A ten quattro to jest stały napęd na 4 czy dołączany w razie potrzeby, gdy przód sie uślizguje
Akurat w A3 i S3 jest na haldexie czyli załącza się tylko gdy jest potrzeba.
Co do sensownego auta to za 20K z hakiem można przytargać do kraju ładne S3, a 225KM w serii + quattro już powinno dawać więcej frajdy niż ZR w klekocie dodatkowo samym programem jest do ugrania 260KM. No ale niestety pozostając przy marce to raczej nic sensownego nie ma wiec jak ktoś sie uparł to pozostaje rzeźbić w tym co R oferował
Wertując temat "kupie audi S/RS" na racingforum dochodze do wniosku, ze mocno rozmijasz się z prawdą, ładna esa to od 30k w gore... Wklejają tam ludzie opisy tego co oglądali to po ok 20k są sztrucle i ulepy...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Jak kupisz w kraju przytargane przez handlarza od turka to tak. Jak sobie poszukasz sam to znajdziesz. Po za tym jakie turbo łatwo i tanio można kupić? Chyba turbo diesla Z T serią jeszcze gorzej niż z audi bo po pierwsze starsza jednostka po drugie mniej popularna więc więcej padak niż dobrze utrzymanych. Może się komuś nie podobać audi ale co by na nie nie mówić to bije ZR na głowę
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Wszyscy fajnie piszą o mocy i turbo benzynkach nikt nie pamięta że firq dużo jeździ i myślę że takie a3 w klekocie przy jakimś dobrze zrobionym tuningu było by idealnym kompromisem pomiędzy spalaniem a osiągami
Co prawda nie wiem jak wyglada gaz w Sce ale widzałem ostatnio na fotach z jakiś targów był GT-R z LPG wiec podejżewam, że w wiekszosci przypadków problemy z podtlenkiem LPG to "fachowcy" montujący instalacje których ostatnimi czasy wyrosło jak grzyów po deszczu.
P.S Mam jeszcze jedną propozyce Volvo C70 z silnikiem T5
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Ostatnio zmieniony przez Pływak Czw Wrz 27, 2012 14:50, w całości zmieniany 1 raz
Nie porównuje 2.0T do S3 bo to nie ma sensu, zawsze kupno gotowego, fabrycznie podrasowanego auta to łatwiejsza opcja, chodzi mi tylko o koszt zakupu i pozniejszego utrzymania lub doprowadzenia do stanu uzywalnosci. Sam decydując sie na swap kalkulowalem i S3 i S4, Subaru, Eclipsa i lancera. 30k pln to takie minimum wg mnie...
Ponawiam pytanie, ważył ktoś ZR?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Co prawda nie wiem jak wyglada gaz w Sce ale widzałem ostatnio na fotach z jakiś targów był GT-R z LPG wiec podejżewam, że w wiekszosci przypadków problemy z podtlenkiem LPG to "fachowcy" montujący instalacje których ostatnimi czasy wyrosło jak grzyów po deszczu.
w volvo s/v40 był silnik t4 np - nie da się go zagazować żeby nie mieć problemów . Po prostu się nie da .
Tak czy tak są wydatki kupi ZS z klekotem i będzie w nim rzeźbił, a ostatecznie przyrost mocy i masy się zrównają i różnicy w osiągach nie będzie. To już lepiej dołożyć trochę kupić coś co po pierwsze ma więcej mocy na starcie i po drugie ma jako taki potencjał na dalsze mody. Jak narazie krytykujesz propozycje innych a sam nic ciekawego nie zaproponowałes
bociannielot, T4 nie wiem T5 w volvo to co drugie widzałem na LPG
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Tak czy tak są wydatki kupi ZS z klekotem i będzie w nim rzeźbił, a ostatecznie przyrost mocy i masy się zrównają i różnicy w osiągach nie będzie. To już lepiej dołożyć trochę kupić coś co po pierwsze ma więcej mocy na starcie i po drugie ma jako taki potencjał.
Wiesz, zależy ile Firq ma do wydania, bo zakuop ZS to jakies 15-18k, zostaje na te mody spoooro kasy, dlatego on sam musi zdecydowac. Jesli by mnie bylo stac to kupiłbym Evo albo Sti, ale nie tyle stac na zakup co utrzymanie, bo patrzac po znajimych to dopiero sa koszta
[ Dodano: Czw Wrz 27, 2012 16:02 ]
Pływak napisał/a:
Jak narazie krytykujesz propozycje innych a sam nic ciekawego nie zaproponowałes
jesli to do mnie, to propozycje sa w moim 1wszym poscie
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pływak, t5 z gazem - ok, t4 - nie ma szans na bez problemową eksploatację co do rzeźby zgadzam się - dlatego bym wolał quattro w haldexie niż fwd - w zakręt i tak dobrze wejdzie a do tuningu jest porządne zaplecze pod VW i audi nawet kapcie można większe i szersze założyć dla lepszej trakcji niż w r/mg
jesli to do mnie, to propozycje sa w moim 1wszym poscie
Jedyna propozycja jaką tam widze to wsadzenie T serii do ZR i ciekawa to ona średnio jest bo po pierwsze sam wiesz ile to kosztuje i jak trudno znaleźć dobrą jednostke. Ty miałeś szczęście bo trafił sie klient na KV wiec koszta poleciały w dół. Teraz sobie do ZR dolicz koszty swapu na czysto problemy ze znalezieniem silnika i jednak te trudności przy szukaniu Audi w porównaniu do swapu nie są aż takie złe Już nie wspomne ze Ska na starcie ma lepszy naped, lepsze heble i wyzszy komfort
bociannielot napisał/a:
Pływak, t5 z gazem - ok, t4 - nie ma szans na bez problemową eksploatację co do rzeźby zgadzam się - dlatego bym wolał quattro w haldexie niż fwd - w zakręt i tak dobrze wejdzie a do tuningu jest porządne zaplecze pod VW i audi nawet kapcie można większe i szersze założyć dla lepszej trakcji niż w r/mg
Dlatego pisałem o T5 sam sie za taką rozglądalem ale tradycyjnie cięzko o dobre sztuki, a ja już byłem bez auta wiec nie miałem pół roku an rozgladanie się i wybrzydzanie Co do reszty to się zgadza dizajnem VAG nie powala ale zaplecze mechaniczne jest spore
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Jedyna propozycja jaką tam widze to wsadzenie T serii do ZR i ciekawa to ona średnio jest bo po pierwsze sam wiesz ile to kosztuje i jak trudno znaleźć dobrą jednostke. Ty miałeś szczęście bo trafił sie klient na KV wiec koszta poleciały w dół. Teraz sobie do ZR dolicz koszty swapu na czysto problemy ze znalezieniem silnika i jednak te trudności przy szukaniu Audi w porównaniu do swapu nie są aż takie złe Już nie wspomne ze Ska na starcie ma lepszy naped, lepsze heble i wyzszy komfort
Pisałem wyżej, że kupno takiego auta jak S3 jest na bank łatwiejsze cięzko się z tym nie zgodzić Zrobienie 2.0T w ZR mysle ze w graniach 5-6k by się zamknęło, z tym, że w ZR jest dużo prościej bo wkładasz graty od coupe turbo które pasują p&p, z elektroniką rzeżba jest minimalna - tylko że w jego przypadku trzeba by zmienic zasilanie z ON na PB. Ciekawi mnie co Firq wymysli
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Czyli biorąc pod uwagę kwotę na jaka ceni sobie friq ZR'a robi się 20K zł i zapomniałem zapytać jeszcze jak twoim zdaniem się będzie taki ZR z 200KM na pokładzie prowadził? Już nie wspomnę o chęci późniejszych modów bo wtedy pewnie tylko na 1/4 mili
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
i sprzeda rzeczy po swapie i pewnie spora część się mu zwróci - patrz na przykład Kozika i VVC.
A jak ma sie prowadzić? bo nie bardzo kumam, skoro T wazy praktycznie tyle samo co L (patrząc po wagach np 620Ti vs 620Sdi to nawet mniej)? a ma szpere i lepszy przebieg moc/moment?
Nikogo na siłe nie bede przekonywal, bo to nie zabawa na 1 popłudnie ale nie popadajmy w skrajność...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
A jak ma sie prowadzić? bo nie bardzo kumam, skoro T wazy praktycznie tyle samo co L (patrząc po wagach np 620Ti vs 620Sdi to nawet mniej)? a ma szpere i lepszy przebieg moc/moment?
To trzeba poczytać forum i opinie osób, które trochę polatały ZRem po torze. Lekka dupa belka na tyle i tu w dodatku ponad 200KM myslę, ze na tyle rozgarnięty w dziedzinie motoryzacji jesteś, ze powinieneś skumać, ze fajnie to to się prowadzić nie będzie. Coupe i ZS mają całkiem inne zawieszenie na tyle i inny rozkład masy szczególnie ZS.
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Wiem jak jeździ ZR bo jeździłem 160tką i dieslem. To ma być auto do latania po torze? chyba raczej do codziennej jazdy. Dlatego powtarzam, nie popadajmy w skrajność.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Do codziennej jazdy to spokojnie wystarczy ZR w dieslu widać friq szuka czegoś co można bardziej pomodzić niż jego obecne auto, a skrajność to jest właśnie wywalenie worka kasy na swap i na końcu stwierdzenie, ze to jednak nie o to chodziło
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum