992
Brak nowych postów [R216 Coupe] - Hamulce, Centralny zamek, ECU
slax Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
16 Sro Wrz 11, 2013 20:56
Wojtek88
Brak nowych postów [r216 coupe 97'] Przegląd hamulce - siła hamowania
Vesper416 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
8 Pią Paź 22, 2010 19:10
keczu
Brak nowych postów [r220 coupe] Kierownica z MG TF do Kanciaka
dobryziom Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
11 Pon Sie 16, 2010 09:02
shilus82
Brak nowych postów [R220] Coupe '94 Pytania co do silnika
cycu Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
14 Pią Lis 21, 2008 12:15
cycu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink