Wysłany: Nie Lis 06, 2011 10:45 [Land Rover Freelander] Wycie pow. 90 km/h
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam !
Mam problem z moim landkiem. Przy prędkości pow. 90 na bardzo dobrej nawierzchni słychać wycie kół, czuć wibracje, rezonans przechodzi na przednią szybę. Może to wina łożysk, przy lewej przedniej piaście wydostaje się smar, jest zapocenie piasty. Dodatkowo samochód ma tendencję do myszkowania, choć nie mogę stwierdzić luzów na kierownicy a końcówki drążków były wymieniane. To myszkowanie może także od łożysk ?
Proszę o dobre rady.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 06, 2011 10:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dzięki za następną dobrą radę. Wisko chyba dobre. Na kołach zimowych już ni buczy. Sprawdzę jeszcze łożyska. Na lewym przodzie mam obfite wydostawanie sie smaru między piastą a przegubem. Ponoć te typy tak mają, a może to luzy na łożysku. Pozdrawiam
win32 [Usunięty]
Wysłany: Sro Lis 16, 2011 12:11
Raczej te typy tak nie mają... - to zazwyczaj głupia odpowiedź mechanika który nie wie co zrobić.
Wyciek masz moim zdaniem z przegubu (uszkodzona osłona ect)
Popatrzeć to się można na panny
To trzeba sprawdzić czy guma nie ma luzów szarpiąc za wał.
Potem auto na kobyłki i słuchasz z kanału, a najlepiej to zrobić tak że jedna strona auta na ziemi a druga w powietrzu.
Przy sprawnych napędach i mechanizmach różnicowych będzie kręcił kołami po jednej stronie auta, a ponieważ napędy będą obciążone to wyjdą niedoskonałości i luzy.
Następne w kolejce łożyska na flanszach IRD i dyfra.
Kolejne to luz na krzyżakach.
zapytam tak czy wisko moze wyć?? bo u mnie pojawiło sić wycie i taki jakby szum, tak jak czasem tarcze ocierają ale to nie tarcze bo przy hamowaniu by to znikło a nie znika pomoże ktoś? ps mi też sie felerne autko sie trafiło uszczela pod głowica czeka, rozrząd też eh uziemiony bez autka- tak jestem nowym posiadaczem
Stawiał bym na tylny dyferencjał.
Zrobić test sklejenie VCU było o tym na forum setki razy.
Odkręcić wał i sprawdzić na nim podpory i krzyżaki czy nie ma luzu.
Potem sprawdzić czy nie ma luzów na flaszach dyfra i IRD
Na koniec poszarpać ośkami szukając luzu na przegubach.
tak sklejone VCU ale bedzie wyło? podpory ok flansze przguby ok tylko sprzeglo sklejone sciagam wał i regeneracja
wal zdjęty, jak ręką odjął, auto ożyło lżej się toczy na 100% Visko 2 podpory, hehe jedna mega wyje, druga okropnie szumi, i jak teraz nic nie szumi itp to most i ird wporzadku
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum