Forum Klubu ROVERki.pl :: Turbinka o zmiennej geometrii do R 420 D 99r. ??????
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Turbinka o zmiennej geometrii do R 420 D 99r. ??????
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 30, 2011 22:34   

Tutaj są tez foty płytki adaptowej jaka trzeba wykonać. :razz:






Kawałek pytona z tej Turbiny :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lis 30, 2011 22:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Gru 01, 2011 21:29   

super sprawa czyli spawarka w moim głębokim wyobrażeniu odpada :D ciekawe czy turbawka przypasi do oryginalnych węży.... Wy w R45 macie wiecej miejsca pod maska u mnie troche gorzej z tyłu gdzie dmuchawka...;/

[ Dodano: Czw Gru 01, 2011 21:29 ]
pgrad napisał,
Cytat:
Ile? a no pewnie tyle co VW czyli więcej niż 130KM (tyle ma 1.9TDI VW). Pojawia się tylko jeden jeszcze większy problem

z jakiej racji ?? turbałka vnt nie podniesie mocy sama z siebie tylko zapewni mocny dolny zakres obrotów i szybszy max moment obr. chyba ze sie myle niech mnie ktoś poprawi....a moze bi turbo na WG :twisted:
:twisted: :mrgreen: :obłoki:
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 01, 2011 23:38   

Akurat ta Turbina z zdjec powyzej jest w Mg ZR :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Gru 02, 2011 19:13   

hehe czyli tylko do przymiarki starej pod vnt tak ?
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Gru 02, 2011 19:14   

Firq, :?:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Gru 03, 2011 18:16   

albo źle zrozumiałem albo nie wiem co bo na foto jest turbałka ogr z MG ZR tak a ja i inni myśleliśmy ze to juz nowa turbałka i dlatego napisałem ze przymiarka przejściówki pod nową turbinkę... Remigiusz, kiedyś pisałeś gdzies ze algole na vnt dochodzą do 170KM ale dlaczego ?? przecież vnt daje tylko mocny dół prawda ?? ?
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Gru 03, 2011 18:30   

Firq, To na gorze jest GT2259V na silniku L-series który idzie do Mg ZR. To nie jest na zadym foto oryginalna Turbinka :roll:

Tu masz porównanie o wielkości strony gorącej wylotowej GT 2259 i naszej oryginalnej Turbiny:


Ja pisałem ze angole w SDI z VNT dochodzą do 160-170KM :razz: Tak VNt poprawia dol ale tez dalszy zakres bo nie ma takie długiego czekania za się Turbina wkręci :wink: Porównaj sobie wykresy z VAG'ow przed z zwykłą Wastegate Turbina i potem z VNT :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Gru 03, 2011 18:44   

heh małe nie zrozumienie ale juz czaje :) aaaa czyli sdi do 170km a idt w takim razie ile ?? 150 160 ?? ciekaw jestem co mi jeszcze zabraknie zeby dojść do 160KM ?? wtryski z sdi mam kat off egr off teraz mam nadzieje ze dojdzie vnt i ?? co braknie zeby 160 pękło Remigiusz ??

[ Dodano: Sob Gru 03, 2011 18:44 ]
gt 2259 była montowana w mercu 3.2 cdi tak czy w jakimś innym aucie??
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Gru 03, 2011 18:47   

Nie masz map mafless :?: Bo juz nie pamietam :mrgreen:

Zalezy jakie VNT ale w IDt z GT2259 i wtryskami SDi, i resztę modów dochodzą do 180 oraz 200km :razz: Tylko 200Km to taka granica gdzie długo to może nie pośmiga, ale wystroić to ładnie na 175KM i można śmigać bez obaw :wink: Ważny to torque limiter zeby jego w mapach ustawić na małe NM :razz:

[ Dodano: Sob Gru 03, 2011 18:47 ]
Poszukaj sobie na http://www.dieselevante.it/
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Gru 03, 2011 19:00   

może spiek u mnie wskoczy wiec ogranicznika na Niutki nie będę zakładał :)180 do 200 koni ?? ???? czyli 160KM nie jest nie do przeskoczenia granicą tak ?? a czy przy 160 170KM nie wyskoczy HGF ?? Remigiusz napisał,
Cytat:
Nie masz map mafless :?: Bo juz nie pamietam :mrgreen:
nie mam bo temat Twoj jest taki długi ze nie wystarczyło by mi weekendu zeby to przeczytać a co daje mafless tak w skrócie ?? bo na codzien dojezdzam autem do pracy 30 km w jedna strone i nie chce zeby zaczął palic 10l /100km
w jakich autach była montowana GT2259??

[ Dodano: Sob Gru 03, 2011 18:56 ]
hehe z angielskiego to moge tylko powiedzieć ze z trzeciego dystrybutora zatankowałem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: o co kaman na tej stronie ??

[ Dodano: Sob Gru 03, 2011 18:58 ]
powoli ogarniam strone :) pokazane jest gdzie jaka turbinka była montowana tak ? :D

[ Dodano: Sob Gru 03, 2011 19:00 ]
czy ja dobrze rozumiem GT 2259 była montowana w mercedesie 712 ATEGO????
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Gru 03, 2011 20:09   

Firq, No jak zrobisz porządnie wzmocnienie to w sumie nie warto z torque limiterem sie bawić. Z tym warto się bawić jak chce ktoś pozostać przy oryginalnym układzie skrzyni i sprzęgła :wink:

Przy 160 170 z VNT nie wyskoczy HGF ponieważ będzie strona gorąca większa i spaliny będą mogły szybko uciekać. W originale IDT to tylko ta za mala Turbina robi granice tych 150KM bo potem spaliny za wolno wylatują i robi się za duży EMP :wink:

Mafless czyli eliminuje skutki zepsutej przeplywki i daje trochę więcej koni :wink: To takie kropka nad i :) Czemu by miał palić 10litrow będzie prawie tyle samo palił ale przy większych prędkościach :razz:

Uzyj tam wyszukiwarki to tobie pokaże gdzie takie Turbo było montowane :razz:

Ahh sorki to powyzej nie jest 2259 tylko GT2256V :wink: mylą mi sie ciągle te 6 i 9 :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Gru 03, 2011 22:07   

czyli Alfa BMW i Merc... juz czuje :) skoro mówisz ze zmieści sie w MG ZR to ja ci wierze na słowo ale chyba nie obędzie sie bez wyciągania silnika co nie...
Cytat:
Mafless czyli eliminuje skutki zepsutej przeplywki i daje trochę więcej koni

Wiecej tzn ile tak plus minus ?? a jak z dymieniem bedzie większe ??
to jest ten temat tak ?? http://forum.roverki.eu/v...der=asc&start=0
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Gru 03, 2011 22:12   

Firq, Nie silnika wyciągasz nie musisz trzeba odkręcić tylko kolektor spalinowy i dopasować tam Turbo i jakoś weze dorobić ale to się da z kanału zrobić bo jest tam dojście całkiem ok :wink:

Nie to jest ten temat:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=66889
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Sob Gru 03, 2011 22:31   

Firq napisał/a:
Wiecej tzn ile tak plus minus ?? a jak z dymieniem bedzie większe ??

jesteś z Pleszewa możesz podjechać do Mariusza w Dobrej Nadziei i zapytać o zielonego rovera i czy mapa i wykres był oki wykres ci pokaże lub możesz obejrzeć w moim temacie do 160 brakuje praktycznie tyle co błąd pomiarowy
dymić dymi ale nie ma strasznej tragedii on widział jak to kopci też, jedynie nie powie o odczuciach z jazdy bo nie jechał (no ale pewnie podług jego audi to jest tylko wolne auto)
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Gru 03, 2011 22:56   

hehe Remigiusz a ja juz z tamtego tematu 10 stron przeczytałem i doszedłem do momentu gdzie napisałeś ze najlepsze wyniki hamownia pokazuje jednak na przepływce... Ale to nie ten temat wiec musze teraz tu poczytać :)Do Mariusza wybieram sie na rolki juz któryś miesiąc ale chce jeszcze bardziej ogarnąć maszyne a Twoje wykresy widziałem gdzies na forum wtryski mam z sdi ale nie pewne jakies bo słysze ze jeden kuje na wolnych obrotach bo kupiłem 3 i dokupiłem gdzies indziej jeszcze jeden ale do czego zmierzam mam seryjnie 113KM Wtryski z SDI Kat wywalony egr zaślepiony i z tego co mówi forum 140 powinienem mieć teraz a IBIZA nowa 101KM Po Chiptuningu idzie równo ze mną a nawet deczko mi ucieka ale ciut ciut.... i teraz nie wiem czy te konie nasze oszukane czy faktycznie czegoś mi jeszcze brakuje
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Nie Gru 04, 2011 10:54   

w sprincie ważne też są przełożenia skrzyni
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Gru 04, 2011 14:37   

domyślam sie ale mam nadzieje ze po mapkach od Remigiusza to sie zmieni :D nie przełożenia lecz przewaga koni i niutków nad przełożeniem ibizy :D
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Gru 04, 2011 18:33   

Tak myślę i myślę i ja jednak zostanę przy GT1749V. Patrzyłem an allegro i można je kupić nówki za 1.000 do 1.500zl a używki są już nawet od 700zl w przyzwoitym stanie.
Gt2256V strasznie drogie jest :neutral:

[ Dodano: Nie Gru 04, 2011 18:33 ]
Szukałem jeszcze z ciekawości i np w VAG autahc, VNT daje seryjnie +20KM w porównaniu do WG-Turbo :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Gru 04, 2011 21:20   

GT1749V montowana seryjnie np w VW golf IV 110KM i tu sie zgodzę bo jest dużo łatwiej dostępna i tańsza.
Cytat:
VNT daje seryjnie +20KM w porównaniu do WG-Turbo :wink:
czyli 170 pęknie... :D Oby pękło 170KM a nie blok :D i żeby sterowanie pod VNT nie było droższe niz samo VNT :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Gru 04, 2011 21:26   

No ja obstawiam ze sterowanie to jakieś 400zl :wink: i To trzeba będzie w kalkulować :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Turbinka do dolotu
raper1987 Tuning mechaniczny 7 Czw Lut 21, 2008 18:25
Dam-Kam



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink