Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Czw Gru 20, 2012 09:54 [R220SDI] HGF w dieslu
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam jako iz spotkał mnie ten zaszczyt w dieslu co zdarza sie naprawde rzadko ,(moje obawy do samych szklanek oraz wałka to pikus w porównaniu z tym)
niestety musze meczyc sie jak w K serii
Pytanko jaka uszczelke proponujecie do diesla ?
U mnie poszła miedzy 3 a 4 garnkiem
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Czw Gru 20, 2012 11:22
Dzieki Szoso bede pentraktował ze sprzedawcami
Co to HGFa to przyznaje sie bez bicia 2 razy został silnik przegrzany .choc było to z poł roku temu,przyczyna był zapchany zbiorniczek wyrownawczy(w przewodzie cos siedziało i raz było dobrze a raz przytykało i blokowało przepływ płynu)
Wiec troszke mu nazbierało sie , przez 7 lat traktowania (a nie wiadomo co było wczesniej)
jak widac slad silikonu(fabrycznie silników nie składali na silikon)
Poczytaj sobie ja montowałem EL-ringa wszystko kuta uszczelkę pod głowice i nowe śruby i git.
Wygląda to raczej na pękniętą uszczelkę. MOze tłoki wypala z braku ECU
[ Dodano: Czw Gru 20, 2012 14:22 ]
Nie jest to typowe HGF jak w K-series bo nie dostaje sie tobie woda do oleju tak za bardzo tylko tloki nie maja kompresji.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Poczytaj sobie ja montowałem EL-ringa wszystko kuta uszczelkę pod głowice i nowe śruby i git.
Wygląda to raczej na pękniętą uszczelkę. MOze tłoki wypala z braku ECU
[ Dodano: Czw Gru 20, 2012 14:22 ]
Nie jest to typowe HGF jak w K-series bo nie dostaje sie tobie woda do oleju tak za bardzo tylko tloki nie maja kompresji.
Remi no zerkam cały czas ,zreszta mówiłem ze przygarnąłbym twojego R tylko ty jak zwykle upierasz sie .
[ Dodano: Pią Gru 21, 2012 16:32 ]
Remigiusz napisał/a:
Wygląda to raczej na pękniętą uszczelkę. MOze tłoki wypala z braku ECU
Raczej to nie ma nic wspolnego,moze w jakims % ale naprawde niewielkim.
Chyba wiem co było przyczyna tego ze tak sie stało.
Głowice odkrecał moj ojciec i mówił ze sruby nie były dokrecone (lekko odkrecały sie )
Druga wazniejsza rzecz to jakość uszczelki w której nie było przepływu cieczy(z jednej strony nie ma powybijanych otworów aby ciecz mogła przepływac ) wiec ograniczony przepływ,z tej własnie strony w bloku zrobiła sie papka i przytykała scianki bloku.
Chyba ze tak musi byc zrobiona ,ale co to miałby na celu
Nie wiem mogę tobie zrobić fote dobrej uszczelki na bloku co ma w garażu jeszcze Głowicy się tak łatwo nie da odkręcić ja odkręcałem pamiętam pneumatem bo nie chciało puścić
Mozę ktoś źle skręcić i robił kiedyś głowice i wydmuchało ja po prostu przez ta moc u ciebie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Sob Gru 22, 2012 08:31
Zastanawiam sie dlaczego z drugiej strony uszczelka nie ma otworów takich jakie sa w
bloku oraz głowicy
(Przez co ograniczona jest jedna strona scianki przepustowość cieczy chłodzacej)
[ Dodano: Sob Gru 22, 2012 08:17 ]
A tak wyglada rozmieszczenie otworów w moim bloku oraz głowicy .
Wiekoszosc uszczelek do tego modelu nie ma z jednej strony otworów na przepływ cieczy .Czyzby zwiazane to było z czyms waznym ? Chyba bede musiał zaryzykowac i powybijac dodatkowe otwory tak jak jest w bloku i głowicy
[ Dodano: Sob Gru 22, 2012 08:31 ]
Chyba zapewnie chodzi tu o ukierunkowanie wymuszonego obiegu przez pompe wody która pcha ciecz przez blok .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum