11,5 litra jest do uzyskania, ale, jak napisałem, przy lekkiej nodze i cyklu "niemiejskim" (oraz przy sprawnym VIS, skrzyni i innych podzespołach)
nie mam potrzeby wciskania komukolwiek kitu, tak pali i już, nie bede sie na niego przeciez gniewał
piter34 napisał/a:
Tak.
Na bardzo szybko na naszym forum tutaj, a tutaj i tutaj na brytyjskim.
Co do montażu w MG ZS, problemem pewnie jest ECU, przepustnica i inne "detale".
no to widze, trzeba zaczac szukac waleczkow z ZT hmm a przepustnica? jest wieksza niz standardowe 67mm? moze moglbys zrobic fotki np airboxa czy samego filtra, przepustnicy, moze ją zmierzyć? nie ukrywam, ze jesli sa tam jakies roznice, ktore wplywaja na moc to temat mnie bardzo interesuje
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
poczytałem troche i jednak wychodzi na to, ze ZT190 ma inna przepustnice niz ZS i 75tka... zmierzyłbyś swoja?
Nie bardzo wiem jak
Wymontowywać nie będę, bo nie mam warunków/czasu/umiejętności
W tym wątku piszą, że w MG ZT i R75 średnica (chyba wewnętrzna) to 70 mm. Z kolei tutaj, że w MG ZS jest 68 mm (wewn.).
Spróbuj porównać numery przepustnic w EPC.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Od około miesiąca cieszę się Roverkiem CDTi Tourer '2004 - jest to auto o które pytałem we wcześniejszych postach ( http://otomoto.pl/rover-7...-C19153427.html - ogłoszenie cały czas aktywne, choć od dawna nie aktualne).
Po przejechaniu ok. 3kkm i odbytej wyprawie wakacyjnej utwierdziłem się co do słuszności zakupu, mimo że wiązał się z 2x wyprawą do Gdyni. Oczywiście jest parę rzeczy do zrobienia, ale ogólny stan auta b.dobry.
Pozdrawiam zatem, jako "kompletny" user forum, a dalsze pytania i opisy zapewne niebawem w odpowiednim dziale
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum