Forum Klubu ROVERki.pl :: [416]Wymiana paska alternatora
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[416]Wymiana paska alternatora
Autor Wiadomość
kezmanq 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 459
Skąd: Wrocław/Wieluń



Wysłany: Sob Wrz 29, 2012 21:22   

jeśli mnie pytasz to nie mam zielonego pojęcia jak to stwierdzić :razz:
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Wrz 29, 2012 21:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Sob Wrz 29, 2012 21:33   

Jeśli czynnik chłodzący rozprowadzany jest po układzie aluminiowymi rurkami, to masz fabryczną. Jeśli są one gumowe, to masz Diavię.
 
 
 
kezmanq 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 459
Skąd: Wrocław/Wieluń



Wysłany: Sob Wrz 29, 2012 22:05   

są alu :wink:
 
 
 
Tomahawk 




Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 47
Skąd: Ostrołęka



Wysłany: Nie Wrz 30, 2012 22:22   

U mnie też alu...
W ogóle to już myślałem żeby pominąć sprężarkę klimy (chyba mi się zatarła, bo koło stoi) i założyć krótszy pasek od wersji bez klimy, żeby nie inwestować w leciwe auto 1/3 jego wartości,

ale jak się przyjrzałem to chyba się nie da, bo pasek od koła na wale idąc w kier Altka trafia na "ten płaskownik" (przy pominięciu sprężarki)

ktoś może próbował zrobić taką przeróbkę????

Czy konieczna jednak będzie inwestycja w klimatyzację???
_________________
Najdalej dojechałem swym Roverkiem do ... Я л т а
 
 
Wikinger 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 25
Skąd: Ostrów Mazowiecka

Rover 400

Wysłany: Pon Paź 01, 2012 11:21   

Witajcie.
U mnie ( 416 si 1997, skrzynia manual, bez klimy ) podobnie jak napisał kolega 'kezmanq' wymiana paska alternatora wymaga zdjęcia paska napędzającego pompę wspomagania a potem z jednej strony odkręcenia a z drugiej poluzowania śrub z wspornika/poduchy silnika. Dodam oczywiście, że nie chodzi o żadną z trzech głównych poduch, na których wisi silnik tylko o małą poduszkę dodatkową (u mnie są takie dwie po bokach przed tymi dużymi i trochę niżej od nich ). Mechanik stwierdził, że mocowania tych wsporników często się zrywają, a że nie warto tego wymieniać to często po prostu tego nie zakłada spowrotem, bo nie jest takie ważne. Może po prostu u niektórych z Was też była taka sztuka i wspornik nie wrócił przy okazji wymiany paska na swoje miejsce.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Wymiana paska alternatora
adamszuniewicz Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 21 Pon Sie 18, 2014 19:59
szwagier-zs
Brak nowych postów [rover 414 si 1999r] wymiana paska alternatora
piogrys Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Wto Cze 21, 2011 06:09
Koju
Brak nowych postów [R416Si] Wymiana paska alternatora Roverek bez klimy
mardominik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Lis 23, 2012 00:25
sTERYD
Brak nowych postów [r400] rolka prowadząca do paska alternatora
bart_ez Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Wto Cze 26, 2012 09:08
bart_ez
Brak nowych postów [R416] Rolka Napinacza Paska Klinowego Alternatora
DENIZOTAC Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 27 Pon Wrz 02, 2013 19:50
DENIZOTAC



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink