Forum Klubu ROVERki.pl :: Zakup Rover 75 Touer lub MG-ZT-T - kilka pytań
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup Rover 75 Touer lub MG-ZT-T - kilka pytań
Autor Wiadomość
moto-museum.com 




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 22
Skąd: k/Piaseczna

Rover 75

  Wysłany: Wto Cze 28, 2011 08:04   Zakup Rover 75 Touer lub MG-ZT-T - kilka pytań

Witam miłośników Rovera.

Po wakacjach planuję zmienić auto, jedną z opcji są kombiaki: Rover 75 Touer lub MG ZT-T. Auto będzie użytkowane dość intensywnie (ok. 100km/codziennego jeżdżenia + wakacje po EU).

Mam w związku z potencjalnym zakupem kilka pytań:

1. Silnik - Wersje 1.8 wykluczam. Raczej diesel. Ewentualnie V6+LPG - czy gaz to dobry pomysł i czy są jakieś większe różnice pomiędzy 2.0 a 2,5.
2. Silniki Rover vs MG - czy większe moce są związane z inna elektroniką/programem, czy różnice są głębsze ?
3. Bagażnik - Może to trochę dziwne pytanie, ale czy wykładki pod wykładziną można zdemontować i w ten sposób zwiększyć wysokość bagażnika ?
4. Zawieszenie - Czy MG-ZT będzie zestrojone bardziej sportowo niż Rover 75 ?
5. Nadwozie - czy jest w pełni ocynkowane i czy są jakieś problemy z korozją ?
6. Lifting - Czy są jakieś większe różnice w wersjach po liftingu (2004/2005) poza zmianami zewnętrznymi ? (słyszałem taką tezę, że jakość wykonania i materiały są gorsze w wersjach po-liftingowych ze względu na oszczędności i słabą kondycję firmy w tym okresie)

Mam jeszcze ogromną prośbę. Czy ktoś z Warszawy posiadający takie auto poświęciłby chwilę czasu na demonstrację i pogadankę ? Byłoby to niezmiernie cenne i zwiększyło moje rozeznanie w temacie. Z góry dziękuję :grin:

Pozdrawiam,
Sebastian
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Cze 28, 2011 08:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Piotrass 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 430
Skąd: Lubsko

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 28, 2011 16:33   

moto-museum.com napisał/a:
4. Zawieszenie - Czy MG-ZT będzie zestrojone bardziej sportowo niż Rover 75 ?

Zależy na jaką wersję zawieszenia trafisz. Specyfikacje zawieszenia masz na karteczce widocznej po podniesieniu tylnej kanapy. Strona za kierowcą. Mi zawieszenie MG ZT bardzo odpowiada, przy odpowiedniej jeździe daje dużo radości i sprawdza się na coraz to lepszych polskich drogach.

moto-museum.com napisał/a:
Nadwozie - czy jest w pełni ocynkowane i czy są jakieś problemy z korozją ?

Nawet na Roverkach z 1999 roku brak jakichkolwiek oznak korozji. Jedynie rdza pojawia się na przednich sankach lub tylnych elementach zawieszenia.

moto-museum.com napisał/a:
(słyszałem taką tezę, że jakość wykonania i materiały są gorsze w wersjach po-liftingowych ze względu na oszczędności i słabą kondycję firmy w tym okresie)

Nie zauważyłem różnicy jakościowej w materiałach po lifcie. Jedynie to prawdziwe drewno montowane było do końca roku modelowego 2001. Jeszcze kilka smaczków po lifcie zmieniło się na gorsze. Zerknij tutaj: http://www.the75andztclub...ead.php?t=34369
_________________
F.T.H8TER5 and join the music!
 
 
 
Dydo 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 307
Skąd: Grabów nad Prosną



Wysłany: Wto Cze 28, 2011 19:16   Re: Zakup Rover 75 Touer lub MG-ZT-T - kilka pytań

moto-museum.com napisał/a:


1. Silnik - Wersje 1.8 wykluczam. Raczej diesel. Ewentualnie V6+LPG - czy gaz to dobry pomysł i czy są jakieś większe różnice pomiędzy 2.0 a 2,5.


Z tym pytaniem podbij do Markzo - jego ojciec śmiga R75 2,5 v6 w gazie, więc z pewnością dużo się dowiesz. Jednak z tego co Markzo mówił to 75 z 2,5 v6 radzą sobie dobrze z gazem. A różnica ponad 20 KM przy tej wadze z pewnością jest odczuwalna, tak myślę, ale ręki uciąć nie dam i w sumie więcej nie powiem, bo nie miałem styczności z jednym i drugim silnikiem, więc tutaj pełne pole do manewru dla osób, które coś wiedzą na ten temat. :)
 
 
 
moto-museum.com 




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 22
Skąd: k/Piaseczna

Rover 75

Wysłany: Sro Cze 29, 2011 07:45   

Dzięki za odpowiedzi Panowie.
Ciekawy wątek z forum UK. Tak to właśnie księgowi "psują" auta... :evil:

Mam jeszcze pytanko natury ogólnej - jakiej klasy auta mogę się spodziewać po 75/ZT ? Chodzi mi o ogólne wrażenia z eksploatacji i jakość. Czy bardziej idzie to w stronę "nie witamy się, bośmy się widzieli rano w serwisie...", czy jest szansa ganiać w miarę bezproblemowo od przeglądu do przeglądu (auto które ewentualnie bym kupował będzie raczej z górnego obszaru cennikowo/rocznikowego).
 
 
Piotrass 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 430
Skąd: Lubsko

Rover 75

Wysłany: Sro Cze 29, 2011 09:19   

R75/MG ZT cierpi na kilka przypadłości które na 100% ukażą się podczas Twojej eksploatacji lub już ukazały się u poprzedniego właściciela. Zapoznaj się z tym tematem: http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=15124 Jeśli usterki które się pojawią, zostaną porządnie naprawione, nie maja raczej prawa pojawić się w najbliższym czasie.
_________________
F.T.H8TER5 and join the music!
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Cze 29, 2011 13:06   

Dydo napisał/a:
moto-museum.com napisał/a:


1. Silnik - Wersje 1.8 wykluczam. Raczej diesel. Ewentualnie V6+LPG - czy gaz to dobry pomysł i czy są jakieś większe różnice pomiędzy 2.0 a 2,5.



Z tym pytaniem podbij do Markzo - jego ojciec śmiga R75 2,5 v6 w gazie, więc z pewnością dużo się dowiesz. Jednak z tego co Markzo mówił to 75 z 2,5 v6 radzą sobie dobrze z gazem. A różnica ponad 20 KM przy tej wadze z pewnością jest odczuwalna, tak myślę, ale ręki uciąć nie dam i w sumie więcej nie powiem, bo nie miałem styczności z jednym i drugim silnikiem, więc tutaj pełne pole do manewru dla osób, które coś wiedzą na ten temat.

Gaz jesli zalozy go fachowiec a nie magister drut-trytytka-mlotek bedzie dziala bardzo dobrze, instalacja to koszt ok 3000zl (polecam zestaw stag + magicjet).
przez ostatnie pare dni mialem 75 na wyłączonść i zrobiłęm blisko 1000km, spalanie lpg przy jezdzie normalnej, czasem kick-down do konca wyszlo 13l lpg. Klima prawie caly czas wlaczona. Jesli kupisz manuala powinienes spalić z 1-2l mniej, nie oszukujmy się, nie jest to DSG a starsza skrzynia (u nas siedzi 5 biegowy automat - japonskie jatco). Jednak jeśli miałbym coś polecić to właśnie 2.5KV6 z aftomatem, chyba najmniej problematyczna opcja. Dosc sporo jezdzilem z kuzynki mezem (passat 1.9TDI ten 115KM cyz cos) no i po gorkach w bieszczadach nie dawal rady dotrzymac kroku.

moto-museum.com napisał/a:
2. Silniki Rover vs MG - czy większe moce są związane z inna elektroniką/programem, czy różnice są głębsze ?

Ktoś hamował ZT190 i nie miał tych 190KM, roznice z tego co sie orientowałem wynikaja z programu i elementów wydechu, choc tego nie jestem do konca pewien, poniewaz np kolektory wydechowe wygladaja na takie same.

moto-museum.com napisał/a:
Mam jeszcze pytanko natury ogólnej - jakiej klasy auta mogę się spodziewać po 75/ZT ? Chodzi mi o ogólne wrażenia z eksploatacji i jakość. Czy bardziej idzie to w stronę "nie witamy się, bośmy się widzieli rano w serwisie...", czy jest szansa ganiać w miarę bezproblemowo od przeglądu do przeglądu (auto które ewentualnie bym kupował będzie raczej z górnego obszaru cennikowo/rocznikowego).

Obecnie 75tka ma przejechane ok 195 000km, ok 50kkm u nas i wsio na gazie. Juz 2 lata ja mamy i moge powiedziec, ze nie jest to auto ani drogie w eksploatacji ani problematyczne. Więcej wydalismy na gadzety (felgi, el fotele, roleta, kierownica) niz na ekslopatacje ;) No i nigdy nie zdarzylo sie, zeby auto nie wrocilo o wlasnych silach do domu ;) Szczerze polecam, kawał dobrej fury.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Cze 29, 2011 13:15   

Markzo napisał/a:
No i nigdy nie zdarzylo sie, zeby auto nie wrocilo o wlasnych silach do domu Szczerze polecam, kawał dobrej fury.

No moje też choć ja mam mniejszy motor 2.0V6, nawet z padniętym wysprzęglikiem do chaty dojechałem. przez 3 lata wydałem na eksploatacje 2000pln nakulałem 40kkm.
i wydałem to prawie wszystko teraz nie dawno po trzech latach użytkowania z czego za sam wysprzęglik z wymiana 1000pln. Reszta to wachacze tuleje i oleje, filtry.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Cze 29, 2011 13:44   

sknerko napisał/a:
No moje też choć ja mam mniejszy motor 2.0V6

poza pojemnoscia to te same motory :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SlawekG 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 51
Skąd: Budzyń



Wysłany: Sro Cze 29, 2011 13:50   

Szczęściarze :) Ja kupiłem w kwietniu R75 2KV automat. Ładny granatowy kolorek, skóry, podgrzewane fotele, ASR, sprowadzony bezpośrednio z Niemiec 214Kkm 1999r i wyszedł mnie on z wszystkimi opłatami 13tys. Oczywiście na początku wymiana wszystkich płynów eksploatacyjnych i w maju założyłem do niego gaz sekwencyjny. Kolejne 3 koła ale takie było założenie przy kupnie benzyny. Trzy miesiące szukałem dobrego diesla ale... Tych co oglądałem nie chce mi się komentować. W tzw. międzyczasie zrobiłem - we własnym zakresie i przy pomocy mądrości tego forum :ok: - wszystkie zamki drzwi oraz siłowniki VIS które oczywiście nie działały. Na gazie zdążyłem przejechać ok 1000 km - spalanie 14 l/100 km - trzy tygodnie temu padła mi skrzynia :beczy: . Cóż było począć? Kupno innej skrzyni i wymiana z olejem - kolejne 1700 zł. Auto wczoraj odebrałem i ... mam cichą nadzieję, że teraz zrobię 100000 km bezawaryjnie ;) . Ale pewnie życie zweryfikuje moje nadzieje :( . Na dzień dzisiejszy auto kosztowało mnie ok 18,5 Kzł więc - jeżeli chodzi o koszty - wcale nie tak mało.
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Cze 29, 2011 14:03   

SlawekG napisał/a:
Na dzień dzisiejszy auto kosztowało mnie ok 18,5 Kzł więc - jeżeli chodzi o koszty - wcale nie tak mało.

przestań ja za swój zapłaciłem 3 lata temu 21,5k pln i dołożyłem 2k i nie jęczę. Ale mój jest za to jednym z najmniej palących PB KV6 na forum :twisted:
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
SlawekG 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 51
Skąd: Budzyń



Wysłany: Sro Cze 29, 2011 14:25   

Nie jęczę :evil: tylko podaję faktyczne koszty na jakie musi być przygotowany każdy chcący kupić używane auto. Szukanie auta 10-cio letniego które przejechało 200 tys i przejedzie następne 100 tys km bez awarii i wkładu finansowego można włożyć między bajki. A naiwnym życzyć powodzenia.
_________________
R75 2.0 KV 1999r automat gaz
Mitsubishi Eclipse 2.0 1992r - było
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Cze 29, 2011 14:55   

SlawekG napisał/a:
Nie jęczę tylko podaję faktyczne koszty

nie mówiłem ze Ty jęczysz, tylko że ja nie jęczę
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 30, 2011 10:40   

moto-museum.com napisał/a:
Mam jeszcze ogromną prośbę. Czy ktoś z Warszawy posiadający takie auto poświęciłby chwilę czasu na demonstrację i pogadankę ? Byłoby to niezmiernie cenne i zwiększyło moje rozeznanie w temacie. Z góry dziękuję


Przyjedź w niedzielę na cotygodniowego spota. Więcej szczegółów TUTAJ . Nie kojarzę by ktoś z obecnie przyjeżdżających miał kombiaka, ale "zwykłe" R75 i MG ZT będą pewnie do obejrzenia.
 
 
 
moto-museum.com 




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 22
Skąd: k/Piaseczna

Rover 75

Wysłany: Pon Lip 04, 2011 09:21   

Dzięki za info o spotach. Spróbuję wpaść, choć najbliższe weekendy jestem w rozjazdach - będę monitował stosowne wątki na forum.
Kombiaka spróbuje obadać w jakimś komisie - jednego już nawet oglądałem na Skrze, ale sprzedawca był tak samo odstraszający jak auto toteż oględziny były pobieżne.

Wstępnie umawiam się też z jednym z forumowiczów na oględziny ZT-T, z tym że trochę boję się sportowego charakteru tego auta i wszystkich konsekwencji z tym związanych. Tym niemniej auto bardzo ciekawe.
W każdym razie dzięki za wszystkie odpowiedzi - o temacie myślę, zbieram informacje :)

W czasie wakacji jeśli będę w 3M, chciałbym obejrzeć takie auto:
http://otomoto.pl/rover-7...-C19153427.html
Może ktoś je już oglądał i może coś więcej powiedzieć - opis jest typowo komisowo/handlarski więc spodziewać się można wszystkiego...
Pozdr,Seba
 
 
mike-l 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 361
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Pon Lip 04, 2011 09:33   

Czy dobrze widzę...chyba zderzaki i progi w innym odcieniu niż buda?
Hehe w danych auta podali 123 tyś km a w opisie 115 tyś km przebiegu! Oczywiście podgrzewanych foteli nie ma (bo to welur oraz brak przycisków), kierownica na pewno nie wielofunkcyjna (tylko radio), manualna klima :/
 
 
moto-museum.com 




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 22
Skąd: k/Piaseczna

Rover 75

Wysłany: Pon Lip 04, 2011 09:42   

Ciężko wykryć na zdjęciach ewentualne babole lakiernicze, jeśli nie jest to coś ewidentnego - jak krzywe krawędzie, spasowanie lub lakier w znacząco różniącym się odcieniu.
W tym przypadku pewności nie ma, dopóki się nie sprawdzi na żywo.
Co do różnic w opisie - standard jeśli chodzi o handlarzy i komisy. Mam nadzieje że chociaż zdjęcia są tego konkretnego auta, co też nie jest wcale takie oczywiste :shock:
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Lip 07, 2011 12:55   

Markzo napisał/a:
Ktoś hamował ZT190 i nie miał tych 190KM, roznice z tego co sie orientowałem wynikaja z programu i elementów wydechu, choc tego nie jestem do konca pewien, poniewaz np kolektory wydechowe wygladaja na takie same.

Różnica jest w układzie dolotu i w wałku ssącym. Było o tym na forum kiedyś. ;)

Markzo napisał/a:
przez ostatnie pare dni mialem 75 na wyłączonść i zrobiłęm blisko 1000km, spalanie lpg przy jezdzie normalnej, czasem kick-down do konca wyszlo 13l lpg. Klima prawie caly czas wlaczona. Jesli kupisz manuala powinienes spalić z 1-2l mniej, nie oszukujmy się,

Nadzwyczajnie niskie spalanie gazu. :ok:
U mnie po mieście 14 litrów benzyny z hakiem, a najmniejsze zanotowane spalanie (trasa) to 10,1 litra ;)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 07, 2011 15:25   

piter34 napisał/a:
Różnica jest w układzie dolotu i w wałku ssącym. Było o tym na forum kiedyś.

Możesz coś wiecej powiedziec? nigdy nie udało mi sie dotrzec do informacji nt. innego wałka i dolotu, co konkretnie jest innego w dolocie? w samym kolektorze czy moze rurach?

piter34 napisał/a:
Nadzwyczajnie niskie spalanie gazu.
U mnie po mieście 14 litrów benzyny z hakiem, a najmniejsze zanotowane spalanie (trasa) to 10,1 litra


on caly czas tak pali, poza 14 przy ciezszej niz moja nodze taty raczej nie wychodzi ;) no chyba, ze 4 osob na pokladzie, gaz do dechy i jazda na maxa po dosc kretej drodze ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Lip 08, 2011 07:51   

Markzo napisał/a:
on caly czas tak pali

Wilka z lasu nie chcę wywoływał, ale przy dobrze wyregulowanej instalacji gazowej zużycie gazu powinno być o 20-30% wyższe niż zużycie benzyny w analogicznych warunkach.
Jeśli R75 2.5 pali nie więcej niż 14 litrów gazu (czyli ok. 11,5 litra benzyny), to jego kierownik musi mieć naprawdę lekką nogę ;)

Markzo napisał/a:
Możesz coś wiecej powiedziec? nigdy nie udało mi sie dotrzec do informacji nt. innego wałka i dolotu, co konkretnie jest innego w dolocie? w samym kolektorze czy moze rurach?

Wałek ma inne krzywki, czyli inne fazy otwarcia zaworów, a dolot jest pewnie "odpowiednio" zmodyfikowany. Szczegółów nie znam, ale pamiętam, że źródłem tych informacji jest angielskie forum MG.
U mnie jest 190 KM, więc kombinować nie muszę ;)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lip 08, 2011 10:09   

piter34 napisał/a:
Wilka z lasu nie chcę wywoływał, ale przy dobrze wyregulowanej instalacji gazowej zużycie gazu powinno być o 20-30% wyższe niż zużycie benzyny w analogicznych warunkach.
Jeśli R75 2.5 pali nie więcej niż 14 litrów gazu (czyli ok. 11,5 litra benzyny), to jego kierownik musi mieć naprawdę lekką nogę

albo sprawny VIS i skrzynie ;)

piter34 napisał/a:
Wałek ma inne krzywki, czyli inne fazy otwarcia zaworów, a dolot jest pewnie "odpowiednio" zmodyfikowany. Szczegółów nie znam, ale pamiętam, że źródłem tych informacji jest angielskie forum MG.
U mnie jest 190 KM, więc kombinować nie muszę


to z wałkami to pewna inforamcja? to czemu w UK nikt nie wsadza wałków z ZT do ZS? tylko zamienniki np: piper'a? moze podzielisz sie gdzie sie do takich informacji dokopałeś ;) a co znaczy "odpowiednio" zmodyfikowany? kolektor ssący jest inny? dolot w tych autach jest mega krótki, na fotkach wszystko wyglada tak samo jak w 75, zmienili doprowadzenie powietrza do filtra? sam filtr jest inny?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ROVER - PORADY DOTYCZĄCE KUPNA
Zdjęcia nagich kobiet !!! + na co zwracać uwagę, kupując ROVERka ;-)
piter34 Chcę kupić ROVERka 6 Wto Maj 15, 2012 14:18
szoso
Brak nowych postów Rover 75 - kilka pytań
jeva Chcę kupić ROVERka 9 Pon Cze 15, 2015 14:44
sknerko
Brak nowych postów Rover 45 - kilka pytań
xsannti Chcę kupić ROVERka 13 Czw Kwi 21, 2016 15:00
sknerko
Brak nowych postów Rover 25 - kilka ogólnych pytań
geckon Chcę kupić ROVERka 15 Pon Lut 28, 2011 17:17
geckon
Brak nowych postów [Rover 200] Pomoc i kilka pytań
Krrabon Chcę kupić ROVERka 3 Czw Cze 02, 2016 11:24
Krrabon



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink