Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: wszystkie
Hej!
Mam takie pytanko, czym różni się magiel z MG ZR 160 od magla z R200 BRM? Czy ktoś mógłby powiedzieć, ile jest obrotów między położeniami krańcowymi (w ZR i BRM)?
Druga sprawa, czy czuć różnicę w jeździe między BRM/ZR a normalna 200 lub 25? Podobno magiel z ZR i BRM jest taki sam, a przez to krótszy od tego z 200/25. Czy poza większym promieniem skrętu, czuć różnice w jeździe? Czy przez krótszy magiel, auto prowadzi się lepiej, czy prowadzenie jest takie samo a tylko zwrotność mniejsza?
Pozdrowki.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 07, 2012 12:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
U mnie w R200 na pewno skręt jest większy niż w ZR 160 co sprawdziliśmy a jeśli chodzi o obroty kierownicą to w R200 mam 1,5obrotu +90stopni od położenia koła na wprost do całego skrętu, czyli od skrajnych skrętów będzie 3,5obrotu kierownicy
_________________ Pozdrawiam Kozik
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Wto Lut 07, 2012 14:29
Wiem napewno, że maglo od np. powiedzmy 45tki 1.8 mialo tak jak Kozik pisze ok. 3,5 obrotu od dechy do dechy - natomiast seryjne z 160 ma ok.3 - nawet troszke mniej zdaje sie - ma tez ogranicznik - na maglo zwyklym kola ocieraja o nadkola przy pelnym skrecie. Do jazdy duzo fajniej jest na bardziej bezsposrednim - na parkingu troche bardziej jednak zwrotne jest autko na zwyklym. Zaznaczam, ze oba maglo mialem na aucie i troche na nich jezdzilem takze nie jest to wyssane z palca info. Zreszta byl gdzies juz post zdaje sie Tomi pisal o roznicach BRM / ZR 160. Pozdro!
Bumelant, a teraz masz maglownicę z czego? bo ja w środę w Krakowie będę
ale przy tych samych kółkach i w tym samym aucie miałeś obydwie maglownice? i jakie to były maglownice ZR160/25/BRM?
[ Dodano: Wto Lut 07, 2012 17:21 ]
Dostałem info od Kuby z Rzeszowa, że jego 160tka ma
od prostych kół do max skrętu 1 pełny obrót i niecałe pół
200tka ma:
od prostych kół do max skrętu 1,5obrotu +90stopni
wiadome, że ZR ma mniejszy skręt co jest spowodowane krótszą maglownicą, czyli różnicy w precyzji prowadzenia nie ma ma tylko mniejszy skręt... a co jest w BRMie?
czy BRM to po prostu zwyczajna maglownica ZRowska?
_________________ Pozdrawiam Kozik
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Sro Lut 08, 2012 11:24
jestem w Kraku - daj numer na PW to sie zgadamy - to samo auto - guma 205/45/17 - maglo z vvc 160 vs maglo r45 1.8 - obecnie mam na aucie maglo drugie ze wzgledu na nieszczelnosc pierwszego no i troszke spuscil czlowiek z tonu w tych zakretach jak sie dziecko pojawilo - lepiej mi sie nawija po parkingach za to teraz Markzo - zdaje sie Tomi w temacie o rajdowce tlumaczyl o roznicy maglo z brm a vvc 160 - poszukaj - wiem, ze go pytalem o to ale nie pamietam juz teraz - roznica polegala zdaje sie na sposobnie podlaczenia do ukladu wspomagania i tyle.
ps. Czyli potwierdza się moje info - Angole przewaznie podaja 2,8 lock to lock dla vvc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum