Znalazłem coś takiego ale to ci nic nie da podejrzewam bo tu jest tylko ustawienie wałków i wału zgodnie ze znakami. Jutro zrobię foto jak to wygląda ze ściągnięta pokrywa.
_________________ Pozdrawiam
7Tomi
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 20, 2012 01:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tomi-114.Jeśli nie masz czasu napisz chociaż w których pozycjach kół zębatych powinny znajdować się kliny wałków rozrządu.Po
zdrawiam i dziękuję.
Zajrzyj na inny temat Przekładałem silnik wczoraj cały dzień koledze z forum. Zeszło troszkę dłużnej niż myślałem. Dziś Ci pykne foto jak to ma wyglądać.
Wszyscy polecają zmianę założenia kół zębatych.Dobrze tylko w jakie pozycję.Wydaję mi się,że przekładałem już na wszystkie sposoby.Konkretnie-w których miejscach mają być kliny? Kliny wałków rozrządu oczywiście.
Otwarte zawory trzeciego cylindra na wałku ssącym, i czwartego cylindra na wałku wydechowym. Jeśli tak poustawiasz wałki to wtedy zakładasz koła zgodnie ze zdjęciami które wkleił kolega Tomi_114.
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1453 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Pon Sty 23, 2012 00:28
Z tego co pamiętam przy miejscach na kliny masz nabite EXT i IN. Jeśli koło ma być na wydechu to zakładasz tak żeby klin był przy EXT.
Właśnie, czy nie trzeba jeszcze zrobić adaptacji przepustnicy, jak się inny motorek zakłada?
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum