To co piszesz, tylko nie wymieniam na nowe wirnika, kompresora i wałka. A wystarczy zaznaczyć pozycje tych elementów i potem je tak samo skręcić. Zresztą dzowniłem do tej firmy co jest wyżej link i gościu to potwierdza na racingforum.pl tak samo więc to żadna nowość
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 13, 2013 16:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2004 Posty: 163 Skąd: Nowy Sącż
Wysłany: Nie Sty 13, 2013 16:26
Wg mnie to tak wiesz że dzwonia tylko nie bardzo w którym kościele. Skoro podstawowa i najczęstsza regeneracja turbosprężarki polega na demontazu układu wirnikowego i wymianie jego i kompresora łożysk i uszczelnień to po co w takim razie wszyscy jęczą, ze po złożeniu do kupy najważniejszym elementem jest właśnie doważanie, którego niektóre firmy nie maja bo uządzenia kosztują duże pieniadze i kończą na podstawowym wywazeniu całego układu, a za pare miesięcy papa sprezarka sie rozlatuje i wszyscy potem psioczą na forach na regenerowane turbosprężarki, że sa do bani. Ale ok, Twoja turbosprezarka, Twoje auto i Twój szwagier.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum