Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 1.4] Regeneracja zacisków Tył
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 1.4] Regeneracja zacisków Tył
Autor Wiadomość
wlodi893 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 107
Skąd: Łowicz

Rover 200

Wysłany: Pon Lis 26, 2012 10:07   

Tak, układ odpowietrzalem i to już x razy ;/ Żadnego wycieku płynu nie widzę. Jakieś sugestie? A tak nawiasem mówiąc to jest sens zmieniać ten seger w tłoczku? Bo tego akurat nie zrobiłem.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lis 26, 2012 10:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 26, 2012 10:59   

wlodi893 napisał/a:
A tak nawiasem mówiąc to jest sens zmieniać ten seger w tłoczku
jeżeli nie jest pokrzywiony to zakładasz stary, ale jak przy demontażu Ci się skrzywił, to wymień na nowy, bo już nie będzie trzymał tak jak należy i może wyskoczyć z kanałka. Ja u siebie w Coupe właśnie tak miałem i praktycznie jeden zacisk rozbierałem dwa razy.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
wlodi893 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 107
Skąd: Łowicz

Rover 200

Wysłany: Pon Lis 26, 2012 11:15   

Seger niby jest na swoim miejscu, ale jak po raz drugi wyjmowalem tłoczek to właśnie wyskoczyl z jednej strony z rowka. Ale to seger też może mieć taki wpływ na to, ze pedał tak głęboko wpada?
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 26, 2012 11:17   

wlodi893 napisał/a:
seger też może mieć taki wpływ na to, ze pedał tak głęboko wpada?
:nie: Nie, on trzyma tylko mechanizm od ręcznego. Jak Ci spadnie to na tym kole nie będzie hamulca ręcznego.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
wlodi893 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 107
Skąd: Łowicz

Rover 200

Wysłany: Pon Lis 26, 2012 11:24   

Ręcznego i tak nie mam, bo akurat z tej strony mam zerwana linke ;) Także muszę dalej kombinowac... Ale rece powoli opadają, bo niby powinno być dobrze, a niestety nie jest ;/
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 26, 2012 11:36   

A jak było przed regeneracja zacisków ?? Może pompa ma już dość ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
wlodi893 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 107
Skąd: Łowicz

Rover 200

Wysłany: Pon Lis 26, 2012 14:45   

Pompa moim zdaniem jest ok. a ja w sumie nie ruszałem nic, prócz właśnie tej lewej strony, także właściwie tylko z tym mam problem. bo tak jak już wcześniej wspomniałem, kiedy zacisne przewód przy zacisku i wtedy naciskam na hamulec to jest praktycznie tak, jak było zanim zacząłem cokolwiek dlubac... czyli problem tkwi tylko na tym jednym kole ;/

[ Dodano: Pon Lis 26, 2012 14:45 ]
Bo chyba zerwana (w międzyczasie) linka ręcznego (czyli i mechanizm ręcznego w innej pozycji) nie mają nic do tego?
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 26, 2012 18:49   

wlodi893 napisał/a:
zerwana (w międzyczasie) linka ręcznego (czyli i mechanizm ręcznego w innej pozycji) nie mają nic do tego?
Nie ma nic do tego.
A jak "podpompujesz" to pedał twardnieje ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
wlodi893 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 107
Skąd: Łowicz

Rover 200

Wysłany: Pon Lis 26, 2012 18:58   

Jak podpompuje to pedał rzeczywiście jest twardy i tak głęboko nie wpada. Ale jak puszczę hamulec i wcisne go tak "na raz", to wtedy pedał wpada praktycznie bez oporu do końca...
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 26, 2012 19:10   

Zatem obstawiam zapowietrzony układ, a dokładnie ten zacisk.
Odpowietrz porządnie wg schematu PT-LT-PP-LP i zobacz co się będzie działo.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
wlodi893 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 107
Skąd: Łowicz

Rover 200

Wysłany: Sro Lis 28, 2012 22:18   

Sprawa wygląda tak: jeszcze kilkakrotnie odpowietrzony układ, no i jest lepiej. Chociaż moim zdaniem hamulec "bierze" jakby za późno. Jak podczas jazdy "podpompuje" pedał to wtedy jest twardszy i jakos lepiej hamuje (chociaż w tej chwili nawet i bez tego nie jest źle)... Ale przed wymianą tłoczka (razem z gumkami, uszczelkami, etc) hamulec był ostrzejszy, "brał" jakby wcześniej i pedał miał większy opór. Możliwe, że jeszcze się dobrze nie odpowietrzył? Czy gdzieś indziej szukać przyczyny?
 
 
 
hudy23_1985 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 361



Wysłany: Sob Cze 01, 2013 21:00   

Witam
Dziś zabrałem sie naprawę hamulca ręcznego
Od pewnego czasu był coraz słabszy a od tygodnia brak kompletny
Co sie okazało !! !
Kompletnie zatarło sie łożysko igiełkowe
Cena nowego jest trochę duża wiec bede dorabiał tulejkę mosiężną
Mogę zrobić fotorelacje jak to wszystko rozebrać i poskładać do kupy(co łatwe takie nie jest)
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Cze 01, 2013 21:05   

hudy23_1985 napisał/a:
Mogę zrobić fotorelacje jak to wszystko rozebrać i poskładać do kupy(co łatwe takie nie jest)
jeżeli masz taką możliwość, to zrób. Przyda się dla potomnych.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
hudy23_1985 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 361



Wysłany: Pon Cze 03, 2013 21:47   

Ta mam rade jak bede składał to popstrykam fotki
Niestety autko zostało u taty rozebrane
W poniedziałek bedę walczył z tą tulejką

[ Dodano: Pon Cze 03, 2013 21:47 ]
Witam
Udało sie tanim kosztem przywrócić ręczny w jednym kole :mrgreen:
Dziś nie było czasu na pstrykanie zdjęć
W sobote jak bede walczył z drugim kołem to cos zmajstruje
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 14:24
Prescenn
Brak nowych postów [R25 2.0 TDi] Regeneracja zacisków hamulcowych.
Drabik Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Nie Cze 20, 2010 16:36
Drabik
Brak nowych postów [rover 25 2.0 IDT] Regeneracja zaciskow hamulcowych przód
Julek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 48 Sob Maj 04, 2013 15:08
Julek
Brak nowych postów [r200 96] Czyszczenie zaciskow krok po kroku
b0b3k Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Sob Lip 18, 2009 22:07
faecd
Brak nowych postów [R200 SDI]Regeneracja półosi
Michal982 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Czw Mar 06, 2008 13:06
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink