Typ: TD4 Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam wszystkich klubowiczów.
Mam problem ze swoim autem takiego typu.
Pedał sprzęgła zostaje w podłodze.
Samochód kupiłem 5 lat temu i od początku jak go mam to odpowietrzam sprzęgło raz w roku,ale w tym miesiącu zrobiłem już to 3 razy i muszę znowu.
Co powoduje takie dolegliwości pompka sprzęgła do wymiany czy może to być spowodowane czymś innym. Auto nabyłem z uszkodzonym sprzęgłem wstawiłem nowe i wysprzęglik razem z dociskiem przejechałem na tym 100 000 km.
Proszę o pomoc i jakieś pomysły w nagrodę opowiem kawał.
Z góry dzięki i wszystkiego najlepszego na nowy rok.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 28, 2011 21:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Domyślam się że jest to przekładka.
Jeśli tak to bardzo często popełnianym błędem jest montowanie pedału sprzęgła.
W efekcie stosowania różnych podkładek i innych patentów następuje jego odsunięcie od ściany grodziowej, co za tym idzie pompka sprzęgła nie ma odpowiedniego skoku i wyrabia się tłoczek.
Objawia się to tym że nawet nowa pompka powoduje że sprzęgło "bierze" od dołu.
Rozwiązania są dwa:
- Przedłużenie ramienia pompki sprzęgła
- Przesunięcie trzpienia na który mocowane jest ramię pompki.
Ja stosuję ten drugi sposób zakładając odpowiedni ścisk z bolcem.
Po takim zabiegu sprzęgło działa idealnie i ma odpowiedni skok.
Nie jest to przekładka ,auto zostało sprowadzone z niemiec.
Sprawdzę to o czym pisałeś:
"Rozwiązania są dwa:
- Przedłużenie ramienia pompki sprzęgła
- Przesunięcie trzpienia na który mocowane jest ramię pompki.
Ja stosuję ten drugi sposób zakładając odpowiedni ścisk z bolcem.
Po takim zabiegu sprzęgło działa idealnie i ma odpowiedni skok."
P.S. Kawał
Ile Czak Noris zrobi pompek?
...WSZYSTKIE...
Już czas na pompę. Możesz kupić tą do 1,8 ( jest połowę taniej), przełożyć rurkę i odpowietrzyć używająć szybkozłączki ze starego wysprzęglika, który kiedyś wymieniałeś. Lub po prostu kup nową do TD4. Wadą w europejczykach jest to żę sworzeń który łączy pompę ( popychacz) z pedałem jest wciskany ( anglik ma zaprasowany na stałe) i po czasie lubi sie wypracować otwór w pedale. W konsekwencji rozlatuje się ten czarny plastikowy koszyk-zatrzask. Nastepnie popychacz pracuje nie w osi pompy i stąd powietrze w pompie. Pompa jest zamontowana w poziomie co utrudnia jej dobre odpowierzenie bez wyciągania. To jest problem twojego niskiego pedału
Witam, a czy ktoś odpowietrzał wysprzęglik i pompę sprzęgła Td4 przez podanie płynu przez odpowietrznik??. Słyszałem że ta metoda jest lepsza, (pompa jest wyżej niż wysprzęglik) to może mieć sens.
Witam, a czy ktoś odpowietrzał wysprzęglik i pompę sprzęgła Td4 przez podanie płynu przez odpowietrznik??. Słyszałem że ta metoda jest lepsza, (pompa jest wyżej niż wysprzęglik) to może mieć sens.
gupoty.
Odpowietrzaj hamulce przez zbiornik, też jest wyżej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum