Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 2.0 iDT '03] twardo pracuje
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR 2.0 iDT '03] twardo pracuje
Autor Wiadomość
kepor 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 99
Skąd: Wieliczka

MG ZR

Wysłany: Pon Lip 09, 2012 17:44   [MG ZR 2.0 iDT '03] twardo pracuje
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

Witam, od wczoraj silnik zaczął mi strasznie twardo i głośno pracować. W zeszłym roku miałem regenerowaną pompę wtryskową i później wszystko było w porządku. Oleje i filtry wymieniane na bieżąco (2 tyś od wymiany). W raz z tym problemem stracił jakby trochę mocy, jakby ze 20km. Czasami zdarzy mu się, że powraca jakby do normalnego trybu pracy ale to dosłownie na chwilkę. Przed momentem dosłownie zapaliłem go i przez 10sek pracował normalnie i po tym czasie znowu to samo, jakbym jechał dostawczym Ducato. Macie jakieś pomysły?

W zeszłym tyg napełniałem klimę ale to raczej nie ma z tym nic wspólnego
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lip 09, 2012 17:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Lip 09, 2012 18:43   

Raczej to wina pompy ,bedzie do poprawki bądz któregoś w niej czujnika.
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
kepor 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 99
Skąd: Wieliczka

MG ZR

Wysłany: Wto Lip 10, 2012 09:01   

A np zawór EGR, żadnych innych pomysłów?
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Lip 10, 2012 09:29   

kepor, jak ja miałem padnięty EGR to check świecił :ok:
 
 
 
kepor 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 99
Skąd: Wieliczka

MG ZR

Wysłany: Wto Lip 10, 2012 10:30   

Mi się check świeci od momentu padnięcia pompy a zakład nie był wstanie mi go później skasować tłumacząc się, że nie mają programu itp., więc teoretycznie nie wiem czy coś padło czy nie bo świeci mi się od pół roku. Pytanie tylko czy egr mógłby coś takiego wywoływać?
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Wto Lip 10, 2012 11:01   

kepor, A kąt wtrysku masz dobrze ustawiony ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Lip 10, 2012 11:11   

kepor, jak miałem padnięty EGR to syf był - no power, poszukaj zakładu co ma kts boscha od kąta wtrysku zdaje się że błedy też Ci ogarną - a przy okazji sprawdzisz tą sugestię tronsek'a,
 
 
 
kepor 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 99
Skąd: Wieliczka

MG ZR

Wysłany: Wto Lip 10, 2012 11:16   

tronsek napisał/a:
kepor, A kąt wtrysku masz dobrze ustawiony ??


Nie wiem czy dobrze ale sam by się przestawił tak bez niczego?
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Lip 10, 2012 11:21   

kepor, pompe wkładali - mogli przestawić, przede wszystkim dążył bym do tego żeby checka sprawdzić co się za nim kryje :ok:
 
 
 
kepor 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 99
Skąd: Wieliczka

MG ZR

Wysłany: Wto Lip 10, 2012 11:24   

bociannielot napisał/a:
kepor, pompe wkładali - mogli przestawić, przede wszystkim dążył bym do tego żeby checka sprawdzić co się za nim kryje :ok:


No może i tak ale pompę miałem robioną w wrześniu zeszłego roku i do teraz zrobiłem prawie 10tyś km i problemów nie było. Trochę to dziwne ale chyba bez podłączenia do kompa to jednak się nie obejdzie.

EGR wyczyszczony, kąt wtrysku zmieniany i niestety żadnego rezultatu :cry:
 
 
Chris83 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 262
Skąd: Grudziądz

Rover 25

Wysłany: Sob Lip 14, 2012 21:20   

Może pasek przeskoczył o ząbek?
U mnie była pompa - zaworek wyprzedzenia kąta czy jakoś tak. Ale nie wracał do normy tylko przez cały czas był traktor.
_________________
Pozdrawiam!
 
 
Steff 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 272
Skąd: Sosnowiec



Wysłany: Pon Lip 16, 2012 20:09   

Mnie też padła pompa. Dokładnie kąt wyprzedzenia wtrysku. Wtedy to był traktor :neutral: Zanim zostało to zdiagnozowane dolewałem MOXOLU do paliwa i się kulał normalnie. Po naprawie już zaczął pracować jakoś inaczej, jakby głośniej. Na mocy też stracił. Na maxie straciłem jakieś 20 km/h. Jak przy ok 2000 obr. depnę, to owszem idzie ale za mną jest "czarno" :cry: Zauważyłem też, że pogoda też ma wpływ na pracę silnika, tak jakby cisnienie atmosferyczne.
Będę stawiać na kąt wtrysku, też go muszę chyba sprawdzić.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kepor 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 99
Skąd: Wieliczka

MG ZR

Wysłany: Pią Lip 20, 2012 13:36   

Chris83 napisał/a:
Może pasek przeskoczył o ząbek?
U mnie była pompa - zaworek wyprzedzenia kąta czy jakoś tak. Ale nie wracał do normy tylko przez cały czas był traktor.


no ale czy gdyby pasek przeskoczył to zdarzały by mu się powroty do normalnej pracy? Wydaje się, że nie.

Teraz to już nawet na moment nie wraca do normy, chodzi jak traktor cały czas. Udało mi się go podłączyć do kompa i wyświetliło błąd "P1222" oraz opis dotyczący zmiennych faz rozrządu czy coś takiego ale gdzie tu zmienne fazy rozrządu?. Nie wiem już co jest, po prostu głupieje. Nie wiem czy walić to tych gości od pomp i spalić im ten zakład :razz: za spartaczoną robotę.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Lip 20, 2012 13:40   

http://forum.roverki.pl/viewtopic.php?t=66840 tam Ci remi powie co to było :ok:
 
 
 
kepor 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 99
Skąd: Wieliczka

MG ZR

Wysłany: Sro Lip 25, 2012 22:32   

Wygląda na to, że to faktycznie będzie wina tego zaworu. Powiedzcie mi tylko skąd takowy skombinować bo używki nie widzę a z nowym też średnio. Druga sprawa to czy wystarczy go tylko przełożyć i odpalić czy jeszcze jakieś kombinacje trzeba wykonywać typu: podłączanie do kompa, itp.?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [214 1.4 16V 98r]Silnik nie równo pracuje
Silnik nie równo pracuje
harry791 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pon Wrz 29, 2008 14:04
piter34
Brak nowych postów [216 iS 16V] nierówno pracuje i szarpie
salam Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 22 Sro Wrz 01, 2010 08:48
danlipman
Brak nowych postów [R200 1.4Si 97r] Nierówno pracuje
Mex Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sob Sie 25, 2007 08:45
sTERYD
Brak nowych postów [R25] jak zimny nie równo pracuje?
bogdan75 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Nie Cze 10, 2012 09:19
leszczu
Brak nowych postów [R25] 2,0 iDT silnik pracuje nierówno po rozruchu
maciek73 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Wto Maj 10, 2011 14:28
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink