miałem tak samo w moim zt 1,8t i pomogła wymiana cewek. Można łatwo sprawdzić cewki tylko trzeba podpiąć pod komp. Jeśli występuje wypadanie zapłonu powiedzmy na2 cylindrze (kod 3..coś tam) zamieniamy cewki i jeśli będzie na 4cyl. to znaczy że cewka, no chyba że obie walnięte
kurcze... nie wiem co to jest, wygląda deko podobnie do majonezu zwiastującego miłościwie nam panujący HGF...
Powiem tak, u mnie szarpał przy 3000-4000 na piątce i czwórce... bymieniłem świece, kable i cewki - dodatkowo przewody niskiego ciśnienia na turbinie i zaworze (tym przy filtrze powietrza) i dupa, nic nie pomogło - się okazało ze to była walnięta pompa paliwa co przewidział wcześniej kolega hvil - i chwała mu za to, a sprawę zrobił jak zwykle niezawodny Mariusz (miariusz418) - proponuję wal do niego jak w dym.
pompa paliwa ?
Przeciez jakby byla walnieta to nie odpalisz wogole
Masz na mysli te w zbiorniku z tylu pod kanapa?
Wymienialem sam bo te pacany krzyknely mi tu 6800zl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zalpacilem tylko za diagnostyke i zabralem auto.
Ale czy z jej powodu juz drugi raz explodowal mi dolot ??? Nie sadze
Wczesniej w Polsce cos pieprznelo i poszedl olej na 2 gary
Nie wnikalem....oddalem do serwisu i ......
Wymienili caly wydech(chcialem go wymienic),turbo ,swiece,tylne zawieszenie,hamulce i cos tam jeszcze
Odebralem.........na nastepny dzien pokazal sie blad na kompie P0301
Raz mi zgasl,troche przerywal
W warsztacie powiedzieli ze przygasl bo linka gazu przy przepustnicy juz trzymala sie na nitce i blokowala,wymienili ......."Blad?? ...... e to sonda lambda byla zalana olejem i przepali z czasem "
Tak uslyszalem
Ledwo dojechalem na prom i siedze teraz z reka w nocniku.
POMOCY !
pompa paliwa ?
Przeciez jakby byla walnieta to nie odpalisz wogole
Masz na mysli te w zbiorniku z tylu pod kanapa?
Wymienialem sam bo te pacany krzyknely mi 6800zl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zalpacilem tylko za diagnostyke i zabralem auto.
Ale czy z jej powodu juz drugi raz explodowal mi dolot ??? Nie sadze
Wczesniej cos pieprznelo i poszedl olej na 2 gary
Nie wnikalem....oddalem do serwisu i ......
Wymienili caly wydech(chcialem go wymienic),turbo ,swiece,tylne zawieszenie,hamulce i cos tam jeszcze
Odebralem.........na nastepny dzien pokazal sie blad na kompie P0301
Raz mi zgasl,troche przerywal
W warsztacie powiedzieli ze przygasl bo linka gazu przy przepustnicy juz trzymala sie na nitce i blokowala,wymienili ......."Blad?? ...... e to sonda lambda byla zalana olejem i przepali z czasem "
Tak uslyszalem
Ledwo dojechalem na prom i siedze teraz z reka w nocniku.
POMOCY !
U mnie to była pompa, objaw szarpanie... tak jak pisałem, ale tych przyczyn może być kilka jeśli chodzi o szarpanie... tu trzeba kogoś kto się zna bo tak to wydasz kasy jak lodu a i tak może nie naprawisz, ja przerabiałem temat na angielskim forum i takie były sugestie:
1. kable i cewki,
2. filtr paliwa
3. rozkręcająca się pompa paliwa
4. przewody od turbo
5. zawór niskiego ciśnienia od turbo
6. zakleszczony siłownik wastegate w turbo
i jeszcze coś może tylko już nie pamiętam, okazało się że pompa, Mariusz wpiął się z manometrem i wylazło że daje za mało ciśnienia niż powinna... z tego co pamiętam to powinna dawać 3.5 bara było 2.8
hvil [Usunięty]
Wysłany: Nie Lut 24, 2013 23:31
A z tym rozwalaniem dolotu.... to bardzo dziwne! Majonez jak z mieszaniny oleju z płynem chłodniczym. Nie masz przypadkiem rozwalonych zaworów w głowicy? Na gazie jeździsz?
[ Dodano: Nie Lut 24, 2013 23:31 ]
Mój w tym roku znowu zaczął poszerpytać wymiana świeczek, kontrolna zamiana cewek na inne i kabli i problem zniknął, wystarczyło świeczki zmienić, reszta nie wpływała. Ale znowu mi silnik od niedawna świruje, czujnik rozrządu położenia wałka padł...już na mnie czeka u Tomiego nowy
nie niejeżdże na gazie
Nie wiem co wtedy padło że olej szedł na dwa gary
Nie zapytałem sie a faktury już nie mam
Uporali sie z tym w jeden dzień,wiec nie bylo nic skąplikowanego
Po odpaleniu auta z tyłu,z wydechy.....świeca dymna,biały gęsty dym
Na turbo czekałem tydzień
Może nie wyczyścili przewodów dokładnie i tam zalega jeszcze jakiś olej......nie wiem.
Bynajmniej po wymianie turbo takie jaja są
Dolot zamówie dziś tylko nie wiem czy sam czy kompletny z wtryskami ,przepustnica i czujnikami
Musze sam grzebać bo jak pojade na serwis to cena naprawy przewyższy wartość auta
ps
Zle to ujalem
Najpierw byla wymiana turbo a pozniej wylanie chyba tylko oleju z wezykow i rurek
A zawory w glowicy jak piszesz.....hm...no pol roku temu nic mechanicy nie mowili
A rozpiepszajacy notorycznie kolektor to moga byc wtryski ?
Nie trzymaja cisnienia
Co wy na to ?
[ Dodano: Wto Mar 19, 2013 14:55 ]
Wreszcie dojechal kolektor ssacy
Wymienilem wraz z wtryskami,czujnikami i wiazkami kabli ( oczywiscie uzywany)
Jakie bylo moje zdziwienie jak po odpaleniu i probnej jezdzie okazalo sie ze strasznie szarpie przy zmianie z P na D i w czasie jazdy jak automat przerzuca to strasznie szarpie !
Wina skrzyni ?
Czy moze ktorys z czujnikow ktory wchodzi wsklad kolektora jest walniety ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum