Wysłany: Nie Lip 08, 2012 21:11 [220 Sd '97] - gasnie chwile po odpaleniu
Typ: SD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
sprawa wyglada tak.....
odpalam silnik .....poklekoce sobie z parenascie sekund i gasnie . tak jakby paliwa nie dostawal .....
a zaczelo sie to od momentu kiedy to jechalem sobie A1 cos kolo 140km/h i w pewnym momencie zgasl mi silnik ...automatycznie noga z gazu no i silnik zalaczyl sie w biegu ......jade nastepne kilometry i problem zaczal pojawic sie coraz czesciej az z predkosci 140km/h zmuszony bylem zejsc di kolo 70-80km/h ....wowczas silnik zaczal pracowac bez przerw....zjecha;em z A1 dojechalem do domu, a nastepnego dnia objawy przy uruchomieniu silnika tak jak pisalem powyzej, odpalam go a on kilka-kilkanascie sekund i gasnie i tak non-stop
i jeszcze jedno sposptrzezenie ,nie wiem czy to moze miec cos wspolnego z powyzszym, ale zauwazylem ze blokada immobilizera mi nie zaskakuje, a powinna
gdy zapale silnik i go zgasze z kluczyk bez wyjecia klucza ze stacyjki powinien zaskoczyc immobilaizer przy probuie ponownego odpalenia
teraz tak nie jest
wkladam klucz odpalam silnik, gasze go (gasnie sam), ponowna proba odpalenia silnika i rozrusznik kreci a powinno mi pikac PIK...PIK...PIK i czerwona dioda nie swieci
moze immob. sie rozkodowali blokuje mi elektrozawor..??
- filtr paliwa wymieniony
- gruszka sprawna
- przewody paliwowe OK
- paliwo w baku JEST
podejrzewam pompe a blizej elektrozawor pompy paliwa - czy dobrze cyrkluje ..??
jak poradzic sobie z tym problemem ..???
? jak ponownie zakodowam immob..
ale jak sobie teraz poradzic z tym problemem..??? czy to tylko problem ponownego zakodowania immob.... a jak tak ja to zrobic..???
w faq technicznym czytam o awaryjny kluczowy kodzie dostępu - niestety nie mam czegos takiego
jak dobrze pamietam kidys ktos mi pisal jak ponownie za pomoca pilota zakodowac poprawnie immob. kojarzy ktos jak to zrobic ..??
U mnie, żeby zadziałał immo to po wyłączeniu silnika trzeba odczekać ok 20 (jak nie więcej) sekund do zapalenia czerwonej diody. Może Ci pada zawór odcięcia paliwa w pompie lub kabelki sie poluzowały bądź przetarły.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum