Wysłany: Sob Lis 26, 2011 18:39 [All z PG1] Short Shifter w PG1
Witam,
Jakoś ze jest ten temat jak wykonać shortshifter w skrzyniach PG1 strasznie porozrzucany w rożnych tematach opisze dwie możliwości jak to wykonać:
1.) Za pomocy oryginalnego drążka:
Trzeba po prostu jak pokazane na foto dospawać 2cm kawałek pręta do lewarka
2.) Kupujemy gotowego Shortshiftera do Hondy Civic (~80zl)
Szukamy gdzieś na szrocie elementu Nr 8
I montujemy go u nas. Od Civica shortshifter ma trochę mniejsza kule dlatego trzeba inny element bo reszta jest taka sama
W obydwu patentach trzeba potem jeszcze obciąć ten kawałek przeciwwagi co wchodzi śrubka Nr 22 i nakrętka Nr 23. Bo jak wydłużmy to będzie nam uderzało w tłumik
I to koniec teraz możemy się cieszyć krótsza droga na zmianę biegów
Poniżej instrukcja do montażu tulejek i short od Marka
Kod:
. | |
. | |
. | |
. _| |_
. \ /
. \ /
. \ /
. \_/
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Sro Sty 16, 2013 13:07, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 26, 2011 18:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Markzo, Trochę te nasze inaczej wyglądaj bo maja tylko jeden otwór
Ten 2 dziurkowy Shifter jest dla MK1 i MK2 czyli przed i po lifcie bo tam według Anglików jakoś inny rozstaw jest. Nasz ma dziurę 20mm niżej jak pokazałem na lewarku w 1. poście
Klekotac przestanie alexi, bo robisz całkiem jak by nowe mocowanie Ja się tego doczekać nie moglem bo mnie to klekotanie lewarka juz max denerwuje
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Myslalem to rozwiązać w ten sposob, zbiera się np 5 chetnych to jade do laser-mena żeby to wyciął i do swoich ziomków po tulejki itp. Na laser czekałem teraz chyba 4dni, dziś popytam co koleś o dalszym robieniu tego mysli ;)fajna byla by jakas orientacyjna lista
Główne elementy gotowe, zamieszczam foty otwory gwintowałem sam, bo laser-men tego nie robi, przeleciałem je pierwwszym rozmiarem gwintownika, żeby troche ciasniej sruba wchodziła. Tulejki się robią, będą na dniach (moze nawet jutro). Jak tylko dojdą to składam u siebie i się okaze czy Remix dobrze pomierzył
Zastanawiam się nad zabezpieczeniem antykorozyjnym, w sumie to jest bardzo grube więc nie powinna tego rdza zjesc, z drugiej strony szkoda zostawić na działanie deszczu i śniegu. Malne to chyba na czarno po prostu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum