Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Tarcze wentylowane
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] Tarcze wentylowane

jakie wybrać
Autor Wiadomość
marcinZG 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 320
Skąd: Zielona Góra

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 24, 2011 16:48   

O klockach Mintexa pisze sie wiele dobrego, a czy ktos jest w stanie cos powiedziec o tarczach?
Najlepiej niewentylowanych, u Tomiego widze komplet w bardzo atrakcyjnej cenie...

Doradzcie cos koledzy, bo z litych tarcz nie ma za duzego wyboru, a hamulce mi sie koncza i musze w miare szybko cos nabyc!
Jest Mintex w super cenie, TRW sporo drozsze, jest jeszcze EBC Standard, jeszcze pare zl wiecej.
Na razie jestem sklonny skusic sie na Mintex ze wzgledu na dobra cene i brak jakichs negatywnych opinii.
A tak na marginesie klocki ATE strasznie szybko mi sie skonczyly, zrobilem na nich raptem jakies 15k km... :roll:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Paź 24, 2011 16:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
lukasz17 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 277
Skąd: zamość/lubelskie



Wysłany: Pią Lis 16, 2012 21:53   

http://moto.allegro.pl/br...2769560999.html moze ktos zna te tarcze?? bo zastanawiam sie nad kupnem?
 
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Pią Lis 16, 2012 22:01   

Nie chcę siać propagandy, powiem jedynie co słyszałem od znajomego prowadzącego sklep motoryzacyjny (i jego kolegów po fachu), odkąd Brembo zaczęło produkcję w Polsce - Katowice, to jakoś jest bardzo kiepska. Kompletnie nie adekwatna do ceny i oczekiwań.

Ale może się mylili, może wypowie się ktoś kto użytkuje te tarcze?
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
arczi83 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 310
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Lis 17, 2012 13:53   

lukasz17 napisał/a:
moze ktos zna te tarcze??

Obecnie od prawie 2 lat mam założone je w aucie i mogę powiedzieć tyle, że są na pewno lepsze od zachwalanych przez wielu tarcz firmy speedmax (miałem i pokrzywiły się po miesiącu podczas próby wyhamowania z prędkości 140km/h). Na brembo max przejechałem ok 26tyś km i niedawno założyłem drugi kpl klocków. Za pierwszym razem były klocki ferrodo premier, obecnie brembo, hamują bardzo podobnie.

Każda tarcza (czy klocek) może być i pewnie jest dobra, zależy jak użytkujesz auto i czy chcesz tylko zwalniać czy zatrzymać się kiedy zajdzie taka potrzeba.
 
 
lukasz17 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 277
Skąd: zamość/lubelskie



Wysłany: Nie Lis 18, 2012 13:11   

chodzi mi wlasnie o takie tarcze zeby sie zaraz nie przegrzaly jak bede musial nagle wychamowac ze 180 do 0:P
 
 
 
gammathough 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 170

MG ZS

Wysłany: Pon Lis 26, 2012 00:02   

Pracowałem kilka lat temu w Brembo w Dąbrowie Górniczej na odlewni (wspominam to jako koszmar i obóz pracy) i mogę stwierdzić jedno- idą przede wszystkim na ilość. Jak sprawa się ma na tarczach (czyli obróbce odlewów), nie wiem.
 
 
lukasz17 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 277
Skąd: zamość/lubelskie



Wysłany: Pon Lis 26, 2012 21:33   

tak czytam i chyba wybiore firme ATE... tylko do nich jakies odpoweidnie klocki musze dokupic
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Lis 27, 2012 00:20   

też ATE po prostu :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
michu027 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 125
Skąd: Piotrkowice

Rover 400

Wysłany: Wto Sty 01, 2013 17:55   

Witam, czeka mnie wymiana klocków i tarcz hamulcowych. Jeden z forumowiczów zaproponował mi komplet bosha za 320 lub komplet maxgear za 250 + do tego klocki max gear za 110zł. Komplet tarcz i klocków na wszystkie koła :)
Dodam że mam 4 hamulce tarczowe, abs. Tarcze z przodu wentylowane.
Jakie tarcze i klocki polecacie? W rozsądnym przedziale cenowym :)
Autko to rover 420SD hatchback z 1996r
 
 
lukasz17 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 277
Skąd: zamość/lubelskie



Wysłany: Pią Sty 04, 2013 20:38   

ja kupowalem niedawno tarcze na przod wentylowane i za feroodo z klockami zaplacilem 310zl po znizkach.... bo slyszalem ze na allegro jest duzo podroby i lepiej kupic w sklepie z czesciami i po znajomosciach wyszlo prawie jka na allegro ;) zobaczymy co te tarcze beda warte dopiero z 50km zrobilem..
 
 
 
michu027 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 125
Skąd: Piotrkowice

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 05, 2013 21:35   

Dzieki za info, ja tarcze oddam do tokarza żeby przetoczył bo są nie takie ostatnie. Za to zainwestuje w dobre klocki i płyn.
 
 
MARQS 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 62



Wysłany: Sob Sty 05, 2013 23:17   

Witam, jeżeli mogę doradzić to z pewnością odradzam toczenie tarcz. Pracowałem kiedyś w zakładzie który posiadał super precyzyjny sprzęt do obróbki skrawaniem a pracujący tam fachowcy z wieloletnim doświadczeniem twierdzili że nigdy nie uda się idealnie ustawić tarcz do toczenia co w następstwie powoduje bardzo częste bicia po założeniu na samochód. Nowe tarcze nie są wielkim wydatkiem więc należało by się nad tym zastanowić. Następną radą jaką mogę udzielić to taka aby klocki były tej samej firmy co tarcze, kombinowanie z innymi producentami jest raczej kiepskim pomysłem. Osobiście mam R45 i z tarczami pełnymi, zakupiłem tani zestaw firmy Quinton Hazell i jestem więcej niż zadowolony, przeleciałem ponad 20 000 i nadal mam jakieś 2/3 klocków. Mam nadzieję że moje rady wniosą coś do tematu i będą przydatne. Pozdrawiam MARQS.
_________________
MARQS
 
 
michu027 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 125
Skąd: Piotrkowice

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 06, 2013 00:18   

Wiem że najlepiej nowe tarcze, ale nie mam dochodów, uczę się, 3 kl technikum.
Zresztą nie wiem ile jeszcze będę miał rovera, może pół roku, może rok. Szkoda mi inwestować i zakładać same nowe części, a potem nie wiem co zrobię z autem. Już w golfie tak wszystko powymieniałem i zamieniłem się na rovera. Teraz kumpel się śmieję bo ma wszystko porobione, a ja wkładam kasę w rovera.
Myślę że dam do toczenia, jak będzie bardzo tragicznie to kupię tarcze i tyle. Na gorszych ludzie jeżdżą :) Już czytałem tu temat jak kolega jeździł na tarczach grubości liścia :D
Co do klocków to kupię TRW.
Pozdrawiam i dziękuję za porady :)
 
 
MARQS 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 62



Wysłany: Nie Sty 06, 2013 12:29   

Witam ponownie, jestem w szoku. Piszesz że nie wiesz czy będziesz inwestował w Rover-ka a pomimo tego masz zamiar założyć drogie klocki DZIWNE ? Miałem nadzieję że moje rady troszeczkę pomogą, nawet na kilka miesięcy warto dbać o swoje bezpieczeństwo i to pozostaje BEZSPRZECZNE. Piszesz że nie masz kaski a pomimo tego jak wnioskuję planujesz zmienić autko, miałeś Golfa jak mniemam nie nowego czyli jak wszystkie stare autka w szczególności niemieckie marki są ZAJECHANE na MAXA w przenośni. Rover jest bardzo wdzięczną marką użytkową. Młodzi ludzie nie doceniają tego typu samochodów. Musisz wybrać jak znam gusta młodych ludzi pomiędzy VW, AUDI, w ostateczności jakiś OPEL-ek (poskładane jeden z kilku), czy niezbyt sportowy lecz w miarę solidny Rover-ek. W swoim życiu miałem kilka autek i zawsze kierowałem się rozsądkiem a nie emocjami. Obecny Rover jest strzałem w dziesiątkę. Pozdrawiam MARQS.
_________________
MARQS
 
 
michu027 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 125
Skąd: Piotrkowice

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 06, 2013 19:48   

Z golfem nie miałem żadnych problemów, nic się nie psuło(po kompleksowym przeglądzie i podstawowych naprawach), pozatym ceny częsci do VW Golfa 3 są śmieszne :) ... tankowałem i jeździł na gazie jak i na benzynie, a tu ciągle coś się dzieje, wiadomo jak to ze starym używanym autem, ale zdecydowanie częsciej niż w VW... Pozatym co z tego że kupuję drogie klocki? Chyba lepiej niż tanią, twardą chińszczyznę? Skoro zaoszczędzę na tarczach to mogę więcej wydać na klocki prawda? Jak te tarcze okażą się po toczeniu bardzo bublem to pójdą do kosza, nie chce oszczędzać aż tak bo wiadomo chytry 2 razy traci, ale jeśli mogę troszkę przyoszczędzić, a wymiana nie jest aż taka niezbędna + toczenie mam za darmo to czemu nie spróbować? Zawsze będę miał więcej czasu żeby odłożyć kasę na nowe org tarcze. Jeszcze wracając do tarcz chyba nie widziałeś na jakich ludzie jeżdżą, przy nich moje są jak nówka. Zapraszam do miasta magików Daleszyce w Świetokrzyskim. Chodził żart że tam do garażu wjeżdża golf 2 a wyjeżdża 3. Ostatnio widziałem jak szpece szlifowali szlifierką kątową tarcze hamulcowe od VW passata b5 na handel :)

Nie pisałem że planuję zmienić, powiedziałem że nie wiem ile jeszcze nim pojeżdżę, może być tak że do wakacji coś sobie odłożę, w wakacje dołożę, sprzedam rovera i kupię jakieś auto do którego nie bd musiał dokładać przez 2 lata minimum. Oczywiście sprowadzę z niemiec gdyż mój tata tam pracuje i coś mi znajdzie. Jak nie znajdę nic ciekawego to wymienię w roverze wszystko od podstaw(tulejki, itd wszystkie gumowe elementy, zawieszenie...) i będę jeździć aż się rozsypie.

Co do golfa kupiłem takiego bo na takiego było mnie stać. Nie dostałem jak co niektórzy na prawko i samochód od tatusia czy mamusi(swoją drogą chcieli mi dać ale nie wziąłem bo potem byle co i by mieli pretensje) tylko sam musiałem zapierdzielać całe poprzednie wakacje aby zarobić i go sobie kupić + doprowadzić do stanu bdb.

Koniec OT, Pozdrawiam.
 
 
MARQS 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 62



Wysłany: Nie Sty 06, 2013 20:13   

Witam ponownie, nie rozumie twojego wzburzenia, wyrażałem tylko swoją opinie o motoryzacji. WYBÓR i tak zawsze należy do ciebie. :) Muszę jednak napisać iż nadal upieram się przy wymianie tarcz i klocków jednej firmy (sprawa dotyczy twardości materiałów z jakich są wykonane) Masz twarde tarcze - zdzierasz klocki, masz twarde klocki - odwrotnie, prościej tego nie da się wyjaśnić :) Więc jak wcześniej ty decydujesz bo to ty wydajesz SWOJĄ kaskę :) Sprowadzenie autka z zagranicy samemu MĄDRA DECYZJA tu SZACUN. Reasumując i tak zawsze kupując używane autko ponosimy ryzyko w naszym kraju z pewnością większe. Pozdrawiam i oczywiście polecam markę Rover. MARQS.
_________________
MARQS
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Nie Sty 06, 2013 22:21   

Kup tanie miękkie klocki, mniej będziesz męczył tarcze, klocek bardziej podatny na ścieranie, ale mniej na wycieranie tarcz, nie jest to auto sportowe z 300Km pod maską by była potrzeba 4 tłoczkowych hamulców. Może wytrą się szybciej, ale koszta dużo mniejsze więc jak przejedziesz kilka tys mniej to nie naruszy to portfela, masz gwarancje że nie będą piszczeć.
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
michu027 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 125
Skąd: Piotrkowice

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 09, 2013 19:37   

witam, mam jeszcze pytanie, mianowicie czy tarcze z r600 pasują do r400?? mowa o tylnych.
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 09, 2013 19:59   

michu027 napisał/a:
witam, mam jeszcze pytanie, mianowicie czy tarcze z r600 pasują do r400?? mowa o tylnych.

Nie.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
michu027 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 125
Skąd: Piotrkowice

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 09, 2013 21:24   

ok, dziękuję za szybką odpowiedź.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] tarcze hamulcowe - wentylowane czy niewentylowane ?!
mała historyjka z pytaniem na koniec :)
JeRRy3D Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Pon Sie 17, 2009 15:48
Pemo
Brak nowych postów [R45 1.6] Tarcze wentylowane
lopez86100 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Sie 02, 2010 19:07
lopez86100
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R400] zmiana tarcz pełnych na wentylowane
szoso Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 21 Pią Lis 09, 2012 22:24
Adrian
Brak nowych postów [R400] Tarcze czy bębny - hamulce tył
AndrzejekA8 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Pon Lut 09, 2009 11:59
AndrzejekA8
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R400 2,0Di] czy będą pasować tarcze
gumis23x Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Gru 22, 2012 22:05
szoso



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink