super sprawa czyli spawarka w moim głębokim wyobrażeniu odpada ciekawe czy turbawka przypasi do oryginalnych węży.... Wy w R45 macie wiecej miejsca pod maska u mnie troche gorzej z tyłu gdzie dmuchawka...;/
[ Dodano: Czw Gru 01, 2011 21:29 ] pgrad napisał,
Cytat:
Ile? a no pewnie tyle co VW czyli więcej niż 130KM (tyle ma 1.9TDI VW). Pojawia się tylko jeden jeszcze większy problem
z jakiej racji turbałka vnt nie podniesie mocy sama z siebie tylko zapewni mocny dolny zakres obrotów i szybszy max moment obr. chyba ze sie myle niech mnie ktoś poprawi....a moze bi turbo na WG
albo źle zrozumiałem albo nie wiem co bo na foto jest turbałka ogr z MG ZR tak a ja i inni myśleliśmy ze to juz nowa turbałka i dlatego napisałem ze przymiarka przejściówki pod nową turbinkę... Remigiusz, kiedyś pisałeś gdzies ze algole na vnt dochodzą do 170KM ale dlaczego przecież vnt daje tylko mocny dół prawda ?
Firq, To na gorze jest GT2259V na silniku L-series który idzie do Mg ZR. To nie jest na zadym foto oryginalna Turbinka
Tu masz porównanie o wielkości strony gorącej wylotowej GT 2259 i naszej oryginalnej Turbiny:
Ja pisałem ze angole w SDI z VNT dochodzą do 160-170KM Tak VNt poprawia dol ale tez dalszy zakres bo nie ma takie długiego czekania za się Turbina wkręci Porównaj sobie wykresy z VAG'ow przed z zwykłą Wastegate Turbina i potem z VNT
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
heh małe nie zrozumienie ale juz czaje aaaa czyli sdi do 170km a idt w takim razie ile 150 160 ciekaw jestem co mi jeszcze zabraknie zeby dojść do 160KM wtryski z sdi mam kat off egr off teraz mam nadzieje ze dojdzie vnt i co braknie zeby 160 pękło Remigiusz
[ Dodano: Sob Gru 03, 2011 18:44 ]
gt 2259 była montowana w mercu 3.2 cdi tak czy w jakimś innym aucie??
Zalezy jakie VNT ale w IDt z GT2259 i wtryskami SDi, i resztę modów dochodzą do 180 oraz 200km Tylko 200Km to taka granica gdzie długo to może nie pośmiga, ale wystroić to ładnie na 175KM i można śmigać bez obaw Ważny to torque limiter zeby jego w mapach ustawić na małe NM
może spiek u mnie wskoczy wiec ogranicznika na Niutki nie będę zakładał :)180 do 200 koni ???? czyli 160KM nie jest nie do przeskoczenia granicą tak a czy przy 160 170KM nie wyskoczy HGF Remigiusz napisał,
Cytat:
Nie masz map mafless Bo juz nie pamietam
nie mam bo temat Twoj jest taki długi ze nie wystarczyło by mi weekendu zeby to przeczytać a co daje mafless tak w skrócie bo na codzien dojezdzam autem do pracy 30 km w jedna strone i nie chce zeby zaczął palic 10l /100km
w jakich autach była montowana GT2259??
[ Dodano: Sob Gru 03, 2011 18:56 ]
hehe z angielskiego to moge tylko powiedzieć ze z trzeciego dystrybutora zatankowałem o co kaman na tej stronie
[ Dodano: Sob Gru 03, 2011 18:58 ]
powoli ogarniam strone pokazane jest gdzie jaka turbinka była montowana tak ?
[ Dodano: Sob Gru 03, 2011 19:00 ]
czy ja dobrze rozumiem GT 2259 była montowana w mercedesie 712 ATEGO????
Firq, No jak zrobisz porządnie wzmocnienie to w sumie nie warto z torque limiterem sie bawić. Z tym warto się bawić jak chce ktoś pozostać przy oryginalnym układzie skrzyni i sprzęgła
Przy 160 170 z VNT nie wyskoczy HGF ponieważ będzie strona gorąca większa i spaliny będą mogły szybko uciekać. W originale IDT to tylko ta za mala Turbina robi granice tych 150KM bo potem spaliny za wolno wylatują i robi się za duży EMP
Mafless czyli eliminuje skutki zepsutej przeplywki i daje trochę więcej koni To takie kropka nad i Czemu by miał palić 10litrow będzie prawie tyle samo palił ale przy większych prędkościach
Uzyj tam wyszukiwarki to tobie pokaże gdzie takie Turbo było montowane
Ahh sorki to powyzej nie jest 2259 tylko GT2256V mylą mi sie ciągle te 6 i 9
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
czyli Alfa BMW i Merc... juz czuje skoro mówisz ze zmieści sie w MG ZR to ja ci wierze na słowo ale chyba nie obędzie sie bez wyciągania silnika co nie...
Cytat:
Mafless czyli eliminuje skutki zepsutej przeplywki i daje trochę więcej koni
Firq, Nie silnika wyciągasz nie musisz trzeba odkręcić tylko kolektor spalinowy i dopasować tam Turbo i jakoś weze dorobić ale to się da z kanału zrobić bo jest tam dojście całkiem ok
Wiecej tzn ile tak plus minus a jak z dymieniem bedzie większe
jesteś z Pleszewa możesz podjechać do Mariusza w Dobrej Nadziei i zapytać o zielonego rovera i czy mapa i wykres był oki wykres ci pokaże lub możesz obejrzeć w moim temacie do 160 brakuje praktycznie tyle co błąd pomiarowy
dymić dymi ale nie ma strasznej tragedii on widział jak to kopci też, jedynie nie powie o odczuciach z jazdy bo nie jechał (no ale pewnie podług jego audi to jest tylko wolne auto)
hehe Remigiusz a ja juz z tamtego tematu 10 stron przeczytałem i doszedłem do momentu gdzie napisałeś ze najlepsze wyniki hamownia pokazuje jednak na przepływce... Ale to nie ten temat wiec musze teraz tu poczytać :)Do Mariusza wybieram sie na rolki juz któryś miesiąc ale chce jeszcze bardziej ogarnąć maszyne a Twoje wykresy widziałem gdzies na forum wtryski mam z sdi ale nie pewne jakies bo słysze ze jeden kuje na wolnych obrotach bo kupiłem 3 i dokupiłem gdzies indziej jeszcze jeden ale do czego zmierzam mam seryjnie 113KM Wtryski z SDI Kat wywalony egr zaślepiony i z tego co mówi forum 140 powinienem mieć teraz a IBIZA nowa 101KM Po Chiptuningu idzie równo ze mną a nawet deczko mi ucieka ale ciut ciut.... i teraz nie wiem czy te konie nasze oszukane czy faktycznie czegoś mi jeszcze brakuje
Tak myślę i myślę i ja jednak zostanę przy GT1749V. Patrzyłem an allegro i można je kupić nówki za 1.000 do 1.500zl a używki są już nawet od 700zl w przyzwoitym stanie.
Gt2256V strasznie drogie jest
[ Dodano: Nie Gru 04, 2011 18:33 ]
Szukałem jeszcze z ciekawości i np w VAG autahc, VNT daje seryjnie +20KM w porównaniu do WG-Turbo
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum