Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998
Witam posiadam rovera200 1,6 benzyna-gaz niestety muszę wymienić w nim głowice ale jak narazie nie mogę nigdzie znaleźć głowicy, czy jest jakis inny model rovera lub samochód innej marki z którego głowica pasowała by do rovera 200?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 09, 2012 20:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam posiadam rovera200 1,6 benzyna-gaz niestety muszę wymienić w nim głowice ale jak narazie nie mogę nigdzie znaleźć głowicy, czy jest jakis inny model rovera lub samochód innej marki z którego głowica pasowała by do rovera 200?
głowica pasuje od wszystkich k16 jest różnica w wałkach. 1,6 z 1,8 maja takie same, 1,4 ma inne. dodatkowo są wersje z kopułką [starsze] i bez [nowsze], jak by coś to pasuje od freelandera 1,8 i poloneza 1,4.
wersja z kopułką i bez jest taka sama, tylko różni się jednym wałkiem rozrządu, i w 1,4 też są takie same głowice, tylko w wersji 8 zaworowej i vvc są inne. mogą się też różnic napinaczem paska rozrządu, (ręczny automatyczny) ale to i tak wymieniasz
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
tak pasuje od 200 ,214, i 25 tylko od 25 głowica ma inny napinacz i musi byc dłuszszy pasek rozrządu bodajrze 225 zębów w twojej wersji jest krutszy o dwa zeby ostatnio to robiłem jezeli masz jakies pytania wal jak w dym..
[ Dodano: Wto Sty 10, 2012 07:07 ]
aha faktycznie wałki rozrzadu są jeszcze inne jak z 214 poniewarz nie mają tych wypukłosci na czójnik położenia wału wiec ja przekładałem wałki
Jeśli masz kopułkę i tamten silnik też ma kopułkę, to wałków nie ruszasz, tylko zanim kupisz pasek rozrządu sprawdź, czy napinacz jest taki jak u Ciebie
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Jeśli masz kopułkę i tamten silnik też ma kopułkę, to wałków nie ruszasz, tylko zanim kupisz pasek rozrządu sprawdź, czy napinacz jest taki jak u Ciebie
a właśnie że wałki musisz przełożyć. z tego co pamiętam to conajmniej jeden jest inny!!!!!
dobrze pamiętam. kolega Senn wie na ten temat coś więcej.
na 100% że jeden albo oba wałki są inne. w silniku 1,4 a w 1,6 i 1,8. chodzi o skok krzywek. wizualnie są takie same ale chodziło o kilka stopni. na forum poloneza jest gdzies opisane. walek od 1,4 w wiekszej pojemnosci daje efekt spalania stukowego. a na odwrot lepsze osiągi. bo walki/walek od 1,6 i 1,8 ma ostrzejsze krzywki i jest bardzo podobny do walka sportowego do 1,4.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum