Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-series] Przerobka czarnej rury dolotwej Turbo-IC
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-series] Przerobka czarnej rury dolotwej Turbo-IC
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Mar 01, 2012 18:31   [L-series] Przerobka czarnej rury dolotwej Turbo-IC

Witam,

Doczytałem się ze przeróbka naszej czarnej rury która idzie od Turbo do Intercoolera:



srednica wew:48mm, zew: 51, a srednica w miejscu zgrubienia: 54mm

na rurę o stałym przelocie daje jakieś 5KM oraz 16Nm :bezradny: Dalszy plus ze Turbinkę już wcześniej się czuje.

Wygląda to tak:


Nie jest to nic innego jak rura Alu wygięta tylko i na tym koniec :wink: A kosztuje 75 Funtow :sad:

Teraz pytanie gdzie takie coś by można było dać wykonać lub kto wygina takie rury z Alu :wink: 200zl jeszcze by mi było np warto wydać na ta rurę :wink:

Co wy na to :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Sro Mar 07, 2012 11:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 01, 2012 18:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Czw Mar 01, 2012 18:39   

a może u tłumikarzy dać z nierdzewki wygiąć?
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Czw Mar 01, 2012 19:07   

według mnie gość ze strony Diesel service i Dark Design to jedna osoba


oczywiście 65-75 Funtów

ale gość ma parę ciekawych rzeczy







_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Mar 01, 2012 19:17   

tuners, Bo to jest jedna i ta sama osoba, Donny Diesel to jest :wink: Lub inaczej Ron :razz:

Mi chodzi o to żeby takie coś gdzieś wykonać tutaj w PL :wink:

slax, hmm.. w sumie dobry pomysł zapytać się :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Czw Mar 01, 2012 19:31   

Remigiusz napisał/a:
daje jakieś 5KM oraz 16Nm


Ta ... wykres ?

Może dać ale TYLKO w połączeniu z tym olejem !

_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Czw Mar 01, 2012 19:55   

dać coś da bo zmniejszy zwężenia idące do dmuchawy aczkolwiek nie lepiej od turbo wyjść aż do samego IC
Po kupnie IC sprawdzę te węże silikonowe ze spiralą które da się wyginać jakby udało sie dojść za silnik i kawałkiem polerowanej zakończyć na turbo ?Link Strona 231
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Mar 01, 2012 20:24   

Znajdz pierwszy lepszy DOBRY zakład gdzie robią wydechy i Ci to z nierdzewki dogną. Ja właśnie dzisiaj byłem odebrać komplet rur na dolot do AR. Wszystko dogięte tak aby pasowało Plug&Play (te dwie powyginane rury w środku :D

_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Mar 01, 2012 20:35   

Pływak ile kosztowało ?? I ile za samo gięcie jednej rury biorą wraz z rura ??
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Mar 01, 2012 20:39   

Ja płaciłem 270zł za te dwie rury. Może by szło gdzieś załatwić taniej ale to trzeba bu szukać taniego zakładu później wstawiać auto na cały dzień żeby dopasowali na aucie, a tu mi znajomy z forum AR dogiął dedykowany gotowy zestaw do AR 147 pod FMIC'a. Do kompletu brakuje mi tylko jeszcze 2 kolanek silikonowych 90 stopni do podpięcia IC, a to czerwone 135 stopni jest do podłączenia pod turbo.
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Mar 01, 2012 22:12   

OK ... mam jedną do zrobienia po prostu i chciałem pozmac orientacyjne koszty. :) .. Ale wygląda obiecująco :) :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Mar 01, 2012 22:14   

Jak tą dolną do seryjnego IC to wiem, ze ktoś na forum AR takie oferował bo mi się kiedyś w oczy rzuciło.
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
michu1123 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 147
Skąd: Środa Wlkp.

Rover 400

Wysłany: Czw Mar 01, 2012 23:00   Re: [L-series] Przerobka czarnej rury dolotwej Turbo-IC

Remigiusz napisał/a:
Witam,

Teraz pytanie gdzie takie coś by można było dać wykonać lub kto wygina takie rury z Alu :wink: 200zl jeszcze by mi było np warto wydać na ta rurę :wink:

Co wy na to :wink:


Panowie takie coś może wykonać firma zajmująca się balustradami i poręczami do domów. Moje rury do IC zostały wygięte na numerycznej giętarce do rur właśnie w takim zakładzie.

Powodzenia.
_________________
Na sprzedaż 4 szt opon Uniroyal Rally 550 - 205/55/R15 - bieżnik 6,4mm cena 400zł za kpl.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Mar 02, 2012 01:06   

tuners, Z Tubesinternational znam ich katalog prawie na pamięć ale dowiedz się o koszty tej rury :mrgreen: Bo to ze maja pol biedy ale koszty są nieziemskie :roll:

Zamiast tej czarnej rury powinna być rura metalowa bo silnik jest gorący i nie wiem czy tak jak by sobie te węzę leżały czy by to zdało egzamin.

Pływak, To w sumie nie drogo, ja w sumie rury jeszcze mam Alu wiec samo wygięcie by mnie interesowało :)

michu1123, W sumie fakt mam nawet znajomego co robi takie rzeczy :wink: Tylko ze jest an Śląsku aż :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Mar 02, 2012 08:38   

No biorąc pod uwagę cene 75 funtów za ten kawałeczek rury z pierwszego posta to nawet rzekł bym, że bardzo tanio :lol:

Co do 5KM i 16NM to chyba razem z większym FMIC'em :rotfl:

Remi zamiast zadawać na forum jakieś dziwne pytania o to gdzie Ci to dogna już dawno poszukał byś u siebie jakiegoś zakładu z giętarką i miał już tą rurę zamontowaną bo to żadna filozofia wygiąć jeden łuk na rurze.
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Mar 02, 2012 18:19   

Pływak napisał/a:
Remi zamiast zadawać na forum jakieś dziwne pytania o to gdzie Ci to dogna już dawno poszukał byś u siebie jakiegoś zakładu z giętarką i miał już tą rurę zamontowaną bo to żadna filozofia wygiąć jeden łuk na rurze.


Zadąłem pytanie bo trzeba mi było mały brainstorming i tyle :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pią Mar 02, 2012 18:59   

problem w tym że średnice to bodajże 54 i 61 drugi cena dzisiaj dopytałem
54 - 340zł netto
61 - 410zł netto

cena z 1m
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Mar 14, 2012 11:24   

tuners, No 54mm by było bo tyle ma IC na zewnątrz wlot :wink: Ale jak mowie cena zabija, za ta kwotę dostanie nowe oryginalne :wink:

[ Dodano: Sro Mar 07, 2012 12:21 ]
Zapytaj się jeszcze o węzę : Wąż wzmocniony poliestrem, L 1000 mm*

VP-ML-054 średnica wewnątrz 54 mm ile by kosztowało :?:

Potem kolanka:
Kolano wzmocnione poliestrem
VP-E90-054 oraz VP-E45-054 średnica wewnątrz 54 mm ile by kosztowało :?:


Oraz Łącznik aluminiowy prosty
VP-HJ-054-100 średnica zewnętrzna 54mm ile by kosztowało :?:

A ty pytałeś o ten Wąż wzmocniony poliestrem i spiralą stalową,
L 1000 mm* o średnicy wewnątrz 51mm z numerem: VP-CH-051 :?:

[ Dodano: Sro Mar 07, 2012 14:13 ]
i jeszcze cena redukcji: VP-SR-051-038 z 51 x 38 mm :wink:

[ Dodano: Sro Mar 14, 2012 11:22 ]
Mam w końcu ceny tych elementów :wink:

1. VP-ML-051 Waz silikonowy 51 mm, L = 1000 mm 1,00 szt. 269,00 zł
termin realizacji :Około 1 tydzien

2. VP-ML-054 Waz silikonowy 54 mm, L = 1000 mm 1,00 szt. 281,48 zł
termin realizacji :Około 1 tydzien

3. VP-E90-054 Kolano 90° silikonowe 54 mm 1,00szt. 112,50 zł
termin realizacji :Około 1 tydzien

4. VP-E45-051 Kolano 45° silikonowe 51 mm 1,00szt 115,74 zł
termin realizacji :Około 2-3 dni

5. VP-HJ-051-100 Łacznik aluminiowy 51 mm, L=100 mm 1,00 szt. 46,90 zł
termin realizacji :Około 2-3 dni

6. VP-HJ-057-100 Łacznik aluminiowy 57 mm, L=100 mm 1,00 szt. 50,02 zł
termin realizacji :Około 1 tydzien

7. VP-CH-051 Waz SUPER FLEXIBLE 51 mm, L = 1000 mm 1,00 szt. 344,08 zł
termin realizacji :Około 1 tydzien

8. VP-SR-051-038 Łacznik redukcyjny silikonowy 51 x 38 mm 1,00 szt 96,90 zł
termin realizacji :Około 1 tydzien
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów 2,0T t-series i większe turbo
Markzo Tuning mechaniczny 16 Nie Kwi 19, 2015 11:34
Markzo
Brak nowych postów [MG ZR 160] Swap na k- series 1.8 turbo 150 kucy
Saper Tuning mechaniczny 7 Pią Lis 18, 2011 12:06
marcinmarcin
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Sob Maj 12, 2012 23:56
Markzo
Brak nowych postów [freelander 1.8 16v k-series]1.8 k-series moment obrotowy
bartko100 Tuning mechaniczny 5 Czw Lip 12, 2007 20:23
markos620SDi
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Dla fanów Turbo i Blow Off
roiven Tuning mechaniczny 9 Sro Mar 28, 2012 11:07
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink