Wysłany: Pon Paź 01, 2012 06:37 [FREELANDER] CZY BEZ WAŁU WYJE DYFER
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002
WITAM KOLEGÓW! PRZY 80km coś zaczyna z tyłu wyć,ird,wał łożyska kół wykluczone,oleje czyściutkie, wszystko bez wycieków,jak w temacie odpiołem wał i też to samo,przy wię kszej szybkości jakby cichło.PROSZĘ O JAKIŚ KIERUNEK
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 01, 2012 06:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Freel ma to do siebie ze trudno w nim dźwięk zlokalizować. Ja jak szukałem co mi buczy to dopiero jak sam przejechałem sie z tyłu to zlokalizowałem dźwięk wsadzając łeb w kufer . Opony wyjące na tylnej osi to też mrowka dopiero jak jechała z tyłu to zlokalizowała.
Spróbuj położyć siedzenia tylne wtedy łatwiej wysłuchasz tyłu, można też testowo odkręcić klapke rewizyjna od pompy paliwa i tamtędy posłuchać.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
opony też odpadają, na starych wyło i na nowych wyje,to jest przerażliwy gwizd,wsadziłem dwóch niezależnych z dobrym słuchem i twierdzą że jednak tył jakby lekko z prawej strony łba, stary mechanik mi mówił że tyfer się wycisza przy hamowaniu silnikiem-jest to logiczne , ale u mnie nie pomaga,
Jak wyje łożysko to się nie wyciszy, jedynie jak zwolnisz to może ciszej być ale słychać cały czas jak się turla.
W moim dyfrze jak zawyło to jak piszesz był to taki pisk/gwizd cały czas puki się toczył tylko jak powoli to słabo słyszalny i się okazało że łożysko zmielone.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
DZIĘKUJĘ CI SKNERKO, miałbym jeszcze jedno pytanie;po czym poznać że jet to wersja kontynentalna ; coś co zawsze zostaje.MNIE ktoś mówił że nie przerabia się złącza diagnostycznego, zostaje po prawej stronie
Po masie rzeczy idzie poznać przede wszystkim po wmechanizmach wycieraczek lub często po samych ramionach już widac ze angol. Złącze diagnostyczne mam po prawej czyli przed pasażerem w nogach mam kontynentalnego Freelka. Pogadaj z Syntaxem on przekładał to zna dobrze różnice widoczne gołym okiem, o jeszcze przypomniało mi się, że po pompie hamulcowej i przewodach idzie zobaczyć.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
chyba nie wspomniałem ale natym czymś wyjącm zrobiłem ok. 4,5 tys. km.czy nie powinno już wyleżć ?, czy dyfer jest składany na silikon, chodzi mi dekiel,wygląda jak nowy, ma jeszce kawałek metki z kodem
Ja obstawiam opony. sam zmieniałem łożysko tylnej piasty a okazało się niepotrzebnie bo wyły opony.
Masz wszystkie 4 równe? dopiero jak równe założyłem to ucichł
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
u mnie też nie pomagała , dopiero jak wszystkie mam jednakowe jest cicho ale ja mam wał założony.
sprawdź czy nie masz opon wyząbkowanych, moje były delikatnie a wyło jak piła tarczowa
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
to nie koła, założyłem w końcu zimówki i to samo,wał od razu założyłem, przejechałem ze 2km. do sprawdzenia,a ird jak się kończy,?po zamianiekół iprzy małej prędkości tak jakby koło lewarka wyło, myli mnie ten olej; wszędzie czysty,jak zamieniałem koła na podnośniku znowu był osłuchany przy rużnych prędkościach, jakby delikatnie gorsze łożysko prawy-przód, przy rużnych prubach w czasie jazdy wycie się nie zmienia,wychodzi na to że to nie łożyska,ale....,
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum