wiec jestem po montażu pompki obiegowej przed nagrzewnica i powiem wam ze ona nic nie daje.... jedynie to ze wskazówka sie troszke podniesie ale troszke tylko i wieje ciut cieplejsze niz bez niej a później jak sie juz auto rozgrzeje to nic cieplej nie jest niż z pompką tak wiec brak efektów i pompkę zdemontowałem i nie polecam montażu....
W belli zakleiłem na amen wszelkie wloty powietrza na chłodnicę w zderzaku (oprócz ok 5cm2 kawałeczka) efekt jest taki, że auto się szybciej nagrzewa (nie jest to duża różnica, ale wyraźna) oraz w trasie spokojnie utrzymuje temperaturę .... nie mam pojęcia jak to siew R by sprawdzało, ale w belli daje radę. U ojca w merry (meriva 1.7 CDTI) karton na chłodnicy daje podobny, efekt ... a nawet czasami przy ostrym gazowaniu powoduje lekkie podniesienie wskazówki nad normalny stan ... Proponuję po prostu spróbować tej metody poprawy ogrzewania w zimie w klekotach. To tak może nie dokońca w temacie ale ...
Polecam zasłonić chłodnice kartonem, w takie mrozy widać znaczną oprawę, auto nagrzewa się szybciej, po 1-2km max wskazówka idzie do góry, jedyne to trzeba uważać by go nie przegrzać, ale to trzeba by nie wiem ile jeździć po mieście, ja po 30min jazdy w korkach nic nie miałem, tak samo dystans 50km bez problemu... Wcześnie grzał mi dobrze, ale jak jechałem to po nogach troszkę zimno mimo że nawiew działał, jak wyprzedzałem czy mocniej gazowałem to leciało przyjemne ciepło, jak ekonomia i stałe 90-100 to już zimniej, a z przysłoniętą chłodnicą jest dużooo przyjemniej
ja kartona nie polecam tylko jak napisał szoso, plexe albo coś podobnego bo w sprinterze zimą zasłoniłem kartonem chłodnice i jak było juz cieplej wywaliłem katron i co sie okazało musiałem chłodnice zdemontować i przedmuchać lamele bo auto mi sie grzało bo katron zrobił sie mokry i wkleił sie w chłodnic wiec kartonów nie polecam
W zeszlym roku zrobilam tak ale za wiele nie dalo. Trzeba jeszcze zaslaniac siatke w zderzaku. Przed chlodnica jest wentylator klimy i ciezko tam cos wsunac.
no na karton spreparowałem odpowiednio, kilkanaście warstw firmowej taśmy, na pewno się nie rozpadnie i zamoknie
choć wymierzona plexi na pewno estetyczniej
w R600 ciężko by było wsadzić jeden kawałek plexi, jest bardzo ciężko dojść, karton ma tą zaletę, że można go zgiąć mocno i jakoś upchać, potem wyprostować. Mój musiałem przeciąć na pół i wsadzić 2połówki osobno.
Na dolna siatkę najlepszy patent z plexxa jest taki ze docinamy kawałek żeby pasował idealnie w otowor dolne w zderzaku. Robimy kilka otworów i przewlekamy ściągacze do kabli o mocujemy do siatki i nic nam nie wypadnie. Na wiosse odcinamy i gotowe. Plexe chowamy do bagażnika na kolejna zimę
W 45 jest ten plus ze da się plexe na gornym wlocie ładnie wsunąć pomiędzy grill a środkowy pas maski
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 130 Skąd: Elbląg
Wysłany: Pon Sie 26, 2013 17:51
Zbliża się jesień i zaczynam szykować auto do zimy póki można grzebać na dworze.
Mam pytania do osób, które zamontowały podgrzewacz z renault:
-jak zaadoptowaliście węże? Z tego co widzę u nas idą 16mm, a w odpowiedzi od sprzedawcy z allegro dostałem info, ze podgrzewacz ma 20mm. Da się to wcisnąć jakoś na ciepło?
-czy podgrzewacz wisi u was luzem czy jakoś przykręciliście go do budy?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum