4 są:) poduszki jeśli olejowa to wymień na nową bądź od Freelandera
dziękować za uświadomienie, kłaniać się nisko te poduchy z prawej, na łapie i grucha wydają się ok, w weekend jadę na podnośnik i zobaczę dokładnie ,,ósemkę'' i tą http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-KKU106483 ps.jak wymienię, to tylko na nowe, oryginały, power flex, albo lemforder(o ile oni to robią). Pozdr!
jarqo1981, gruszka ma to do siebie że pęka na samej górze i czasem ciężko zobaczyć że jest uszkodzona u mnie np tak było więc sprawdź ją jeszcze raz bo to ona głownie jest winowajcą
...co ma stabilizator do szarpania podczas ruszania? On ma inne zadanie, w Pl mam w124 z 1987r, stabilizator jest już taki wyrobiony w miejscach gdzie są gumy, że nowe nic nie dają, muszę go wymienić, objawy? Auto przechyla się na boki jak łódz a nie szarpie podczas ruszania...fakt, tam jest na tył napęd, ale zaryzykuję i kupie ,,ósemke' 'power flex http://www.powerflex.co.uk/products/75-2670/1.html do roverka, może nie widać na oko, że jest wyrobiona? Jak to nie pomoże to nie wiem...
...tylko i wyłącznie jak jest zimny, jak to diesel, jak ciepły to super...
Jak rano odpalam auto gdzie jest powiedzmy 10-15 stopni to czuję dość mocno drżenie budy i kierownicy. Potem też drży ale nie aż tak. Aż się boję jak będzie zima co to będzie się działo. Ja pierdziu z tymi poduszkami. Na wkładzie tadgumu tak nie drżało jak na nowej z TomaTeam. Ale za to pierdział wkład ze hej.
przysłali mi z TEDGUMA duży wkład łapy tylny, tylko, że zamówiłem od Land Rovera Freelandera aby pasowała do benzyny a oni mi wysłali z Rovera 75 diesel. Pytanie, będzie ten wkład pasować czy odsyłać
ten wkład ma takie same wymiary jak w benzynie, także pasuje diesel i benzyna tylko może być różnica w twardości gumy - tak wyczytałem wczoraj wieczorem na forum
[ Dodano: Sro Lip 04, 2012 15:15 ]
a napiszecie jak wymieniacie te duże wkłady, bo chcę się za to zabrać a nie bardzo wiem czy da się to jakimś domowym sposobem zrobić
dzięki, czyli tak jak wymieniałem mały wkład, tylko, że u wujka na prasce domowej roboty.
[ Dodano: Pon Lip 16, 2012 16:41 ]
w tą sobotę wymieniłem duży wkład poduszki silnika z TedGuma i nie mam żadnych stuków, szarpań ani innych przykrości a mały wkład zaadaptowany z Lublina wygląda po roku użytkowania jakby był wczoraj założony
Jeszcze nie właziłem pod swojego Roverka, ale na 99% padła mi dolna poduszka. Górne wyglądają ładnie, a wibracje na postoju i podczas jazdy są coraz gorsze. Znalazłem polecany przez was wkład w sklepie TEDGUM, ale jest jeszcze POWERFLEX:
http://www.inter-rally.pl...ver_75-490.html
Czy ktoś kupił i jeździ na tych gumach? Cenowo wychodzi to między gumowym wkładem (w dodatku tylko dużym) a kompletnym oryginałem MG ROVER...
Nie tylko
Sam ostatnio wymieniłem tylne tuleje wahaczy przednich na Powerflexa (wkłady).
Cena przystępna, raz na długi czas Całe gumy urywały mi się średnio co rok
Auto prowadzi się teraz jak po sznurku, koło nawet nie drgnie Na normalnych gumach nie był cudowny w prowadzeniu. Szkoda że nie ma powerflexów do tylnego zawieszenia
Dolną poduszkę silnika też mam z wkładami powerflexa. Wszystko gra i buczy jak trzeba
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum